Kompresor klimatizace
Moderátor: Moderátoři
Koupil jsem z nejmenovaného bazaru, první 3 z abecedy, rapida a po nějakém týdnu přestalo auto chladit. Kompresor a klimachladič-dirka, testy,naplnění- měl jsem tam jen 100g z 550g, komplet za 25 klacků. A že ty kompresory vydrží cca 130 000 a konec. On ani nemá elektromagnetickou spojku takže když by došlo chladivo tak ho ani nevypnu. Ve škodě zjistily že je to na prd a tak Scala dostala kompresor s elektro spojkou.
- Hape
- Příspěvky: 353
- Registrován: 08 úno 2010, 01:00
- Bydliště: Dolní Cerekev, Česko (Czechia)
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten kompresor co jsem koupil ( MAHLE MAO ACP 929 000P) nakonec do auta pasoval.
Jiné díly klimy měněny nebyly. Mechanik říkal, že připojovací otvory starého kompresoru byly čisté a filtrdehydrátor je navíc součástí kondenzátoru, výměna by tím pádem byla drahá a podle něj není nutná.
Na klimu od výroby auta nikdo nesáhl a před opravou ze systému mechanik odsál 183g chladiva, mělo v něm být 475g. Je tedy otázkou, jestli hluk kompresoru nebyl způsobený nedostatkem chladiva, jestli je to možné.
Oprava mně stála: kompresor 6 529 Kč + práce a chladivo 1 380 Kč.
Klima zatím chladí. To jestli se mi nevyměnění filtrdehydrátoru a expanzního ventilu vymstí se časem uvidí.
robo:
Že by kompresor klimy neměl EM spojku se mi nechce věřit. Jedině jestli to tak není u kompresorů s proměnným zdvihem?
Nesměl by jim ale vadit běh při nízkých teplotách, protože kompresory s EM spojkou se při nízkých teplotách nespustí, prý kvůli ochraně při ztuhlém oleji, nebo co.
Jiné díly klimy měněny nebyly. Mechanik říkal, že připojovací otvory starého kompresoru byly čisté a filtrdehydrátor je navíc součástí kondenzátoru, výměna by tím pádem byla drahá a podle něj není nutná.
Na klimu od výroby auta nikdo nesáhl a před opravou ze systému mechanik odsál 183g chladiva, mělo v něm být 475g. Je tedy otázkou, jestli hluk kompresoru nebyl způsobený nedostatkem chladiva, jestli je to možné.
Oprava mně stála: kompresor 6 529 Kč + práce a chladivo 1 380 Kč.
Klima zatím chladí. To jestli se mi nevyměnění filtrdehydrátoru a expanzního ventilu vymstí se časem uvidí.
robo:
Že by kompresor klimy neměl EM spojku se mi nechce věřit. Jedině jestli to tak není u kompresorů s proměnným zdvihem?
Nesměl by jim ale vadit běh při nízkých teplotách, protože kompresory s EM spojkou se při nízkých teplotách nespustí, prý kvůli ochraně při ztuhlém oleji, nebo co.