Stránka 13 z 38

Napsal: 11 pro 2011, 21:27
od Jirka
Atlan píše:nato mame servis :D ak je dobry tak oni to pri vymene dofukaju...
Taky dofoukali. To už jsou 2 měsíce, rozdíl 15°C, - 4 tisíce km a auto jen s řidičem. Teď jezdí plně obsazený. Tak už potřebujou dofouknout.
Ale ať foukám jak chci, zdaj se mi pořád placatý.

Napsal: 11 pro 2011, 21:30
od Atlan
ja fukam podla pristroja lebo (merat znamena vediet) takeho som uz videl co na nakladnom dofukoval lebo sa mu zdali mekke az to bucho....

Napsal: 12 pro 2011, 07:54
od Duvsan
Atlan píše:ja fukam podla pristroja....
Zásadne. Blb, kto to robí inak.
EKKARe, v jakých cenách se to pohybuje? Maj to třeba v Baumaxu? Ď

Napsal: 12 pro 2011, 11:53
od Jirka
Že by byl můj dotaz tak blbý nebo složitý? :)
Samozřejmě že podle přístroje. Jenže někdo radí dávat na zimní kvůli sněhu o něco méně, než je předepsáno, "chytrá knížka" zase o 0,2 baru více. To podle zatížení auta dělá třeba na zadních rozsah 2,1 - 3 bary. Přitom se mi zdaj ty gumy pořád placatý, ať dám 2,1 nebo 2,7.
No nic, tenhle dotaz "zamykám".

Napsal: 12 pro 2011, 12:37
od EKKAR
Duvsan - tu 12V "imitaci" koupíš tak kolem 1000CZK v Baubau a podobných šmejdokrámech. Rozdíl stovka dvě ± nehraje roli, šmejd je to stejně.
Velkej "domácí" kompresor na 230V najdeš třeba na strámce www.orlik.cz ....

Napsal: 12 pro 2011, 12:43
od workhard
Nebo se poohlídni někde na šrotišti, kompresory se tam vyskytujou dost často. Stačí doplnit motor.

Napsal: 12 pro 2011, 13:46
od helios
TAKJAN píše:Sesi BMW to nazývalo sekvenčním vstřikováním u motorů M20, M30. Jinak ten mechanický vstřik byl fakt děs . Při určité "meziteplotě" to prostě nenastartovalo. Ale jezdilo to super. 2,0 nebo 2,3 jelo jak třílitr...


Keď to pri určitej medziteplote nenaštartovalo, obvykle nefungoval elektro-bimetalický spínač pomocnej trysky (thermo timer switch fig.15.1.7) alebo fungoval zle. http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#top
Po jeho výmene motor štartoval vždy a stačila mu na to jediná otáčka štartérom. Môže byť aj problém v ďalšom regulátore, ktorý nepracuje správne (warm up regulator (fig. 15.1.5).

Tá "strašná" spotreba je hlavne fáma výrobcov, ktorí potrebovali predávať novšie, "zázračné" elektronické vstreky, ktoré sa viac kazia, pretože sú osadené množstvom elektronických kurvítok. Úspora paliva nie je až tak výrazná, ako by som očakával pri toľkých chválach. Ja mám spotrebu priemerne 9l/100km pri ceste 35km (50% diaľnica 130 km/h 30% okresky 90 km/h a 20% obce). Vstrekovanie Bosch K jetronic (viz odkaz vyššie) auto MB 230E 2,3 benzín 100kW, r.v. 1981. Uvádzam reálnu spotrebu, nie bludy z vysmiatych prospektov. Ak by bola na tých P.R. kecoch aspoň polovica pravdy, dnešné motory porovnateľného výkonu s najmodernejšími vstrekmi by mali brať pod 5l/100km, ale dáko sa im to nedarí... :roll:

Napsal: 12 pro 2011, 19:34
od TAKJAN
HELIOS Tenkrát jsem to auto prodal za 3 měsíce (naštěstí mne soused "uprosil"). Byl to 2,0 i BMW jezdil dost přes 200, jinak normální spotřeba tak 10l. (Lákalo to šlapat na plyn) Ale to je cca 12 let... Potom s MOTRONIC 1 2,7i to bylo dost lepší...

Napsal: 21 led 2012, 20:03
od TAKJAN
Top Helios jj. Jinak pod barákem na parkovišti už od pondělí stojí krásná červená Corveta, ten model 2005 s 512 ks. Je bez registračky, jednou přijel maník, nasadil ji odjel, přijel,sundal. Už ji obhlíželi poldové. Čorka a bezpečné odstavení (na očích?) nebo majitel nemohl dál jet - letňáky 2mm asi 280 nebo něco podobného..(Různí magoři se už ptají, zda je to moje a když odpovím ano, věří tomu...)..

Napsal: 24 led 2012, 18:58
od TAKJAN
Tak je tam pořád. Borci přijeli, projeli se a zaparkovali...

Napsal: 24 led 2012, 21:16
od helios
Možno to ani čórka nebude, len si to niekto doviezol zo zahraničia a tu to ešte nedal na papiere, prípadne sa to nedá prihlásiť...

Napsal: 25 led 2012, 19:27
od TAKJAN
Nasadili značku, projeli se (už asi 4x) sundali, odjeli Zatím se mi je nepodařilo chytit osobně. To auto může stát +/- 400kKč,-. Já bych se asi trochu bál, být majitelem, čórka to asi není, už to trvá moc dlouho..

Napsal: 26 úno 2012, 15:15
od Duvsan
Mám otázku. Skúšal som s Favoritom 50km/h na piatom rýchlostnom stupni. Ručička otáčkomera bola hlbolo pod zeleným polom, motor brumcal skoro ako traktor, ale v pohode ťahal. Môžem ho takto zapriahať, alebo ho tým poškodzujem (a tedy radšej podraďovať)? Ď

TAJKANe, jak to pokračuje s tou Corvetou?

Napsal: 26 úno 2012, 15:40
od Hill
Při dlohodobě podtočeném motoru, zvlášť, když při těch otáčkách přidáváš plyn, i koleduješ především o vymlácené šály, ojniční čepy a ložiska kliky. Když to v hrnku bouchne a píst před tím nemá kam včas utéci, namáhá to především právě uvedené součásti - a ty na takový provoz nejsou dimenzované.

Napsal: 26 úno 2012, 15:46
od Eleman
Prostě u benzínu se pod cca 2000 otáček nejezdí, vyjma rozjezdu a jízdě z kopce bez plynu. Náklady vzniklé na opravu-výměnu poškozených (opotřebovaných) dílů (viz příspěvek Hilla) mnohonásobně (mnohořádově) převýší úsporu paliva.