Oltcit (Axel)

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pida_m
Příspěvky: 775
Registrován: 04 úno 2010, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#31 Příspěvek od pida_m »

... hm, nechci být jízlivý (nebo jak se to píše), ale mám také "plechovku", která stála 100 Euro ještì z plnou nádrží (v Bavorsku). Je stále ve velmi dobrém technickém stavu (kupodivu žádná koroze), jde pøihlásit i v ÈR, TK by prošla okamžitì. Jezdím s ní (teï a loni v zimì) na bus do školy a na obèasné nákupy. Vzhledem k tomu že má obsah 0.8 litru je spotøeba pod 5l./100km. Øíkám jí Píïalka.
Je to sice plechovka, ale nemá žádné airbagy, ABS a podobné zbyteènosti. Mám v ní jen rádio a vysílaèku. Je pravda že moc se do ní nevejde, ale mnì staèí.
Tak to srovnávejte...
http://fotoalba.centrum.cz/photo.php?pi ... ffset%3D36
píïa

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Lukas-Peca »

Ty už máš papíry?
Já jezdím taky s naším Seatem, akorát teda silnějším. Seaty jsou perfektní auta, je to spolehlivé (ťuky ťuk), díly na to nejsou drahé, nejsou v tom kurvítka (skoro), je to prakticky řešené, ale hlavně se s tím super jezdí. Akorát to po těch patnácti letech víc žere.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#33 Příspěvek od rnbw »

Pokial viem, tak Seat mal pred 15 rokmi od kvality dost daleko. O nejakej kvalite sa da hovorit az odkedy to kupil VW. Ale aj tak sa bezne stava, ze nieco niekde odpadne.

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Lukas-Peca »

Odkoupili to v roce 1990 a jediné, co nám z toho odpadlo, byl znak z kufru, který byl odpadnut nějakým sběratelem.

Uživatelský avatar
pida_m
Příspěvky: 775
Registrován: 04 úno 2010, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#35 Příspěvek od pida_m »

TO Lukas-Peca: papíry od auta mám, øidièák pochopitelnì nemám.
Jediné co jsem na Seat marbela (píïalka) nepochopil je topení.
píïa

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#36 Příspěvek od keemo »

No ci su na seat lacne diely o tom polemizujem-kamarat mal ibizu snad dvojliter a spojku si musel dal poslat z espana a pekne ju zacaloval....

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29693
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#37 Příspěvek od EKKAR »

Ibiza 2 litr? To se dělalo? Co já vím, tak do Ibizy se dávala vstřiková šestnáctistovka laděná u Poršů (jezdil jsem s ní), ale o dvoulitru nevím - možná nějaká Limited Edition nebo GT?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Lukas-Peca »

Dělala, benzíňák.
My teda máme Ibizu II benzíňáka 1,8. K nepříjemným závadám zatím patřila prasklá palivová hadička a odejitá mechanika v obou elektricky stahovaných oknech - po vytažení okna se ozvala rána a při pokusu o spuštění zaletělo sklo do dveří. Oprava s novými díly by stála asi 5000,-, tak tam putovala mechanika z vrakoviště a jakmile odešla i ta, byl osazen dřevěný špalek.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“