Stránka 14 z 40

Napsal: 13 pro 2022, 22:36
od Crifodo
Především mají doručovat, jako v minulých dobách, až někdy do věku poštovních Roburů s laminátovou skříní. A ne nechat balík na poště a rovnou házet do schránky lístek , i těm co byli doma, o nezastižení nebo teď SMS. A tedy podmiňovat to vlastnictvím/funkčností mobilu a sdělováním čísla..

Napsal: 13 pro 2022, 22:44
od rnbw
Crifodo píše:Další krok bude doruèování celé zásilky elektronicky. Podací pošta balíèek vyfotí, pošle snímek doruèovací poštì, ta pošle mailem/na vocap adresátovi spolu s vyrozumìním, že se má dostavit na podací poštu zásilku vyzvednout.
Takmer ako packeta. Tam sa balik niekedy dostane na nahodnu pobocku a mozes ju hladat. Horsi uz je len ten ich vydajny automat, ktory tak ojebali, ze nema ani displej.

Napsal: 13 pro 2022, 22:53
od Hubert_79
No, na poštu se nadává co si pamatuju. Jen třeba k frontám - když mě poslali naši zaplatit složenky, tak jsem musel vyhledat příslušnou frontu (k přepážce "příjem peněz") a tam stát. Co si pamatuju, tak jsem tam prostál třeba hodinu. Venku, druhou pak vevnitř.
Tak zas nemaluj, jak to za dob socialismu bylo skvělé a parádní.
Jinak k vlastnictví čísla/telefonu pošta nikoho nenutí. Ty jako adresát ho poště dáváš prostřednictvím odesílatele, který toto uvede při podání. Tak z toho zas nedělej kovbojku. Nedáš číslo odesilateli, ten ho nedá poště, žádný problém.

Napsal: 14 pro 2022, 07:01
od Crifodo
Hubert_79 píše: žádný problém.
Jo, to je to heslo pro zákazníka pošty :lol:
Tak zas nemaluj, jak to za dob socialismu bylo skvělé
a tyhle průhledné diskusní fauly si laskavě strč... ano, přesně tam.
Nemáš to snad zapotřebí.

Napsal: 14 pro 2022, 17:19
od ZdenekHQ
Tak ČP dnes opět OK doručeno. Jen hlášení pro ostatní.

Ale ten borec, co dojel dneska, ten dojel i loni v těch půlmetrových závějích. Však dostal extra pozitivní komentář.

Napsal: 14 pro 2022, 17:48
od kejki
rnbw píše:
Crifodo píše:Další krok bude doručování celé zásilky elektronicky. Podací pošta balíček vyfotí, pošle snímek doručovací poště, ta pošle mailem/na vocap adresátovi spolu s vyrozuměním, že se má dostavit na podací poštu zásilku vyzvednout.
Takmer ako packeta. Tam sa balik niekedy dostane na nahodnu pobocku a mozes ju hladat. Horsi uz je len ten ich vydajny automat, ktory tak ojebali, ze nema ani displej.
Packeta je přeci ta úžasná Zásilkovna, levná a v každé vesnici. :D

Napsal: 14 pro 2022, 18:24
od ZdenekHQ
Tak jsem si říkal, že se na CP konečně "rychle zaregistruju" přes zákaznickou kartu kvůli odeslání balíku.

Nejenomže se nesmí v loginu používat velký písmena (proč?), ale nesmí být v heslu ani nic, co vypadá jako cpost atd.

Tak jsem tam dal asi na počtvrté "stokokotu". Oni umí vždy překvapit. Ale musel jsem si to uložit do zaheslených poznámek, na to si za rok nevzpomenu.

Rychlá registrace byla nakonec pomalejší, než vyplnit adresu.

Sto kokotů. Ale to jsou ajťáci, ne pošťáci.

PS. Pro lamy - tohle není návod, že je tam zdenek a stokokotu. :D

Napsal: 14 pro 2022, 18:47
od tomasjedno
ZdenekHQ píše:Sto kokotů. Ale to jsou ajťáci, ne pošťáci.
No nevím, kdo z nich za to může, že neexistuje vazba mezi Balíkovnou a Pošta Online potažmo zákaznickou kartou. Dvě různé registrace, data nepropojená.

Napsal: 14 pro 2022, 18:51
od ZdenekHQ
Protože to neumí + vendor locking.

Napsal: 14 pro 2022, 19:07
od Hubert_79
tomasjedno píše:neexistuje vazba mezi Balíkovnou a Pošta Online potažmo zákaznickou kartou. Dvě různé registrace, data nepropojená.
Tohle taky nechápu. Však při registraci bys mohl zvolit, do čeho všeho se chceš/nechceš registrovat. Jak ale pozoruji chod podniku zevnitř, tohle je ten nejmenší problém...

Napsal: 14 pro 2022, 20:02
od tomasjedno
No ono to vůbec vypadá, že Balíkovna je virtuální podnik uvnitř počty.

Napsal: 14 pro 2022, 20:11
od matahari
Hubert_79 píše:No, na poštu se nadává co si pamatuju. Jen třeba k frontám - ...
Přesně, hlavně rozdělené přepážky byly paráda. Jedna na balíky, druhá na složenky, třetí na dopisy a když jsem se venku postavil blbě, tak jsem byl odeslán k jiné a stál jsem znovu. Když jsem zapomněl oznámení, tak se nikdo ani neuráčil, aby to dohledal, co mi vlastně došlo a vydali mi to.

Napsal: 14 pro 2022, 21:19
od Hubert_79
tomasjedno píše:No ono to vůbec vypadá, že Balíkovna je virtuální podnik uvnitř počty.
Při případné privatizaci se to krásně prodá jako "značka" plus klientela.

Napsal: 14 pro 2022, 23:11
od xsc
Se stejným účelem byly vytvořeny Datové schránky :-)

Napsal: 15 pro 2022, 02:10
od makak
Dlouhá léta jsem si pochvaloval, že naše pošta (Praha 415) je moderní, se systémem, kdy jsem u vchodu zvolil typ služby, vyjel mi lísteček s číslem a jenom jsem čekal, až se na displeji objeví moje číslo a přepážka, kam mám jít. Balíkovna po zadání kódu navíc připravila zásilku, takže se ještě zkrátilo čekání. Dnes tam přijdu a na terminálech papír, že je to vypnuté. Ptal jsem se, kdy to opraví, ale nikdo netuší a dělá to dojem, že nejde o poruchu, ale o záměrnou sabotáž, aby lidi ještě víc na*rali a dostali poštu co nejdřív do kolen.
Takže fronty u přepážek, kde navíc není jasné, která je na co, návrat o 30 roků zpět. Katastrofa. :roll: