Cena oleje ve značkových servisech

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#151 Příspěvek od EKKAR »

U šáde a fanouše sloužila hnilíková vana s žebrováním jako přídavná chladicí plocha pro olej. Bohužel pro většinu uživatelů to hlavně v zimních podmínkách znamenalo, že se jim motor o to dýl ohříval. Na tohle je skutečně mnohem lepší moderní termomanagement, kterej postupným otevíráním kanálů pro chladicí kapalinu a olej dokáže ohřát motor a začít topit do interiéru i včetně přihřívání pomocným topným elementem na elektřinu daleko dřív a rychlejc, než se ohřeje motor osazenej výhradně pasívní termoregulací (termostat na "vodě" případně olejovej chladič ve formě "kostky" = výměníku tepla voda-olej).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#152 Příspěvek od danhard »

U starších bavoráků byla taky hliníková vana, exzeťák měl spotřebu, vím že ty proražený nechával někde zavařit, protože hliník vařit neuměl.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“