Stránka 12 z 25

Napsal: 11 říj 2016, 07:56
od kokun

Napsal: 01 lis 2016, 16:56
od kokun

Napsal: 05 lis 2016, 13:52
od kokun

Napsal: 11 lis 2016, 18:13
od kokun

Napsal: 16 lis 2016, 17:02
od kokun
Towercom vypnul informace o přeladění HD programů ČT :wink:
...
Informace o nutnosti přeladění HD stanic ČT zůstala na kapacitě necelý jeden den.
...
Což o to - pro nás "znalé" nic nového pod sluncem - ale co pro ty statisíce pouhých konzumentů to musel být úplný šok, když najednou přišli o všechna ČT-éčka "bez varování" :lol:

Napsal: 16 lis 2016, 17:35
od lumca
A hned byl navýšen datový tok u STV1+2HD (přesně podle předchozího slibu Towercomu) na 2x 8mega (původně 2x 6mega)!
Proč by měl Towercom něco řešit na vlastní náklady, smlouvu s ČT měl jen do posledního října a těch patnáct dnů už bylo "jaksi" navíc, z toho důvodu, že ČT v této záležitosti dost "otálela" a řešila vše na poslední chvíli! Takže tak!!

Napsal: 25 lis 2016, 09:29
od migi111
Kto máte kartu skylink ´prepadnutú ´ tj. viac než rok nepoužívanú a neplatenú tak teraz je ten reaktivačný poplatok 11ečiek zadarmo treba sa cez to preklikať a kartu máte funkčnú...

Napsal: 28 lis 2016, 00:46
od sr71
jakým zpùsobem lze ukonèit platbu servisního polatku strhávaného skylinkem pøes SIPO, když už jejich služby nepotøebuji? pøípadnì jak dlouho to trvá, je nìjaká výpovìdní lhùta?

Napsal: 28 lis 2016, 11:46
od pepik9
Asi před rokem jsem se snažil zrušit SIPO ke stavebnímu spoření. Byla to tragedie. Pošťačka tvrdila, že to musí zrušit Liška, Liška tvrdila, že to musí udělat pošta. Už jsem byl sprostej, Liška mi poslala SMS, že když to pošťačka neumí, ať jde dělat něco jiného. To jsem jí ukázal, ona jí zavola a vynadala a SIPO zrušila. Trvalo to přes měsíc.
http://www.gentleman.cz : "S tím nepřímo souvisí změna v SIPO. Netušil jsem, že SIPO je pro majitele totálně nepřístupné. Přidat položku, prosím, žádný problém. Odebrat ji, vyloučeno. To umí jediná pošta v republice, Hlavní v Praze. Proč, netuším. Pokud tedy někomu firma nadále strhává poplatek, což se podle webových diskusí stává, jste namydlení. Takže SIPO nechám dojet, více nikdy. "

Napsal: 28 lis 2016, 15:54
od sr71
po chvilce úsilí jsem se dovolal na Skylink linku, a po nahlášení èísla karty mi bylo sdìleno že poplatek poèínaje lednem nebudou strhávat, èekal jsem že to bude komplikovanìjší

Napsal: 29 lis 2016, 18:55
od kokun
sr71 - nwm, proč zasíráš toto vlákno (je o Skylinku, coby poskytovateli SAT TV) svým soukromým problémem s kartou (jejím placením).
Zvláště když už tady máš svoje vlákno a právě k té tvé kartě 8O :cry:


Jinak novinky u Skylinku:
Skylink představí novinky a svoji strategii 7.12.2016 :wink:

Napsal: 04 pro 2016, 19:26
od kokun

Napsal: 07 pro 2016, 18:05
od kokun

Napsal: 15 pro 2016, 19:06
od kokun
S koncem roku končí i příjem v SD rozlišení:
Skylink: Konec vysílání v SD rozlišení se blíží :wink:

Napsal: 06 led 2017, 20:03
od kokun