Stránka 2 z 2

Napsal: 29 dub 2021, 19:36
od sinclair
S tímhle se servisáci setkávají naprosto běžně. Některé informace je potřeba odfiltrovat a některé si zase domyslet, jinak se předchozího stavu a událostí nelze dobrat. Jednoduše proto, že majitel má na věc naprosto odlišný pohled, než ten dotyčný servisák.
On je 100% přesvědčen, že všecko podle návodu jiných udělal správně, ale k naprosté dokonalosti tomu chybí jenom nějaká "blbost".
Například:
"Vyměnil jsem v Omnitronicu P1500 podle návodu na internetu všecky kondenzátory ve zdroji za nové, značkové, se skoro 2x větší kapacitou.
Hrálo to jenom jednou a odešly všecky koncové tranzistory a ještě to poškodilo i zdroj. Kde může být chyba?"

To si pak rozmýšlíš pět minut, než na to něco odpovíš..