Stránka 2 z 3

Napsal: 10 led 2021, 23:01
od kutilmil
vladodyno: To je original navinuté. To je na tom vidno. Myslel som to tak, že niekto mohol použiť inakší stator. Skorej ale asi nie.

Napsal: 10 led 2021, 23:14
od vladodyno

Napsal: 10 led 2021, 23:37
od kutilmil
Kukni ale tú cenu.

Napsal: 10 led 2021, 23:44
od vladodyno
Tú cenu som videl. Mal som na mysli prevedenie toho vinutia cievok. Skús Ebay Ali.

Napsal: 10 led 2021, 23:46
od ok1hga
jj, nejspíš bude cívka v cajku, ale mě se nezdá ta velká mezera, jako kdyby tam chybělo nějaké mezikruží . . .

Napsal: 11 led 2021, 00:06
od kutilmil
vizerá to tak, ale tam nemá čo chýbať. Ja by som aj uveril že tam dal niekto inakší rotor. Problém je ale ten, že to asi nikdy nikto nemal rozobraté.

Napsal: 11 led 2021, 09:52
od kutilmil
Tak alternátor som objednal nový. Uvidíme ako to dopadne.

Napsal: 11 led 2021, 10:34
od BOBOBO
Nechybí tam vlastní magnet ?

Napsal: 11 led 2021, 11:12
od kutilmil
Nie nechýba a ak by chýbal, tak by nešlo ani zapalovanie.

Napsal: 11 led 2021, 11:55
od ok1hga
kutilmil píše:Nie nechýba a ak by chýbal, tak by nešlo ani zapalovanie.
ono taky nejde, jen o tom nevíš . . .
co se stane když odpojíš baterii, pořád to jede ?

Napsal: 11 led 2021, 13:22
od kutilmil
Áno jede, len musím štartovať nožnou pákou.

Napsal: 11 led 2021, 19:55
od passion
ok1hga píše:
kutilmil píše:Nie nechýba a ak by chýbal, tak by nešlo ani zapalovanie.
ono taky nejde, jen o tom nevíš . . .
co se stane když odpojíš baterii, pořád to jede ?
Tieto systémy nepotrebujú batériu pre iskru. Má to zvlášť cievku o vyššom napätí (býva aj okolo 200V) len pre zapaľovanie úplne oddelenú od napájania skútra. Bez magnetov by to nedávalo ani iskru. Potom ešte býva snímač pre okamih zápaľu, ten následne ovláda elektroniku zapaľovania. Tá elektronika je rovnako napájaná z tej istej cievky. Batéria je spravidla potrebná len pre zopnutie relé, ktorého kľudové kontakty uzemňujú jeden výstup z elektroniky zapaľovania, ktorý keď je uzemnený, iskru nedáva - zastavenie motora.

Napsal: 11 led 2021, 21:15
od VASEK_W
Proč je na každé ze tří fotek ve vláknu jiný počet cívek? To tam číňan dá zrovna to co nějak pasuje?
Protože kutilmil má 5 pomocných cívek, prodejce náhradních dílů jich má 7 :-(. A na prvním vloženém obrázku jich je dokonce deset !!!

Krom jiného za to navinutí cívek bych dostal od mistra na učňáku takový pohlavek, že druhý bych dostal od ponku. To je pěkné kurv.tko ty dráty přes sebe. Krásný příklad cíleného brzkého problému, který právě nyní nastal ;-)

Vašek

Napsal: 11 led 2021, 21:19
od rnbw
Asi to navijaju rucne cinske deti a nekontroluje ich nikto.

Napsal: 11 led 2021, 22:53
od kutilmil
Ja som dnes nadobudol pocit, ze nejaky expert tie cievky niekedy menil a skombinoval magnet na 8 cievok a cievok dal 6. Preto aj ta velka vola medzi rotorom a statorom. V katalogu je totiz do isteho datumu 6 cievok a od tohto datumu 8 cievok. Dnes som volal tam kde som si objednal 6 cievkovy stator a kazal som im, aby mi poslali 8 cievkovy. Uvidime. V stredu by som to mal mat doma a dam vediet.