Pošta zdražuje

Aktuality a zprávy z oblasti elektroniky, komunikační a výpočetní techniky, teorie či software

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#31 Příspěvek od konosuke »

Česká pošta musela přijít o velké peníze a tržby - zavedením elektronické korespondence přes fax dneska mail, vpádem soukromých kurýrů speditérů (a kolik že jich máme) či bezhotovostními platbami převodem...dříve monopolisté dnes bojují o holé přežití, tak proto.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Habesan »

Zase je dnes spousta objenávek "metodami dálkové komunikace", které pak může Pošta doručovat.
Za bolševika byla dotována z peněz, které by ve spravedlivějším systému byly investovány do rozvoje telefonní sítě.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#33 Příspěvek od konosuke »

na pevnou telefonní přípojku, tenkrát ve správě pošt jsem čekal (již po "revoluci") rovných 5 let... někdo 10 i víc, upřednostnění byli partajní funkcionáři, ouřadové státní správy, lampasáci, vyšší vedení podniků, lékaři, no prostě "elity" (a dobří známí abych nezapomněl) dneska hromadné rušení telefonů, časy se mění
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#34 Příspěvek od p32 »

Čekal jsem na linku necelého čtvrť roku, ale to bylo podmíněno tím, že se zaplatí u velkého podniku pohledávky dříve než obvykle. :lol: A to byli ještě rádi, že jsme chtěli jen dva telefony. Linky instalovány, pohledávky zaplaceny a všichni spokojeni. Ale to bylo opravdu dávno a dnes už linku naštěstí nemáme (aspoň ne od O2).

Uživatelský avatar
Hejnicek
Příspěvky: 2022
Registrován: 16 čer 2004, 02:00

#35 Příspěvek od Hejnicek »

Potreboval jsem v devadesatych letech od Telecomu pevnou linku domu kvuli pohotovosti v zam. Chteli po me zaplatit osazeni dvou sloupu na draty, tak jsem to vzdal.
Dnes je u nas ve ksefte zastoupeni T-mobile obvykle 5 zakazniku, takze kdyz je potreba neco vyridit neni to na hned. Ob barak je pobocka O2. Tam kdyz vyjimecne neco vyrizuju jdu k pultu hned :) Ani noha. Ma to ale i negativa, slecna mnohdy vubec nevi co mam vlastne na mysli. Ze bych treba jako driv odesel s nakrimplovanym kabelem dane metraze, ci nahradni snurou ke sluchatku muzu zapomenout. Za to nejake povidani o vyhodnosti tarifu a obligatni otazka u koho jste, to jo.

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od jjilek »

Hejnicek píše:Ob barak je pobocka O2. Tam kdyz vyjimecne neco vyrizuju jdu k pultu hned :) Ani noha. Ma to ale i negativa, slecna mnohdy vubec nevi co mam vlastne na mysli.
Za to nejake povidani o vyhodnosti tarifu a obligatni otazka u koho jste, to jo.
O2 už ani ránu. Mají príma zašité podmínky pro předplacené služby. Nejen že jsou nejdražší pokud dlouho nepovídáte s někým, kdo má taky O2. Před týdnem mne v den, kdy jsem měl poznamenáno, že mám zaplatit další předplatné, hned ráno odvezla rychlá. Už nejsem nejmladší. A výsledek, ukradené, smazané (pardon - podle vyjádření O2 odečtené) zbytky kreditu, takže úspory na dovolenou v čudu. A to jsem za pár dnů, když jsem se vrátil domů, zaplatil a zavolal na službu zákazníkům, co se mi přihodilo. To je kšeft. O dovolené jeden dost prokecá, ale zrovna je teď takový jalový čas, člověk sedne u počítače, když si potřebuje s někým splknout.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#37 Příspěvek od EKKAR »

Moment, Jaromíre - ONI UŽ TY SMAZANÝ PŘEVEDENÝ KREDITY NEVRACEJÍ, POKUD DO 30 DNŮ PO TERMÍNU ZNOVU ZAPLATÍŠ? Pokud vím, tak dřív to v podmínkách měli - pokud ses jen o málo opozdil, kredit se sice zrušil, ale po "dobití" ho zase vrátili zpátky. Ono už to nejde? To bych bejt tebou po nich vystartoval jak čert po hříšný duši!!!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#38 Příspěvek od konosuke »

von ani slavnej Vodafone není svatej...16 let jsem zákazníkem sítě a tuhle mi smázli na nulu nastřádané nevyužité prašule neboť jsem nestihl nabít o jeden den včas, nabíjím u terminálu u přepážky na poště a min. částka je 200 Kč, tu jsem zrovna neměl u sebe jenom stovku a to nešlo, to se to podniká a nic to nestojí
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
kokun
Příspěvky: 8693
Registrován: 21 čer 2008, 02:00
Bydliště: Valachy

#39 Příspěvek od kokun »

To je tak na Kellnera podobné, ani bych se nedivil.
Podrazy na zákazníky O₂TV vloni, na hlasové služby O₂ v lednu, . . . :cry:

No, když jsem vloni u Vodafonu propásl den dobití kreditu, tak do týdne jsem ho měl nazpět. :roll:
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od jjilek »

Ono stačí zaplatit den po skončení kreditu a zůstatek "odečtou". Mají to v podmínkách bod 4.4. Nevím od kdy, ale v roce 2015 to tam bylo a v nových podmínkách od 1.5. to je taky. Už jsem to poslal na ČTÚ, ale moc si neslibuju. Pět stovek v p. Bacha na to všichni, kdo máte mobil na kartu u O2. Já si to číslo držel kvůli bezplatnému přístupu na internet pro jízdní řády, je to praktické. Ale nyní totéž prý nabízí ČEZ. Navíc ČEZ Ti dá číslo, když zavoláš jednou za půl roku a posílá měsíční faktury pokud poplatky dosáhnou 100,- Kč. Minuta stojí 2,20, což považuji za rozumné.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#41 Příspěvek od EKKAR »

A navíc mám takovej neblahej dojem, že jakákoliv změna Obchodních podmínek by neměla bejt retroaktivní = nelze ji automaticky vztahovat i na smlouvy uzavřený před začátkem platnosti tý změny. Tudíž pokud byla předplacená karta aktivní od data X vzdálenýho například 5 let do minulosti, znamená určitej obchodní závazek jak pro klienta, tak pro poskytovatele - a pokud tenhle vztah byl dokupováním kreditu celou dobu udržovanej, docela by mě zajímalo, co si myslí obchodní právníci o uplatnění změny obchodních podmínek - mám takovej dojem, že klient by s nima musel souhlasit, protože pokud by se nějak výrazně měnily v jeho neprospěch a platnost změny by předpokládala automatický uplatnění i na už běžící smlouvy, má poskytovatel povinnost na takovou změnu upozornit. Rozhodně bych se obrátil jak na ČTÚ, tak i na ČOIku právě ohledně práva Kyslíka uplatnit klauzuli "nevrátit anulovanej kredit v případě neobnovení kreditu v určitý ochranný době..." i na kartu, která byla původně kupovaná v době, kdy taková klauzule rozhodně neplatila (předplacenku jsem taky měl, ale je to X let dávno - a s tím kreditem to tam tenkrát tak bylo...).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od jjilek »

konosuke píše:von ani slavnej Vodafone není svatej...16 let jsem zákazníkem sítě a tuhle mi smázli na nulu nastřádané nevyužité prašule neboť jsem nestihl nabít o jeden den včas, nabíjím u terminálu u přepážky na poště a min. částka je 200 Kč, tu jsem zrovna neměl u sebe jenom stovku a to nešlo, to se to podniká a nic to nestojí
Já jsem tuhle Tvoji poznámku napsal obratem jako dotaz do Vodafonu a odpověď je podstatně odlišná. Tady je doslovně:

číslo dotazu: #160424-000073
Máme pro vás odpověď na váš dotaz:
dotaz na platnost kreditu

děkuji za e-mail. Posílám Vám písemné vyjádření na základě domluvy s kolegyní, která se s Vámi dnes dopoledne telefonicky spojila.

Obecně mohu říci, že kredit na Vodafone kartě je aktivní vždy na dobu deset měsíců. Po skončení platnosti kreditu přestane být číslo aktivní (kredit se vynuluje), ale běží ještě tříměsíční lhůta pro jeho obnovení. Během tohoto období je nutné telefonní číslo dobít, jinak dojde k jeho úplnému zrušení. Pro prodloužení platnosti je zapotřebí dobít v minimální hodnotě 200 Kč. Tím si zajistíte prodloužení nejen kreditu, ale samotné Vodafone karty. Po dobití v rámci této lhůty Vám do pěti pracovních dnů navrátíme i původně propadlou částku (vynulovanou v den vypršení platnosti kreditu). Jestliže kredit během výše uvedené lhůty nedobijete, číslo bude automaticky zrušeno.

Informace o dobíjení a době platnosti kreditu najdete na stránce http://www.vodafone.cz/dobijeni .


Tak se na tohle vyjádření odvolej.

Já jenom počkám na výsledek od ČTÚ a potom skončím u O2, kredit pošlu dárcovskou SMS na Nepál a vymalováno.

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#43 Příspěvek od konosuke »

No, necháme bejt...ať si za mé penny užijou s holkama, faktem je že Vodafone mi ZDARMA zklonoval sim kartu při ztrátě mobilu a dali stejné číslo, to zas bylo korektní.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
jjilek
Příspěvky: 3808
Registrován: 29 bře 2009, 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od jjilek »

Novou SIM kartu při ztrátě skutečně dávali u Vodafonu zadarmo. V nynějších podmínkách už to tak jednoduché není. Takže za těch x let od Oskara už se pomalu učí od těch "zkušenějších" operátorů. Ale telefonický kontakt s jejich operátory je vždy korektní a něco k dobru navíc. Kdybych zveřejnil záznam chatu s operátorem O2, to by bylo jiný kafe. Navíc se O2 brání jakékoliv písemné komunikaci a snad všechno vyřizují ústně nebo neprůkaznými SMS. (Asi vědí, proč.)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#45 Příspěvek od EKKAR »

Jo, tu jejich těžkou touhu po anonymitě = nedostupnosti komunikační adresy pro doporučenej písemnej styk a podobně - tu musím potvrdit. Když jsem chtěl vypovědět pevnou linku, trval jsem na doporučeným dopisu a slepici na "bezplatný" lince (kterou jsem stejně musel platit v měsíčním paušálu, protože poslední 2 měsíce jsem nikam jinam než na tuhle blbárnu nevolal) jsem musel málem vyhrožovat teroristickým útokem na jejich centrálu, než z ní vypadla nějaká adresa ... Účty/faktury rozesílá anonymní rozesílací služba, která s nima nemá nic společnýho, call centrum mají kdesi v pr..li, poruchová linka je taky "rozptýlená" = spojuje ji automat na domácí (!!!) pracoviště oparátorů a oni pak do systému přes internet zadávají místo poruchy...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Co je nového?“