Aktuálně Česká pošta 2022

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#211 Příspěvek od Hubert_79 »

Sabotáž :rofl:
Ten vyvolávací systém když se podělá, tak se volá nejmenovaná firma a z té jezdí technik odněkud z tramtárie a přijede klidně až za týden. Těžko říci, co tomu může být; stačí aby se podělal server a hotovo. No a vzhledem k osazenstvu pošt si tam s tím sotva někdo poradí...
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#212 Příspěvek od Crifodo »

Hubert_79 píše:tak se volá nejmenovaná firma
Třeba by stačilo na ten lístek, co je na něm oznámení o poruše, tu firmu jmenovat spolu s příslušnýma jménama z managementu pošty.
Lidi by jim poskytli motivační zpětnou vazbu.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#213 Příspěvek od ZdenekHQ »

Když moje ex běhala s poštou jako výpomoc, tak jsem ty interní problémy hnal až k ministrovi. Tenkrát výsledek byl, ale i s pomstou od postižené nadřízené. Jenže tenkrát šlo o nevyplacený peníze a to není žádná legrace při tom, co berou.

Možná jim to moje nadávání chybí. :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#214 Příspěvek od Hubert_79 »

Crifodo píše: Lidi by jim poskytli motivační zpětnou vazbu.
Poskytnutí zpětné vazby jsem zažil. Bylo v podobě rozbití té dotykové obrazovky a vyvrácení stojanu z podlahy... No, o to déle to pak nefungovalo.
Jinak - ten systém si nikdo dobrovolně "nevypne", proč taky. Takže to na poště toho tazatele bude podělané a čert ví, jestli se nečeká na nějaký díl nebo tak.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#215 Příspěvek od Crifodo »

To nebyla správně propojená zpětná vazba, spíš výboj přepětí. Hardware se rozbíjet neměl, je to neúčelné, s tím souhlasím.

Netroufám si odhadovat, jak je pošta důležitá a jaké má možnosti ve srovnání třeba s ordinacemi praktických lékařů a specialistů, ale u těchto je praxe, že mají na svůj důležitý inventář/sw smlouvy se servisem ve formě servisní pohotovosti. (technik drží skladem potřebné díly, hodně závad dokáže diagnostikovat pomocí vzdálené správy). Pochopitelně to něco stojí.
Tak aspoň že pošta nabízí losy, pastelky nebo skenování map.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#216 Příspěvek od Crifodo »

ZdenekHQ píše:výsledek byl, ale i s pomstou od postižené nadřízené.
a byla další zpětná vazba? mimochodem, které ministerstvo má teď poštu v působnosti, když už není ministerstvo pošt/telegrafů/informatiky nebo jak se ta banda všelijak v historii jmenovala?

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#217 Příspěvek od ZdenekHQ »

Jediný co vím, tak zadržené peníze dostaly, nadřízená byla poslána na nějaké školení a na poštu následně přijela hloubková kontrola. Patrně to byli ti stejní náckové, co je nutili po jedné v extra místnosti bez svědků podepisovat ty stranické závazky, že měsíčně ukecají aspoň jednoho důchodce na životní pojištění atd.

Komu to patří dnes, to už nevím.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#218 Příspěvek od Crifodo »

Aha, už to vidím. Vnitro čili ten vyvalenec z Kolína.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/tr ... 250500_zpo

Ještě trochu digitalizace a datových služeb a zhroutí se to do sebe jako černá díra :hool:

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#219 Příspěvek od Hubert_79 »

Crifodo píše: Netroufám si odhadovat, jak je pošta důležitá a jaké má možnosti ve srovnání třeba s ordinacemi praktických lékařů a specialistů, ale u těchto je praxe, že mají na svůj důležitý inventář/sw smlouvy se servisem ve formě servisní pohotovosti.
No, přiznejme si, že na funkčnosti/nefunkčnosti vyvolávacího systému nic nestojí a nepadá, není to součást nějaké kritické páteře. Jen je to s tím/bez toho komfortnější (záleží na vkusu každého soudruha) a otravnější. Ale provoz ničeho dalšího důležitého pro chod to neomezí.
Takže srovnávat tohle s vybavením ordinace?
Loni se u nás na počtě podělal bankomat. Trvalo týden, než technik přijel a další dva se čekalo na cosi z Německa. A to by člověk řekl, že tohle si bude banka hlídat a řešit to nějak operativněji. No, ne. Tři týdny nešel. A to byl tři měsíce nový, lepší a radostnější. Sere se ostatně dosud, ale většinu problémů vyřeší restart - to trvá cca 15 minut.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#220 Příspěvek od Crifodo »

Hubert_79 píše:přiznejme si, že na funkčnosti/nefunkčnosti vyvolávacího systému nic nestojí a nepadá
Přiznejme si, že takový názor pomáhá u veřenosti dospět k poznatku, že na existenci České pošty nic nestojí a nepadá. Co je to, nasrat odstaveným nefunkčním prvkem na týdny, nebo obsazenými dvěma přepážkami z osmi, denně tisíc lidí na provozovně.
Ten vyvolávací systém je pár LCD placek a nějaký víceméně primitivní dotykový terminál, v ceně pár kKč. Předpokládám obdobný na xxx pobočkách, tedy efektivní ND. Nevím jestli se dá logistikou a náklady na držení rezervy ve skladu srovnat privátní ordinaci, která hospodaří v jednotkách mega ročně a jede sama na sebe, s firmou s 20 mld ročních výnosů. No hlavně že se nezasekává ten prodej omalovánek :twisted:
chtěl jsem se mrknout na Výroční zprávu o hospodaření, ale pdfko se mi zobrazuje jako nečitelná bitmapa?

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#221 Příspěvek od Hubert_79 »

Mícháš hrušky a jabka. Obsazené dvě přepážky z osmi je věc personálního řízení podniku; v tomto směru lze očekávat toliko to, že to bude jen "lepší". Nefunkční systém je věcí externí firmy a toho, jak management má nastavenou podporu a podobně. Systém sám o sobě primitivní je, sestává ze serveru, z PC ze kterého se nastavuje co která přepážka obsluhuje, několika síťových prvků, kabeláže, pár dotykáčů s tiskárnou a několikero LCD placek. Pak ještě displeje nad přepážkou. Ovládání na přepážce je integrováno do OS na počítači, žádný další hw to neobsahuje.
Každopádně vaříme z vody - ten tazatel si postěžoval, že to nefungovalo když tam jednou přišel. Víme prd, jestli to už dnes běží, bylo to opraveno nebo tak.
Máš něco blbě na PC, já to normálně vidím :arrow:
Přílohy
vyrocnizprava.jpg
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#222 Příspěvek od ZdenekHQ »

To pdf je fakt skvělý.

Ale taky se mně líbí, že v těch letech, co jsem poštovní vrchnosti kvůli ex nadával, tak byli v plusu. Pak se ex vznesla a odletěla, já nechal poštu poštou a oni spadli do mínusu... :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#223 Příspěvek od Crifodo »

Hubert_79 píše:Obsazené dvě přepážky z osmi je věc personálního řízení podniku;
...
Nefunkční systém je věcí externí firmy
Klientovi je ovšem takové sdělení o organizaci chodu jaksi ** *****, protože ho zajímá výsledek. Asi jako tebe málo zajímá, že ti neudělají rentgen zubů nebo gastro vyšetření nebo rozbor krve protože tahle firma nedodala tomuhle dopravci včas požadavek. Ono stačí pakárna s "ajťákem" kvůli aktualizaci databáze pro E-recepty.

OK, tak si zobraz stranu 23 s přílohou.
Přílohy
pdf.png
Naposledy upravil(a) Crifodo dne 15 pro 2022, 20:14, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#224 Příspěvek od Hubert_79 »

Jojo, oni si to vytiskli a pak to skenovali, vypadá to tak. Ostatně, stejně mi přišlo rozhodnutí o pokutě za přestupek dle Zákona o obraně státu do datovky z nejmenované obce s rozšířenou působností. Když jsem tu pokutu platil, tak jsem si číslo účtu musel opsat, zkopírovat to nešlo.

Já to dál nečetl, no zajímalo by mě, na čem to kdo skenoval. To musí na GŘ být hlavy.

Máš pravdu, že to lidi nemusí zajímat, nicméně jsi vznesl takový jako dotaz, případně popis stavu, tak jsem ti v rámci mých vědomostí o stavu věci odpověděl. Tak už na tebe kašlu, příště ať si tedy opotřebovává klávesnici někdo jiný.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#225 Příspěvek od Crifodo »

Tak hlavně že tato česká pošta nabízí digitalizaci jako službu.
Ono by fakt bylo lepší, kdyby na přepážce prodávali psí konzervy a Mars tyčinky a stírací losy, kdyby měli zachovalejší personál, tak možná i čtvrthdinově pracovnice :roll:
ZdHQ:
V roce 2020 ztráta představovala 1 369 mil. Kč před zdaněním, tzn. že skupina České pošty meziročně zlepšila své hospodaření o polovinu. Pro letošní rok je předpoklad zlepšení hospodaření o 80 % oproti roku 2021.
https://www.ceskaposta.cz/-/hospodarsky ... a-rok-2021

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“