Dobrá zábava
Moderátor: Moderátoři
Ještě něco k rychlosti L39:
Na aerosalonu v Paříži se každý stát snaží blýsknout svou technikou. Češi ovšem nemají nic špičkového, jen pomalé L 39, které nikdo nechce. Jeden Francouz se jim proto u baru pošklebuje, až to jeden Čecháček nevydrží a jak jsou všichni pod parou, vsadí se s ním, že naše L 39 dokáže s jejich Miráží přinejmenším držet krok. Jenže Francouz je pilotem Miráže a sázku přijme. Druhého dne to Čecháčkům dojde.
"To bude ostudy!" míní jeden.
"Ale co?" na to druhý. "Vezmeme lano a přivážeme se k té jejich Miráži, uvidíš!"
"Toho si ale každý všimne!"
"Ale houby, jejich Miráž stojí až na konci ranveje, natlačíme 39-ku až na trávu a lano natřeme nazeleno, to se ztratí."
Domluveno - uděláno. Druhého dne po ránu závod začíná, Miráž vyjíždí a hned šikmo nahoru, L 39 za ním. Pilot Miráže hlásí:
Jsem ve čtyřech tisíci metrech, rychlost 0,8 Macha, Češi se kupodivu drží za mnou. Teď jim to ukážeme! Přidávám!"
Za chvilku:
"Mám Mach 1, Češi se drží těsně za ocasem. Divné! Tvrdili, že je to podzvukový letoun. Nevadí, měním geometrii křídel a trochu to osolím!"
"Mám Mach 2, Češi jsou pořád těsně v závěsu. To by jeden neřekl. Nevadí. Měním geometrii křídel na doraz a šlápnu na to."
Miráž řve nad Francií, L 39 v závěsu. Pilot miráže hlásí:
"Neuvěřitelné! Mám forsáž naplno, Mach 3 - a L 39 až teď mění geometrii křídel!"...
Na aerosalonu v Paříži se každý stát snaží blýsknout svou technikou. Češi ovšem nemají nic špičkového, jen pomalé L 39, které nikdo nechce. Jeden Francouz se jim proto u baru pošklebuje, až to jeden Čecháček nevydrží a jak jsou všichni pod parou, vsadí se s ním, že naše L 39 dokáže s jejich Miráží přinejmenším držet krok. Jenže Francouz je pilotem Miráže a sázku přijme. Druhého dne to Čecháčkům dojde.
"To bude ostudy!" míní jeden.
"Ale co?" na to druhý. "Vezmeme lano a přivážeme se k té jejich Miráži, uvidíš!"
"Toho si ale každý všimne!"
"Ale houby, jejich Miráž stojí až na konci ranveje, natlačíme 39-ku až na trávu a lano natřeme nazeleno, to se ztratí."
Domluveno - uděláno. Druhého dne po ránu závod začíná, Miráž vyjíždí a hned šikmo nahoru, L 39 za ním. Pilot Miráže hlásí:
Jsem ve čtyřech tisíci metrech, rychlost 0,8 Macha, Češi se kupodivu drží za mnou. Teď jim to ukážeme! Přidávám!"
Za chvilku:
"Mám Mach 1, Češi se drží těsně za ocasem. Divné! Tvrdili, že je to podzvukový letoun. Nevadí, měním geometrii křídel a trochu to osolím!"
"Mám Mach 2, Češi jsou pořád těsně v závěsu. To by jeden neřekl. Nevadí. Měním geometrii křídel na doraz a šlápnu na to."
Miráž řve nad Francií, L 39 v závěsu. Pilot miráže hlásí:
"Neuvěřitelné! Mám forsáž naplno, Mach 3 - a L 39 až teď mění geometrii křídel!"...
Výborný umělecký počin. http://en.wikipedia.org/wiki/Voina#How_ ... _a_Chicken
http://www.liveleak.com/view?i=fef_1279895437
(Pouštět po 22. hodině.)
Takhle se má bojovat za demokracii.
http://www.liveleak.com/view?i=fef_1279895437
(Pouštět po 22. hodině.)
Takhle se má bojovat za demokracii.
Pěkná bakalářská práce z filozofické fakulty. http://is.muni.cz/th/182293/ff_b/Bakala ... ardova.pdf
Další bakalářská práce. http://is.muni.cz/th/285647/ff_b/finalni_verze.pdf
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Mě by spíš zajímalo reálné uplatnění takového absolventa. Tedy mimo pracáku nebo nějaké zbytečné pozici někde v kanceláři. Nemám absolutně představu, co takový člověk přinese společnosti. A u oborů s takovým zaměřením bych to školné vyžadoval nejmíň ve dvojnásobné výši.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
Takový absolvent by mohl úspěšně přimazávat zemskou poloosu, protože by jinak rezavěla v důsledku močení ledních medvědů.
Ale napřed na to téma musí obhájit aspoň bakaláře.
Zlaté časy let sedmdesátých, kdy jsme kroutili udiveně hlavou nad diplomkou, která řešila optimální úhel sklonu zednické fanky a lžíce, aby zápěstí zedníka bylo co nejméně namáhané, případně nad malůvkami grafického řešení cest, kterými se díly demontovaného umakartového jádra dostanou z paneláku ven.
Oba autoři obou prací prý skutečně tyto práce na stavební fakultě ČVUT obhájili a dnes mají titul Ing.
Ve světle diplomek, na které tu předcházejí odkazy, už uznávám, že si titul zasloužili.
Ale napřed na to téma musí obhájit aspoň bakaláře.
Zlaté časy let sedmdesátých, kdy jsme kroutili udiveně hlavou nad diplomkou, která řešila optimální úhel sklonu zednické fanky a lžíce, aby zápěstí zedníka bylo co nejméně namáhané, případně nad malůvkami grafického řešení cest, kterými se díly demontovaného umakartového jádra dostanou z paneláku ven.
Oba autoři obou prací prý skutečně tyto práce na stavební fakultě ČVUT obhájili a dnes mají titul Ing.
Ve světle diplomek, na které tu předcházejí odkazy, už uznávám, že si titul zasloužili.
Ohledně ergonomie existuje dost výrobků, které to obhajují, například rýče Fiskars. A vědět něco o lidech a jejich vzorcích chování je věc, která také není na škodu.
Studium určité školy nepředurčuje budoucí profesi, má naučit řešení problémů. Koneckonců absolventi technických škol bez rozhledu a schopnosti vyjadřování jsou druhým extrémem účelnosti vzdělání. Všechny ty politické vědy od politické ekonomie, dějin mezinárodního dělnického hnutí a marxismu leninismu byly úplně zbytečné pro studium techniky, ale
měly význam pro zisk vysokoškolsky vzdělaného člověka.
Studium určité školy nepředurčuje budoucí profesi, má naučit řešení problémů. Koneckonců absolventi technických škol bez rozhledu a schopnosti vyjadřování jsou druhým extrémem účelnosti vzdělání. Všechny ty politické vědy od politické ekonomie, dějin mezinárodního dělnického hnutí a marxismu leninismu byly úplně zbytečné pro studium techniky, ale
měly význam pro zisk vysokoškolsky vzdělaného člověka.