prosim vas o vyjadrenie_zrusena zaruka GSMOBIL oxidacia

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
NEONI
Příspěvky: 505
Registrován: 11 úno 2007, 01:00
Bydliště: SVK

#31 Příspěvek od NEONI »

Rohodne si spravil dobre ze si dal spravit ten posudok ale ja by som vymahal nielen cenu telefonu a posudku ale aj vsetky ostatne naklady ktore ti tymto padom vznikli + nieco navyse...kazdy dobry predajca si uvedomy ze kupou produktu/sluzby sa jeho povinnosti nekoncia a s tymi ktory si to neuvedomia treba riadne vyjebat :twisted:

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#32 Příspěvek od MaTTo »

Kedze mam skusenost z alzasoftom a priemerna doba za ktoru by sa toto cele vyriesilo by bola snad 6 mesiacov prinajlepsom ... tak to ide k pravnikovy najprv naco ja mam pravo pretoze ja chcem mat jednoducho nejaku podporu ked to tomu alzasoftu dam tak to tam nesmie skoncit proste musia sa pravnikom urcit kriteria a ostatne veci a proste nielen ze ja to dam ze ak budete taky dobry tak stym nieco spravte ... tu ide o 11 000 SKK , a to som este neratal moje cesty do servisu 2x som uz bol , treti krat pojdem , potom 40 minut ktore som prevolal volanim z rôznymi znalcami a znaleckymi ustavmi a konieckoncov najviac s mojim znalcom, a navyse ked vela chcu tak je to trestny cin podvodu kedze ma chceli podviest o vyse 5000 tak na slovensku je to trestny cin . Aspektov je tu viacej ja odnich fakt nechcem ani ten telefon zaplatit ani cestu do servisu ani cas bez telefonu proste ja niesom nejaky sviniar co taketo veci robi ... ale tak peniaze netlacim a 5500 SKK je premna velka suma aby som ju po mesiaci len tak zahodil , momentalne sa uz bude jednat o 11 000 takze uz to stopro nenecham len tak a je to strasne moc penazi takze to bude muset ist k pravnikovy, s takouto sumou sa uz zahravat nechcem .
Proste aj alzasoft aj gsmobile ,, obidva subjekty maju hardcore reklamaciu ja uz chcem mat istotu ze to nejako dopadne .

EDIT : a samozrejme ked mi vzniknu dalsie problemy tak to uz neznesiem a budem odnich vymahat aj sprostosti ktore by nikoho nenapadli ako uz to bude vrchol, alzasoft sa mi sice veduci reklamacii za tento stav ospravedlnil zaco mu dakujem, ale kde mam tu istotu ze aj riesenie bude prebiehat k mojej spokojnosti ?? Naposledy ked som reklamoval zakladnu dosku tak mi alzasoft po 33 dnoch !!! pricom 33-ti den bol stvrtok cize predtym 3 pracovne normalne dni mali cas ale proste nevydali mi novu zakladnu dosku , a odmietli mi vratit peniaze tak ako povedzte sami fakt na 34-ty den som dostal novu dosku co som 3x volal do PRAHY .Proste ja uz neviem oplati sa obcanovi v dnesnej dobe nieco riesit bez pravnika a SOI ?? nanestastie v tomto pripade sa odtoho SOI distancuje pretoze to je kupovane na nasu firmu ale tak couz este je tu pravnik .
Naposledy upravil(a) MaTTo dne 20 čer 2007, 20:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#33 Příspěvek od EKKAR »

Jen si je potřeba uvědomit, že občansko-právní spor se řeší nejdříve u soudu nejnižší instance, místně příslušnému k místu bydliště nebo sídla žalované strany - tedy zde asi u nějakého obvodního soudu pro Prahu XY - a to platí i pro mezinárodní konflikty, jako je tento. To znamená, že MaTTo coby strana žalující by musel k soudu jezdit do ČR a v případě úspěchu ve při by mu prodejce MUSEL UHRADIT I TYTO DOPRAVNÍ NÁKLADY - nejen náklady na znalce , právníky a poštu... Škoda vyšší než 5000 je i v ČR trestný čin, a zcela určitě by to byl mediální SÓLOKAPR, kdybys na to pozval nějakou tu redakci nebo kameru...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#34 Příspěvek od MaTTo »

Takto ti to napisem : pevne verim ze ten GSMobile nieje az taky natvrdly servis ze by to daval k sudu je tu 95 percentna sanca ze vyhram ten sud ja cize fakt neviem co by tym ziskali --- okrom toho ze nic kedze oxidacia na mobile je nedokazatelna a GSMobile to vie pretoze sa odmieta bavit na temu toho mobilneho telefonu oni zrejme velmi dobre vedia co sa stalo radi tych 11 000 zaplatia a bude pokoj a ak nie ...tak budis televizia este v zalohe .

Mimochodom taky poznatok vecsinou si servisy uchovavaju v systeme informacie o zakazke minimalne 30 dni , akonahle som si vyzdvihol telefon a napisal do servisu email ze ide k znalcovy a budem sa snimi sudit tak moja zakazka aj z fotografiou akoze oxidacie bola odstranena zo systemu .Samozrejme ze uz im to nepomoze .

EDIT : a just do tej prahy budem chodit letecky prvou triedou a vezmem si to cez new york .

EDIT : teraz ma tak napadlo ze vlastne nechapem podstatu toho sudneho procesu ?? ved ja budem mat v ruke papier proti ktoremu mozu hovno , jedine mozu proti nemu nechat si vyhotovit novy posudok ktory ked zisti to iste co tento pôvodny tak sudny proces nema podstatu preco vzniknut ...

NEONI
Příspěvky: 505
Registrován: 11 úno 2007, 01:00
Bydliště: SVK

#35 Příspěvek od NEONI »

Daj to do telky....oni ti daju viac ako tych 11K :) potosim GSMobile servis a este vyhras sud...bud svina aj ty...ked na nich pojdes podobrom oni ta este preseru

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#36 Příspěvek od MaTTo »

NEONI píše:Daj to do telky....oni ti daju viac ako tych 11K :) potosim GSMobile servis a este vyhras sud...bud svina aj ty...ked na nich pojdes podobrom oni ta este preseru
Mno najprv to chcem prehnat pravnikom a az fakt pri neuspechu to pojde do telky ,, ale myslim ze by o to telka mala zaujem a urcite by ich zaujimalo koho to zamestnava najvecsi a jediny servis pre CR a SR , ked pri letovani znici zakladovku telefonu .

NEONI
Příspěvky: 505
Registrován: 11 úno 2007, 01:00
Bydliště: SVK

#37 Příspěvek od NEONI »

inak ze ju znici to sa velmi necudujem pri tycch hrubkach vodivich ciest a plosok pod SMD staci ked je trosku lavy a je to v riti

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#38 Příspěvek od MaTTo »

NEONI píše:inak ze ju znici to sa velmi necudujem pri tycch hrubkach vodivich ciest a plosok pod SMD staci ked je trosku lavy a je to v riti
Mno tak to nemaju robit ale vymenit za nove ,no problem a aj sa to robi ale tu proste chceli ojeb....

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#39 Příspěvek od rnbw »

MaTTo píše:
NEONI píše:inak ze ju znici to sa velmi necudujem pri tycch hrubkach vodivich ciest a plosok pod SMD staci ked je trosku lavy a je to v riti
Mno tak to nemaju robit ale vymenit za nove ,no problem a aj sa to robi ale tu proste chceli ojeb....
Presne tak - ked su krivi a znicili to, tak ti mali celu dosku vymenit.

NEONI
Příspěvky: 505
Registrován: 11 úno 2007, 01:00
Bydliště: SVK

#40 Příspěvek od NEONI »

Ved ja nevravim ze nemali...

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#41 Příspěvek od MaTTo »

Mna by tiez zaujimalo o co v tomto pripade slo v servise ... ako najrealnejsia je moznost ze to znicil servis a aby nemusel platit tak to hodil na oxidaciu , fakt nevidim ine vychodisko ... toto je jedine vysvetlenie mno, vecsinou sa pri poruche menia cele plosaky a nemenia sa jednotlive integrace tak netusim preco tu pajkovali 2x dokonca a este to v takomto stave vratili .Jednoducho to smrdi podvodom to je jednoznacne a ja za to nemienim niest zodpovednost ked som nic nespravil ... tak som zvedavy co bude dalej .

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#42 Příspěvek od rnbw »

Je mozne, ze tebe tam nieco vymenia, ale vyrobcovi vykazu, ze menili celu dosku. A tu dosku predaju alebo nejako inak pouziju. A teraz im to nejako nevyslo, tak ta chceli osrat.

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#43 Příspěvek od MaTTo »

rnbw píše:Je mozne, ze tebe tam nieco vymenia, ale vyrobcovi vykazu, ze menili celu dosku. A tu dosku predaju alebo nejako inak pouziju. A teraz im to nejako nevyslo, tak ta chceli osrat.
Ajtak si nemyslim ze to GSMobile pozenie pred sud lebo ked ich obvinime s trestneho cinu tak tu uz pojde o poriadne prachy a peknu pokutu pre gsmobile a nielen o par tisic za telefon a naklady.

EDIT : haha tak toto je najvecsia prdel !!! jak som sa zacal stazovat tak zakazka bola zo systemu gsmobile vymazana proste cez hladanie IMEI mi pisalo pred par dnami este ze neexistuje zakazka... a prave som ju tam znovu nasiel ,,, ako uz toto je dostatocny dôkaz otom ze nieco nebolo v poriadku ... proste som nekde pisal ze ako som sa stazoval tak zmazali zakazku lebo som ju na nete nenasiel, a zrazu tam je hmm , zeby email do sonyericssonu objavil zmazanu zakazku ?

Uživatelský avatar
MaTTo
Příspěvky: 528
Registrován: 25 dub 2005, 02:00
Bydliště: Slovakia

#44 Příspěvek od MaTTo »

Takze za znalecky posudok na telefon som platil 3300 SK s DPH , je tam obsiahla fotodokumentacia ,znalec zistil ze po servisnom zasahu su na plosnom spoji potrhane vodive cesticky veduce k IO takze ani vymena integrovaneho ovodu by nepomohla - spôsobene technikom pri neodbornom odpajkovani IO, dalej sa v okoli IO a na pajkovanych spojoch nachadza nadmerne mnozstvo cinu ktore môze spôsobovat skrat - spôsobene technikom pri neodbornom znovu pripajkovani IO .Dalej je zakladna doska telefonu neopravitelne znicena v dvoch rohoch IO nadmernym prehriatim PCB pri odpajkovani / pripajkovani IO .

Tolko k chybam ktore spôsobil servisny technik, dalej k zavade telefonu je zistenie znalca nasledovne : zavada na telefone je spôsobena klasickou poruchou IO ktory ma suvis s nefunkcnostou klavesnice , zavada bola opravitelna vymenou IO cena tejto opravy by stala do 1000 SK s DPH, po neodbornom zasahu servisneho technika a zniceni dosky PCB servisnym technikom je zakladna doska neopravitelna : prerusene cesty na IO, nadmerne mnozstva cinu a nadmerne prehriatia PCB - znicenie dosky .

Vyjadrenie znalca k neuznanej reklamacii a zamietnutiu zaruky : zavada na telefone bola spôsobena klasickou chybou integrovaneho obvodu ktora bola opravitelna, v telefone niesu viditelne ziadne stopy po vniku kvapaliny ani po oxidacii .Ak by sa aj oxidacia nachadzala pod integrovanym obvodom tak by ju musela spôsoit vysoko agresivna tekutina pretoze telefon bol v prevadzke 45 dni . Ak by toto nespôsobila vysoko agresivna tekutina ale vlhkost ci voda, tak by sa do telefonu musela dostat este pred jeho kupou v obchode a museli by ponej zostat viditelne stopy .
Kedze sa nic z tohoto nedokazalo a o oxidacii hovori len servis na ktoreho fotografii nieje viditelna ziadna oxidacia ale len hruba a neodborna praca technika .

Povinnostou servisneho technika pri zisteni oxidacie v mobilnom telefone bolo vyhotovenie riadnej fotodokumentacie a zamedzenie znicenia dôkazov - nic z tohoto nebolo splnene , a servisny technik znovu pripajkovanim IO na dosku PCB znemoznil skumanie oxidacie pod IO .

Cize znalec nezistil ziadne pochybenie spôsobene mojim pouzivanim telefonu, ale zato mnoho chyb spôsobenych servisom .

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#45 Příspěvek od EKKAR »

A teď máš v ruce opravdu POŘÁDNÝ ČAKAN na ty lumpy - nech si ještě udělat notářsky ověřenou kopii, originál jim vůbec nedávej do ruky, mohl by se "záhadně ztratit" jako esesáci do Argentiny a pak s tou "hŕbou papiera" HRRR NA NĚ!!!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“