Stránka 3 z 4

Napsal: 13 úno 2012, 10:44
od termit256
Oni to zduvodnili tim prachem, menily se u nekterych kusu i takove kovove packy na kterych zdroj drzel, ze stejneho duvodu. Bylo to urcene do UAZu, delali jsme si legraci, jestli maji pochromovane do leskla i sedadla. Chlap s kamenou tvari odpovedel, ze ze sedadel nenapaji vysilacky :-)

Napsal: 13 úno 2012, 10:47
od Lukar
to Vogon pusťme si radši zprávy na Nově, tady to už nemá smysl :roll:

Napsal: 13 úno 2012, 10:53
od Nitro
Abych se jen nevezl pøidám par veci co jsem nalezl na netu

Napsal: 13 úno 2012, 11:16
od Crifodo
Přikládám pár stránek ze servisního předpisu, které se týkají měření a výběru součástek, nejedná se přímo o armádní proceduru, ale jde o postup, který měl zaručit aby zařízení armádním požadavkům vyhovělo. Postup by měl být identický s postupem při výrobě.

Napsal: 13 úno 2012, 11:28
od jarda
Vogon

Nikoho neodbývám, jen nejsou informace. Do Tesly jsem nenastoupil, za cca 1200 Kčs v Brně při nájmu cca 800 se nedalo, a IO z USA by mi netolerovali v éře elektronek. A do VÚST mně pustili ke světovému katalogu, obkreslovat, Costar nešel... takže ty moje známosti - chtěl jsem a šel jsem. Za svoje.

Napsal: 13 úno 2012, 12:55
od Vogon
Aha. Obávám se že nerozumím.

Napsal: 13 úno 2012, 12:57
od Vogon
Crifodo píše:Přikládám pár stránek ...
Děkuji za info. Je možné se nějak k tomuto předpisu dostat, ev. jak se to jmenuje?

Napsal: 13 úno 2012, 14:48
od Yarda1
V prvním ročníku FEL ČVUT jsme měli projít nějakou praxí, tak jsem si s pár spolužáky vyjednali praxi v místní Tesle. Jeden den mne posadili na vstupní kontrolu, dostal jsem krabici tranzistorů, myslím 0C170 a měřil jsem - už nevím co, asi zesílení. A na každý co to zesílení měl v toleranci jsem obtisknul razítko s vidličkou a nožem...ehm se dvěma meči.

Napsal: 13 úno 2012, 17:49
od jarda
Mám i ten filtr s OC 170, dám ale France, modernější věc, a relé 30 A pro -/+ C, a nikdy jsem technika neprásknul, že mi v 7000 létal hasák po kabině, vrátil jsem mu ho za pivčo, jen jsem na chvíli potlačil a byl bez tíže

Napsal: 13 úno 2012, 22:47
od Sendyx
Na šrotišti vojenské techniky se podobných věcí válelo tuny... to tam nemáš nic zajímavějšího ? Třeba elektroniku moderního palubního NRL ? Nebo co tak kecku Natašu ? :D

Napsal: 14 úno 2012, 10:46
od frantajetel11
jarda píše:Mám i ten filtr s OC 170, dám ale France, modernější věc, a relé 30 A pro -/+ C, a nikdy jsem technika neprásknul, že mi v 7000 létal hasák po kabině, vrátil jsem mu ho za pivčo, jen jsem na chvíli potlačil a byl bez tíže
Ty vole jsi sjetej, nebo co to tady kecáš za kraviny???
Tě ten hasák asi trefil né?

Napsal: 14 úno 2012, 14:50
od Crifodo
Vogon píše:se nějak k tomuto předpisu dostat, ev. jak se to jmenuje?
Jmenuje se to Technický popis a instrukce pro provoz RKL 301 a vzhledem k tomu, že je to skoro 50 let stará historie, je možnost sehnání asi už spíš teoretická.
http://www.vrtulnik.cz/civil/helo3363.jpg
http://www.vrtulnik.cz/civil/helo3364.jpg

Napsal: 14 úno 2012, 16:25
od Hill
>>frantajetel11: co na tom nechápeš? Že v letadle lze správným potlačením dolů dosáhnout (i přesáhnout) stav beztíže? Jde to, věř tomu.
Pak jde jen o to, aby ten hasák nic nevymlátil, když už pluje kabinou.
A technik za to mlčení pilota ještě moc rád sáhne i hluboko do svých zásob.

Napsal: 14 úno 2012, 21:38
od Nitro
@ Hill Tak tak myslím že se tomu øíká parabolický let

Napsal: 15 úno 2012, 08:05
od frantajetel11
To Hill: fyziku chápu, nechápu co má hasák společnýho se specifikací vojenskejch zařízení :?