Volks. Golf 1,8 +sústruh z vŕtačky,zlepšováky+iné veci

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
msar
Příspěvky: 253
Registrován: 22 dub 2006, 02:00
Bydliště: Hradec Králové

#196 Příspěvek od msar »

Možná se povolily šrouby, na obrázku č.2
Přílohy
okno.png
(104.28 KiB) Staženo 1141 x

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#197 Příspěvek od tiktak1953 »

Pokial pozriem co napisal msar ,tak co mame povolit ,uvolnit aby sme uvolnili sklo. V tomto stave sa asi nic neda zistit ze?
Takze uvolnit tie dva sroby ako ja na obr.co drzia to sklo.To sme hladali presne kde to drzi!Neboli uvolnene tie sroby!
Přílohy
DSCN6548.jpg
(163.06 KiB) Staženo 1379 x
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 11 úno 2015, 17:20, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#198 Příspěvek od EKKAR »

Ty 3 skrutky nedržia sklo, Tiktak, tie držia celú tú sťahovačku = celý ten mechanizmus pohybu okna vo dverách...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#199 Příspěvek od tiktak1953 »

Uz je to rozobrate ,chyba je na obr.Nastasie je iba ten plast co posuva okno hore a dole ulomeny.Lanko bolo z neho vonku.Mali sme problem oddelit zamok od plechoveho panela!
Ja pocitam ze to odtrhlo vtedy ,ked sklo uz bolo hore a drzali dalej tlacitko.Pani ,este raz vsetkym thanks!

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#200 Příspěvek od EKKAR »

Budeš sa čudovať, ale najčastejšie takáto závada vnikne keď sa ráno pokúšaš nasilu STIAHNUT okno prilepené hore ku dverám ľadom...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#201 Příspěvek od tiktak1953 »

Lanko bolo v polohe, ktora zodpoveda vytiahnutemu oknu uplne hore!Potrebujem piny na napajanie motorceka,aby som mohol motorcekom uvolnit lako.Keby nie, najdem to aj sam skusmo.Vdaka.

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#202 Příspěvek od tiktak1953 »

Toto doporucujem tiez ,co je tychto dvoch obr.
Vcera som pilil drevo,tak som odfotil ako pilim ja drevo! Nemusim byt takto velmi zohnuty ani ten co odhadzuje ..Musite mat HRUBOSTENNU RURU PLASTOVU alebo železnu napr.3mm! Vyska vypodlozenia je podla obsluhy!Ja mam vysku rury asi 22Cm.Priemer pre tieto kolesa je od 14-20Cm.Aby vas to nemylilo ,ja mam v tej zelenej tenkostennej rure este na sebe tri hrubostenne plynove rury s vyskou 7cm, nakolko som nemal v kuse taku vysoku,
Na dalsom obr.mam urobeny uzatvaraci otvor v stene o priemere asi 25Cm pre kabe ked pilim drevo,ked vonku na dvore robim (brusim,zvaram,atd.)zelezne konstrukcie,pilim velke dielce na nabytok a mnozstvo inych veci.Dvere mozem takto hocikedy zatvorit aby nesla do vnutra zima ,miuchy,myš a robit vonku .Alebo zatvorit ked idem jest a nic mi do vnutra nezbehne!!
Dieru si urobte vo vyske asi 1metra a od kraja mura min 50cm pre to ,ze je od kraja asi 20-40cm preklad,NENARUSILI ste statiku!
Nech mi nikto nepovie ,ze jedno alebo druhe je blbost!
Ak nemate nic proti tomu ,dam este obr.rozvadzaca co mam v kotolni za tov dierov do nutra. Je to moja vyroba,mam v nom vselico mozne porobene.Potrebujem naraz vela veci mat v eletrike,tak sa mi zide.Su tam aj 4x 230V.1x vystup pre neonovu vybojku 250W bielu z poulic.osvetlenia. Su v nom aj 2x stikace 25A co som pouzival pre vytah na stavbe tohoto
domu.
--------------------------------------------------
POZOR! POKIAL BUDETE MAT PODLOZENE RURY POD KOLESA NA MAKOM TERENE ,MUSITE POD RURY PODLOZIT BUD TVRY PLECH a zaistit ho aby sa nesuchal,ALEBO DOSKU,INAC BY SA RURA ZATLACILA DO MAKEJ ZEMI A BOL BY PROBLEM ZO STABILITOV.JA PILIM NA BETONE VZDY A NA TOTO SOM ZABUDOL UPOZORNIT.sorry!Pripadne mozete vlozit tesne do rury neaky dreveny klat o vyske max 10cm a tento ale musite cez diery v rurach este zaistit aspon tromi klincami (pre kazdu ruru)o priemere 5mm do hlbky dreva aspon 7cm.
Přílohy
DSCN6555.jpg
(179.32 KiB) Staženo 1741 x
DSCN6558.jpg
(198.38 KiB) Staženo 1532 x
DSCN6562.jpg
(290.88 KiB) Staženo 1744 x
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 25 úno 2015, 09:42, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#203 Příspěvek od workhard »

Dal bych sem obrázek, jak kvůli pílení vonku mám dole uříznutej růžek dveří, ale zdá se mi to zbytečné :)
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#204 Příspěvek od tiktak1953 »

Aj to je dobre (hociako )co pises,lenze toto si moze urobit hocikto HOCIKEDY,jednoducho aj bez zasahu do dveri.Ja v tej diere mavam elektrody ,hoci čo strcene ked je vonku hladno.Za stenov v nutri je velky ventilator ,ktorym prach ,dim vyfukujem von AJ VECER A NEMUSIM SA BAT ZE MI NIECO ZBEHNE DO VNUTRA.
Tiez v garazi doporucujem urobit dieru pre vyfuk motora z zeleznej rury,staci priemer 10-15cm.Ta diera pred garazov sa potom vyuzije aj na el.kabel ,hadicu kompresora ,ci ine!Ja aj pred garazov s predu domu velakrat robim tak ,ze mi tam pride auto ci traktor a opr.eletriku ci ine veci!Bez toho by som bol nestastny!Ja musim mat vsetko tip,top!To by ste neverili co vsetko mam takto porobene,Kto pride a vidi to ,......................!Ak mas nieco dobre daj ,sem chodi vela ludi zo vselikade kukat.
Keby si vydel ,ako mam urobenu v kotolni za tymito dverami nad drevom velku dielnu .V teplucku tam rozoberam vsetku vacsiu elektroniku ako je 30x30cm ,tiez robim mnohe veci ktore nemozem v hodinarskej dielni ktora je iba asi 2,5m x 3,5m!

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#205 Příspěvek od tiktak1953 »

Mam tu VW Passat B6 2008 na ktorm nejde dobijanie.Zistil som ,ze jeden prstenec (vnutorny) pod vnutorny uhlik ma zodraty ciastocne funkcnu plochu Dam aj obr. Da sa tento dvojprstenec pod dva uhliky na oske rotora vymenit,aj zohnat?Je to alternator VW AG 036 903023 14V/180A.Diky!!!
Nema to niekto nahodov ze by poslal.Co stoji na vymenu taky alternator.
Zabudol som na vnutorny ulik ,ktory je tiez zniceny od prstenca

EKKAR diky moc, za bleskovu odpoved.Cakal som ze sa ozves!
Přílohy
DSCN6573.jpg
(144.06 KiB) Staženo 999 x
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 27 úno 2015, 13:30, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#206 Příspěvek od EKKAR »

Pokud se to mění, tak jen vcelku s rotorem - ty kroužky jsou k rotorovýmu (budicímu) vinutí bodově přivařovaný, aby vydržely zvýšenou teplotu. Můžeš zkusit někoho, kdo dělá repasy, ale myslím že jednodušší a lacinější bude sehnat z vrakálu jinej altík - pokud by to šlo, stačil by i jen ten rotor, opatrně srovnat kroužky na soustruhu a určitě vyměnit ložiska a když už ne celej regec, tak aspoň uhlíky (aby byly stejně dlouhý). Jinak takovýhle bago altík se cenově může pohybovat kolem 3000 (110€) repas, 5000 (180€) novej.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#207 Příspěvek od PeteBurns »

Tie zberacie kruzky som viackrat menil a nebol to ziadny problem, tusim jeden bol aj VW, ale bolo to dost davno...trochu piplacka, ale opravene za velmi rozumne peniaze :wink:

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#208 Příspěvek od Nakadah »

Repas altiku no problemo - http://nakadah.rajce.idnes.cz/Repase_Al ... VI156_90A/#

Chce to jen u tehle konstrukce mit a nebo si vyrobit pripravek na stazeni zadniho loziska.

Dily jako uhliky a ty stiraci krouzky sem si objednal u autoElektroServis Holesov. Stalo to prd.

Jinak krouzky samotny maji silu kolem 1,5mm a obvykle byvaji kolem 1mm sjety do hloubky. Uz tam moc masa na sjeti na soustruhu neni. Aspon u tech co mi rukama prosly. Novy krouzky co mi dodali uz maji silu steny jenom 1mm, holt se setri.

Jinak spis nez Valeo doporucuju Bosch - lepsi konstrukce, lepsi regulace (stabilizace) napeti. Regl jde vymenit s altikem osazenym v aute, u Valea nejde - leda by na to byla kolem fura mista.

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#209 Příspěvek od tiktak1953 »

Pani ,vsetkym vam dakujem!!! Obr.toho altiku od Nakadah su vyborne a vidiet ,ze to nieje ako do skodovky jednoduche.
Pete Burns tieto uhlikove kruzky asi nejdu dole,len ako pisal EKKAR iba cely rotor.Dnes som to len rozobral a nic viac nerobil.
----------------------
Alebo ,ze by bol kratky kus osky kde su tie prstence pod uhliky narazeny na osku rotoru?Na tych obr. co dal ...... ,je tam take nieco vidiet,teraz som si to vsimol.
Přílohy
vw alt.jpg
(289.39 KiB) Staženo 880 x

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#210 Příspěvek od Nakadah »

Ty krouzky jsou zalite vcetne privodniho vedeni k vinuti rotoru v plastu. Stary krouzky se i s tim plastem destrukcne sundaji a narazi se na tu hridelku novy kus. Priletuje se vinuti rotoru a cele se to zalije epoxidem. Po vytvrdnuti na to narazis nove lozisko a nasledne alternator slozis. Nic sloziteho - jenom musis mit pripravek na stazeni loziska. Ja si ho narychlo vyrobil ze zbytku co sem mel doma.

https://www.youtube.com/watch?v=f56-26I6idc - tady to vsechno uvidis

Nak

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“