Stránka 3 z 3

Napsal: 24 čer 2009, 11:13
od piitr
DjRix píše::puke: Podle mě tym včera byl 1kOhm,tak optarně s tím ohmem ženská.Možná jsem se včera přehlídl-nevím,ale celé tohle vlákno od tvého schématu je stejně off-topic,tak se vrať k plotně,ženská která nesnese kritiku svého schématu :lol:
Je to pravda, člověk se kritice nemá bránit. Třeba Tobě v Tvém příspěvku chybí dvě čárky - jedna před prvním slovem "ženská", druhá za druhým slovem "ženská". Je fajn vědět, že Ti to takhle můžu napsat, a Tobě to přitom vůbec nebude vadit.

Napsal: 24 čer 2009, 15:55
od Zirafka
:lol: :lol:

Osobně bych tam použila relátko, ale kdo chce polovodiče, má je mít. Na tom zapojení od Andy není nic špatného a to hádání se je snad zbytečné...

Zapojení od PeteBurns mi také připadá dobré, jestli mi tedy něco neuniká.

Jen drobné popíchnutí všech: Ani jedno z těchto zapojení se nesmí do auta použít, takže se můžete hezky hádat, ale to je tak všechno :P

Napsal: 24 čer 2009, 16:01
od DjRix
Sakryš! Že by tu byly i rozumné ženy se znalostí problematiky??? (myšleno v dobrém) :D

Napsal: 24 čer 2009, 16:21
od PeteBurns
piitr píše:A úplně nejelegantnější na tom je, že není vůbec třeba napájení. Svítí to samo.
No vidím že tu je kopec odborníkov, namiesto nakreslenia vlastného riešenia len splietať dve na tri :wink: Ale zábava musí byť :twisted:
Napríklad takto? :twisted:

Napsal: 24 čer 2009, 16:23
od PeteBurns
Včul ma napadlo, že to nemôže zaťažovať pôvodné žiarovky, takže sorry, zábava pokračuje :twisted: Ale bez extra napájania, teda prívodu 12V, nemôžete použiť ani P-FET ani relátka :lol: Takže tak či tak ste v ( ! )

Napsal: 24 čer 2009, 17:08
od Zirafka
Nejsme.

Když se použije relátko, tak to má přepínací doteky ;-)

Jo a v autě je přeci spousta různých drátů a drátečků a také tam je místo pro tu elektroniku, na vleku je jen ta žárovka. Nevidím problém.

Napsal: 24 čer 2009, 17:41
od grajda
Jedna nula pro ženskýObrázekObrázek. Pánové, sklopit ocas zpět mezi nohyObrázek

Asi mě něco uniká,Obrázek proč se to nesmí v autě použítObrázek? Dík.;)

Napsal: 24 čer 2009, 19:28
od caven
že by to nebylo schválené pro provoz na pozemních komunikacích ??????

Napsal: 25 zář 2012, 10:42
od p0l0us
Chci se zeptat, ten IRF5210 je takhle schopny spinat 40A ale zaroven jen max 200W ? Takze nejakych 15A/12V ?

Napsal: 25 zář 2012, 10:53
od Andrea
Asi si pleteš max. povolený ztrátový výkon a max. spínaný výkon.

Napsal: 25 zář 2012, 12:23
od frantajetel11
To PeteBurns: co tady zatím vidím tvoje příspěvky, tak jedna chujovina za druhou... Nevadí ti, že by ta "krabička" měla bejt na autě a ne na vleku? To tvoje poslední schéma je fakt výplod chorýho mozku... Už jsi někdy viděl jak jsou zapojený žárovky na vleku? Spínat jim zem a ještě blbě, to je opravdu rada nad zlato :?
Osobně v autě mám taky hlídání žárovek a mám tam klasiku = tranzistor NPN a relé a trochu smetí okolo...

Napsal: 25 zář 2012, 13:53
od masar
Zkus mu odpustit. Byl přece o 3 roky mladší. :wink:

Napsal: 25 zář 2012, 19:41
od TAKJAN
A já bych tam dal relátka. Moc elektroniky škodí. Zkraty, přerušování obvodu. Řeší se to tak běžně. Ale možná je to málo in..

Napsal: 02 lis 2013, 22:01
od stres3d
frantajetel11 píše:To PeteBurns: co tady zatím vidím tvoje příspěvky, tak jedna chujovina za druhou... Nevadí ti, že by ta "krabička" měla bejt na autě a ne na vleku? To tvoje poslední schéma je fakt výplod chorýho mozku... Už jsi někdy viděl jak jsou zapojený žárovky na vleku? Spínat jim zem a ještě blbě, to je opravdu rada nad zlato :?
Osobně v autě mám taky hlídání žárovek a mám tam klasiku = tranzistor NPN a relé a trochu smetí okolo...
zapojeni je dobre! akorat aby to mohlo byt na aute tak na kostru musis dat + (a modlit se ze na vleku je to tazeny vsude kabelem a neni pripojeny na konstrukci) a pak ty jednotlivy vyvody na zarovky spinat na minus jak je zrejmy. je to ale chujovina, lepsi je hned to prvni schema.. s krizkem po funuse ale aspon sem se pobavil pri cteni tech reakci :wink: