Napsal: 11 črc 2023, 11:08
To snad ani nevypadá na fotomontáž.
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
Je, začala se točit před víc než čtvrt stoletím.xsc píše:A není i Hvězdná brána moc stará?
Ne, takhle někdy rok-dva zpátky skutečně jeden z "orchestrionů" vykolejil, protože na přejezdu se vysypal jakési štrk či štět nebo štěrk, zapadalo to mezi kolaje a to obložení ze staréch pražců po kterým jezdijó kcháry - a vláček kolejáček jak na to najel, tak najednou hupsnul mimo koleje ...Celeron píše:To snad ani nevypadá na fotomontáž.
dá se dohledat i tohle . . .vasekpetr1 píše:No Karle, nevím...
jo, jo . . .Celeron píše: Jo, to tenkrát byly časy!
Nevěřte tomu , co na Vás budou chrlit média – pravda je taková, že kolem poledne v pondělí 5.7.2004 došlo k historickému prvnímu testování tramvajového provozu v Humpolci.
. . . tady byla dříve půlka škodovky, pak tento pionýr a v současné době už jen holá zeď . . .bu2520 píše:Viděl jsem kdysi, tuším v Třeboni auto zapíchnuté do střechy patrového domu.
Máš konkrétní info o takové nehodě, nebo (zase) jen plácáš?EKKAR píše:Ne, takhle někdy rok-dva zpátky skutečně jeden z "orchestrionů" vykolejil, protože na přejezdu se vysypal jakési štrk či štět nebo štěrk, zapadalo to mezi kolaje a to obložení ze staréch pražců po kterým jezdijó kcháry - a vláček kolejáček jak na to najel, tak najednou hupsnul mimo koleje ...
ok1hga píše:. . . tady byla dříve půlka škodovky, pak tento pionýr a v současné době už jen holá zeď . . .bu2520 píše:Viděl jsem kdysi, tuším v Třeboni auto zapíchnuté do střechy patrového domu.
Tu šádynu naaranžovanou jako zaraženou do boční stěny baráku ve vejšce 1. patra ve Skršíně potvrzuju, jezdili jsme kolem cestou k manželčiným příbuzným do Mostu. Hubertus - já si nedělám archív 3,14čovin, já jen vím, že se tohle stávalo a stává častějc než by sis ty myslel, protože právě "orchestrion" = řada 810 je kvůli minimální vlastní váze na podobný vyskočení z koleje s minimálníma následnýma škodama na vozidle i na trati poměrně dost náchylnej, na rozdíl od vícenápravovejch lokomotiv a jinejch motorovejch/elektrickejch jednotek, který jsou několikanásobně těžší.Ruprecht píše:Něco takového?