Stránka 3 z 3

Napsal: 09 dub 2023, 23:36
od Bernard
Ještě jedna podezřelá skutečnost. Ten e-shop má link yeefora.com, ale reklamační korespondence má směrovat na yeeflora.com, což je asi prodejna e-šopů. :twisted:

Napsal: 10 dub 2023, 13:12
od nixdorf
Neviem ako je to v prípade českej, ale slovenská pošta službu Dobierka ponúka iba zásielkám vnútroštátnym a do Čiech - aspoň podľa cennik.posta.sk . Medzinárodná dobierka (poštou)? Zdvihnutý varovný prst. Prst? Rovno noha. Slonia noha. Tá černobylská. Len tú už nikto nezodvihne. :D

Proces chargeback treba vždy iniciovať cez banku, tam dať akurát pozor na deadline odkedy dokedy - konečné slovo tam má banka/výdajca karty. Mám s tým skúsenosť jednu a to rozhodli v môj prospech - refundácia stornovanej letenky Austrianom spred troch rokov dozadu. Začali hrať mrtvého chrobáka, keď som nemal záujem o kupón ani rebooking. Lehotu na to som mal 120 dní, žiadosť o chargeback som poslal na 118. deň aj s troma pokusmi o komunikáciu s nimi. Peniaze boli späť o dva týždne bez ďalších debát.

Ostatne, vždy treba vsadiť na vlastný dôvtip a rácio. Zo šablonových, strojovo preložených eshopov, nazvaných jak keby im mačka prešla po klávesnici, samé s nejasnými obchodnými podmienkami, pochybnou či absentujúcou reputáciou, sídlom, očividne "scrapovanými" či inak zozbieranými artiklami... by objednal len blb. Z angl. "príliš dobré na to, aby to bola pravda". "Dobré" tu vymeniť dle chuti za "báječné", "nezohnatelné", "lacné" et cetera.
A nijaké krištálové gule k temu netreba.