Stránka 3 z 3

Napsal: 16 říj 2011, 11:44
od KUBO
ja kupujem ložiská FAG.neviem aké skúsenosti s nimi majú ostatní,ale u mňa plná spokojnosť,akurát tá cena u nás 608 - 3,20€ ks.

Napsal: 17 říj 2011, 07:02
od BOBOBO
Pánové , pánové . Z lícovací soustavy je zřejmé , že ložisko volně ložené mít vůli musí ! . Nalisováním středního kroužku na hřídel se jeho průměr zvětší a nalisováním většího kroužku do otvoru ve skříni se průměr zmenší . Snad první ročník zámečníka a kromě toho se z důvodu různého uložení , technicky musí mít vždy nějaký rozsah a vyrobená ložisky třídí do tříd . Abych sám řekl pravdu , tak také koupím radši dražší . Mám možnost , náš zásobovač je téměř stále v prodejně ložisek v Žamberku a tak má nařízeno vzít nejdražší . Podobnou kalvárii , ale dražší a s horšími následky jsem měl s ložisky předních kol u feldy . Začalo mi rachotit , tak jsem koupil přes kámoše , co má strojírenskou firmu , nějaké japonské . První tam vydrželo 300km , druhé tam zatím nějak jede , ale je slyšet . Tak jsem potom nahlédl na originál , bylo i u škodovky SKF . Ptal jsem se dvorního mechanika a ten dává nějaká německá originál koupená ve škodovce ve skladu . To jde o ložiska , ale třeby gumové manžety na řízení mají taky čínský(polský) - vydržely 3! měsíce . :cry:

Napsal: 17 říj 2011, 18:31
od durkovic
zdravím,

tak ložiská som nakoniec stiahol na zahrade, vnutorný prstenec ložiska 609, siel pekne stiahnuť dole dvoma skrutkovačmi, 608 ktorá je pri komutátore som musel najprv roztlačiť vo zveráku a nakoniec vnutorný prstenec taktiež zviezol dole, skladačka už šla od ruky, ložiská a uhlíky som kúpil v predajni ETA, 2ks ložisiek a 2ks uhlikov dokopy 6,29€, vnutorné steny lopatiek som očistil od bordelu, skompletoval a zapol na 5 minut nech si uhliky sadnú a zabrusia sa, motor ide hladko, má dobrý debeh, po kompletacii vysavača to funguje všetko parádne, dobrý sací výkon nato že motor má 800W, panička bola štastná že má späť svoju starú etu a môže tu malú čínsku raketu s napisom "TESLA 2000W" vrátiť dcere.

ešte k tým ložiskám, tie ktoré boli aj na tomto motore 1.983 mali asi tú nevýbodu že neboli púzdrené, teplom mazivo vytieklo (vytlačilo sa po bokoch) k tomu ked započitame 1-2 krát prasnuté vrecko a bordel nasatý do vnútra agregátu, tak výsledok je rozpadnuté ložisko, ako prvé si to samozrejme odnesie to prevé 609 hned za turbínami.

Napsal: 17 říj 2011, 18:52
od BOBOBO
Pro tebe jen pro info , při těchto otáčkách uvnitř v postatě žádné mazivo ani být nemůže . :wink: