Nakonec tou cestou pudu. Ten hajzl z hobrnachu už kolikrát zase chčice přes gufera, motorek komplet prochcanej a hlavně v létě jak je teplo to z toho kape už poněkud intenzivně, tipuju že letos v létě to bude chcát čůrkem. Je v záruce, takže za ty prachy jim to pudu hodit na palicu.
Teď vidim za pětikilo na bazošu hydraulický čerpadlo nejaký bulharský, prej ze Slávie, s pěknejma fitinkama na hadice, rozumně tvarovanou přírubou a hřídelí se závitem, takže napojit se na to bude pohodička, závitovou spojkou. Asi k tomu nejakej menčí vícepólovej asynchronní motor, tam ten 3kW sráč z toho lídláckýho drtiču je asi trošku přepálenej
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a asynchronů jsou po bazarech taky mraky a mraky za pusu. Celý umístit na nějakej pěknej svařenec, kterej pude přenášet (anebo i na kolečka) a bude to úplná bomba
Hlavně na čerpadlo s tak šíleným výtlakem budu moct dát v klidu skutečnej palivovej filtr a předfiltrovávat si ty sračkový směsi takle krásně papírákem s jemností pod 10 mikronů, bude to tím tlačit dokaváď vnitřek filtru už nebude fakt jedna pevná kostka humusu, a dyž si udělám přes dva ventily bypass filtru, tak pak to použít i k samotnýmu čerpání z kanystrů bez filtrace. Samý jistoty a sociální pozitíva
Bohužel v dnešní posraté době to fakt jinak nepude, ne, že by snad nebyly hotový komplety, ale za něco takovýho dát 5, 10, nebo taky 20 litrů, nejsem 🤐. A všecko za nízký jednotky tisíc je nějaká obdoba rejžáckýho hajzlu, kde ti 🤐 neumí vyrobit (nebo tam dát) kvalitní gufera, co snesou kdejaký oleje, paliva a podobný věci, který rozpustí kde co.
Když ty pryže dneska vidím, teče mi krev z vočí. Rejžáckej hajzl se za chvílu rozsype, nakonec dyž sem teda sehnal jedny z posledních ne-rejžáckejch těsnění na víko ventilů na motoru, tak zase na nichn na hranách votřepy jako prase, jak asi ženou formu půl milionu kusů přes životnost…todle je peklo tvl, fakt. A bude jenom hůř, prej už nejsou mraky dílů ani na první vochcáfky
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)