Příčina poruchy MAF váhy vzduchu náhrada nedostupné Bosch

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#31 Příspěvek od pepik9 »

kde jsou zvýšené tlaky turba z 0.6bar na 1,2bar
a tudíž naměřená hodnota na průřezu potrubí zásadně závisí
zkráka je to doje... A co hlásí lambda ?

Uživatelský avatar
kybrex
Příspěvky: 276
Registrován: 26 črc 2007, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od kybrex »

Mám původní chip s mapou originál od Audi. Můžu ho tam vrátit, ale úplně si nemyslím, že by to muselo být dojebané. Ten motor jinak jede pěkně, ta mapa není od nějakých garážových matláků, a s tímhle softwarem se snížila spotřeba, zlepšila se reakce na plyn a to nevypadá jako signály pro stav "dojebáno".

Tady je ten článek o nepoužitelnosti čínských senzorů, kterej jsem taky našel. https://www.mjauto.cz/vaha-vzduchu-maf- ... cu-v-testu

Ta váha z německa je ve skutečnosti čína taky dle článku.

S tím ss zesilovačem pro nastavení sklonu křivky to je zajímavý nápad. Nejdřív to asi zkusím bez toho, naměřím na VCDS hodnoty v různých režimech a uvidím.

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#33 Příspěvek od vrky »

Mě pasoval do O1 bit TS25.
Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“