Napsal: 13 led 2021, 17:42
Je to marné, pořád kvoká. A jak je to s tím gprs a s cokies stále nic. Ještě kdyby interaktivně zjistil jak psát česky. Ale třeba to nezvládá, možná má telefon s piditlačítky.
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
Uz jsem to psal 2x. Kdyz jses tak natvrdlej, nedivim se ze mas problem s dotykacem. Kup si trabanta a neprud lidi kteri umeji ovladat i neco modernejsiho.Maskot píše:Je to marné, pořád kvoká. A jak je to s tím gprs a s cokies stále nic. Ještě kdyby interaktivně zjistil jak psát česky. Ale třeba to nezvládá, možná má telefon s piditlačítky.
Nekvoká, jen hlodá těma svýma kusadlama a staví termitiště - doslova my o voze, on o koze. Autorádio ať si má pro mě za mě třeba 888 funkcí na dotykáči, ale nastavení hlasitosti budu vždycky upřednostňovat ve formě poctivýho kroutivýho (případně výjimečně posuvnýho) KNOFLÍKU, abych v případě, že potřebuju třeba kvůli tomu, že začala dopravní informace víc zesílit hlasitost, jednoduše šáhnul, otočil knoflíkem a nemusel se prohrabávat dvacetivrstvým menu celýho auta až k nastavení autorádia - protože než se tím kopcem dotekovýho barevnýho siderightu prokutám, dopravní relace je dávno v pýči. Stejným způsobem si nedokážu představit ovládání topení/klimy - přijdu k autu, zmrzlýmu jak sobolí h0vn0, odemknu, nastartuju a pustím ventilátor na maximum pod sklo - to všecko udělám dvěma hmatama, protože zapnutej větrák už mám (prakticky nikdy ho úplně nevypínám a s vypnutím motoru se vypne i větrák), takže jediný co učuním, je otočím točítkem poloautomatický klimy na MAX a druhým točítkem potáhnu v klimě klapky tak, aby vzduch šel všechen do palubovky na ofuk čelního a trošku i bočních skel. Než tohle všecko postupným proklikáváním přenastavím na dotykovým displeji, kterej je navíc mrazem zpomalenej jak zabržděnej šnek, tak u manuálního ovládání mám ometenou půlku auta od sněhu. To samý při ovládání stěračů, světel a dalších funkcí. Jak píšou přede mnou, nemám problém se prokutávat přes mnohavrstevný menu u funkcí, který přenastavuju 1x-2x do roka, ale věci, který potřebuju zapínat nebo přepínat operativně při jízdě, TY PROSTĚ NA DOTYKÁČI MÍT NECHCI - ALE VÝROBCE MI NEDÁVÁ NA VÝBĚR A PROSTĚ MI JE TAM NACPE. A pokud si nekupuju superhyperluxusní auto s cenovkou 2 a více mičud, který už mají automatizovaný i vytírání řidičovo prdele od následků úleku po prudkým automatickým brždění, tak nemůžu říct, že by ty laciný elektronický hejblata byly extra spolehlivý nebo vysloveně komfortní. Prostě výrobci nám cpou něco, co jim přinese větší zisky, ale nám uživatelům jen větší starosti s horší spolehlivostí, horší bezpečností ovládání a samozřejmě s vyšší cenou, kterou musíme zaplatit za něco, co v podstatě vůbec nechceme.Maskot píše:Je to marné, pořád kvoká...
Já bych mu doporučil, vzhledem k tomu že střídá auta jak ponožky a nechce se ojebávat seznamováním s ovládacími prvky, nechat si za krk implantovat CAN-BUS a ovládat všechno mozkem.workhard píše:To nechápete pořád, termit je tu jedinej dokonalej, ostatní jsme pitomci.
Len aby to neskončilo s ERROR: device not found.tomasjedno píše:... a ovládat všechno mozkem.
Ty s to trefil, aspon vidis jaky mam ve vsech moznych i nemoznych zkratkach nejen tlacitkach gulasJiriTom píše:termit256: píšeš gprs ale myslíš asi gdpr...
TAK PROC SI TAKOVE AUTO KUPUJES?EKKAR píše: ...TY PROSTĚ NA DOTYKÁČI MÍT NECHCI - ALE VÝROBCE MI NEDÁVÁ NA VÝBĚR A PROSTĚ MI JE TAM NACPE...
Ja (a drtivy zbytek sveta ktery pouziva dotykace) mam zkusenosti presne opacne. Kdyz chci po nekom s tlacitkacem at mi rekne nejake cislo ze seznamu, muzu si rovnou zapalit cigaro a pak si ho stejne budu muset najit sam protoze na to nevidi. O tom ze by to dotycny dokazal v prubehu hovoru si mohu nechat jen zdat.PotPalo píše:Vždy keď stretnem nejakého zástancu dotykáčov, a má niekomu zavolať, tak tam patlá po tom jeho displeji snáď tri minúty než sa konečne vytočí číslo. Až sa ho pýtam že či je nejaký problém alebo čo...
Budu se muset zeptat BOBOBO, ten ma prehled ve ktere vakcine jsou vhodne BT chipy. Abych nemusel vrtat diru do krku pro konektor.tomasjedno píše:Já bych mu doporučil, vzhledem k tomu že střídá auta jak ponožky a nechce se ojebávat seznamováním s ovládacími prvky, nechat si za krk implantovat CAN-BUS a ovládat všechno mozkem.