Napsal: 30 lis 2018, 23:02
Normalne auta to asi nemaju (zbytocne naklady), ale napriklad Tesla ano.
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
Je to instalované u všech kromě soukromých přestaveb. Nové z velkovýroby to mají dané stejně jako ABS. S tím se ale nikdo nechlubí a média mají zakázané o tom jen diskutovat.Celeron píše:tak to nejspíš ve všech vyráběných elektroautech je vyřešený a nainstalovaný možná dokonce jako základní výbava.
Nepochybuji, že ten podfuk potvrdíš. Aby to bylo jinak, musel bys mít nějakou motivaci k tomu, aby ses otrtkával s kabelem a navíc ještě platil elektriku ve své garáži ze svého.houmr píše:Už brzo to budu moci potvrdit nebo vyvrátit.
Ty si fakt myslíš, že je tohle nenapadlo? Předpokládám, že to maj posichrovaný něco alá Watchdog, pokud nějakou dobu nebude posílat při jízdě data, tak auto zablokují. To už je běžný v dnešních čouďákách.weed_smoker píše:Stačí šikovnější mechanik,co už to někdy viděl a umí to ve voze najít.Pokud to něco posílá,pravděpodobně to bude mít anténní vývod a
Máš nějaké konkrétnější informace?Celeron píše:To už je běžný v dnešních čouďákách.
Asi to nebude hned, ale myslím, že se to vyřeší. Vzhledem k tomu, že auto parkujeme prakticky vedle rozvaděče pro zdvihací plošinu, kde je velký rozvaděč s 3f napětím, tak bych to neviděl jako neřešitelnou věc. A pak se bude muset řešit, jak kompenzovat spotřebovanou elektriku, když budu dobíjet u mne doma. (tam parkuju pod pergolou, kde je 3f zásuvka vedle auta taktéž. Jen doufám, že to auto dokáže tu spotřebovanou elektriku nějak měřit, jinak bych musel k té zásuvce musel dodělat nějaký elektroměr (doufám,že dělají i malé na DIN lištu).Nepochybuji, že ten podfuk potvrdíš.