Ale mám tu 24V trafo 2kW, to nastartuje i náklaďák
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: Moderátoři
To je podobné jak to udělátko z Lidlu.Ovšem se předpokládá,že je jen slabší baterka ale motor ok.Jestli jsou hin žhavičky a tlaky,tak to může točit i minuty z další baterie,s podporou hořícího papíru u sání jak za časů Praga V3S na vojněCeleron píše: Mám LiPol trojčlánek 4,5Ah s povoleným vybíjením 70C, takže teoreticky může dát i 300A.
Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér.Pikofarad píše: Jestli jsou hin žhavičky
ty levný svářečky s trafem, ty lepčí se spínaným trafem na 60-100 kHzdanhard píše:Svářečky se už taky dávno nedělají se síťovým transformátorem, hňupe.
Ale mám tu 24V trafo 2kW, to nastartuje i náklaďák
starat se můžeš jak chceš, pokaváď některý ty sráče měsíce stojí, jinde zase něco akunu žere že je za tejden z půlky vybitá, pak máš zas unavenej startér (už sem dal repas, při roztáčení zní jak dyž to točí kolomotívou, netuším, co s tím dědek votrokovickej dělalBOBOBO píše:Kond je k ničemu . Chtěl jsem to stavět . Mám tři Cčková trafa 220/12 a tak jsem je chtěl hodit na 3fáz , takže klasika poctivý carstar . V garáži i po pozemku 3fáz běžně mám . No spíše se starám o baterky a toto jsem po prodeji poslední Š120 nechal ladem .
jo, úplně supr to není, navíc denbráven udělal nějaký jiný složení éterovýho spreju a je to teď mnohem horší, eště NIGDY mi na něj nic nechytlo (na předchozí celkem OK); taky průser tohodle s těma žhavičkama je, že je nutný po nafoukání éteru točitatočitatočit, nikoli točit chvílu a pak zkoušet znova žhavit, páč to pak práskne v předkomůrce, naposled mi to prošlehlo sacím boxem až do filtru a do papíru propálilo díru, kůůůrvaBOBOBO píše:Však ty motory dostávaly na prdel , při předčasných zápalech s eterem .
u turba to nemá takovej význam, mají zhruba poloviční kompresní poměr, což za chodu roztočený turbo dohání tím, že zvyšuje tlak v sání o 60-120 %, takže celkovej tlak při kompresi je podobnej; taky vstřiky mají o polovinu větší tlak a lepší rozprášení směsi tak, že by měla být z větší části odpařená přímo ve válci; startuje to ale v atmosférickým režimu a tomu úměrně je dávkovaný palivo, takže turba mají výrazně lehčí starty, než atmodehtyCeleron píše:Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér.Pikofarad píše: Jestli jsou hin žhavičky