Renault Megane Scenic 1,9dTi, ktorý aku vybrať?
Moderátor: Moderátoři
Člověk znalej věci mne informoval, že autobaterky značky BOSCH vyjíždějí ze stejný linky, jako baterky VARTA - jiný jsou jen barvy plastu, ze kterýho se lisujou pixly - a samozřejmě samolepky na konci linky...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Zajimave pocteni tady... Vidim, ze spousta lidi opevuje banner. Ja ho mel jen cca rok, takze nemuzu rict, ale fungovalo to v pohode.
Naopak me vydesily ty zvesti o Varte.. .Mam to ted v aute toto: http://autobaterie.heureka.cz/varta-sil ... 0-402-092/
tak snad nezaplacu nad vydelkem Zima ukaze ...
Naopak me vydesily ty zvesti o Varte.. .Mam to ted v aute toto: http://autobaterie.heureka.cz/varta-sil ... 0-402-092/
tak snad nezaplacu nad vydelkem Zima ukaze ...
AKUMA byla obchodní značka baterek vyráběnejch v podniku "1. pražská akumulátorka, n.p. Mladá Boleslav". Dneska už je to jen brand, jméno prodaný číňanům stejně jako TESLA, ETA a další český značky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Varta Black Dynamic 45Ah, po necelych dvou letech bych rekl ze papalala. Rok slapala v Golfu 2 1,6 bez problemu a to i v zime. Pak prehozena do A4 1.8 20V. Jak doslo letos na teploty kolem 0°C a i nizsi tak uz se ten motor jen bidne prevaloval a ABS kricelo ze ma nizke napeti. Kdyz teploty stouply tak celkem dobry. Nouzove sem tam prdnul 5 let starou Bannerku 74Ah (uz hur startovala 2,2dti) a jak ten motor pekne toci. Ta Bannerka ma hustoty elytu v kazdem clanku stejne, i po tech letech, to sem cumel. Poprve mi u tak stare baterky vyletel hustomer u kazdeho clanku do zeleneho.
Jinak dobre reference jsem slysel na Bosch Silver S4. Takze jsem ji zkusil koupit misto te Bannerky 74Ah ktera startovala 2,2dti. Uvidime jak se ji povede v tom dyzlu. Tuhle zimu A4ka doklepe spolecne se starou Bannerkou.
Varte bych rad udelal test kapacity. Nak
Jinak dobre reference jsem slysel na Bosch Silver S4. Takze jsem ji zkusil koupit misto te Bannerky 74Ah ktera startovala 2,2dti. Uvidime jak se ji povede v tom dyzlu. Tuhle zimu A4ka doklepe spolecne se starou Bannerkou.
Varte bych rad udelal test kapacity. Nak
Naku, srovnáváš naprosto nesrovnatelný věci - baterku 45Ah do benzína s dehťákovou 74Ah. Ta 45ka má startovací proud na hranici mezi 380 a 400A, kdežto ta 74ka má hodně vysoko přes 500A - a podle toho mají každá i jinej vnitřní odpor. Uvědom si, že dehťák má při startu zhruba dvojnásobnej odpor proti benzínu (vyšší kompresní poměr plus větší setrvačnost podstatně těžšího motoru). Takže když dáš baterku, která už sotva otočí dehťákem do benzína, bude krásně makat - bodejť, protože ji budeš nakládat polovičkou toho, čím ji zatěžuje start dehta.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Moje A4 1.8 20V mela z fabriky 44Ah(220A) baterku, tak je to uvedeno na stitku vybavy. Z prstu sem si to nevycucal.
Jinak s tou Vartou to nevypada dobre, byla ohrata na pokojovou teplotu (24°C) a plne nabita. Dva dny pak stala. Dnes sem na ni pripojil zatez v podobe 50W zarovky (vybijeci proud necela 1/10 kapacity) a ted po 5h uz je napeti jenom na 10,68V. Pujdu na 10,50V a pak se kouknu na logger jakou kapacitu sem vysal. Nak
EDIT. takze do 10,5V je vycucana kapacita 21,4Ah prumernym proudem 4,58A za 280minut. Tak to bych asi rekl ze je zrala na vyhozeni. V provozu byla od 29.6.2013, denne. V obou autech byla dobijeci soustava v poradku a rekl bych ze tak 4x za jeji zivot sem ji pichnul na nabijecku a dobil externe.
Jinak s tou Vartou to nevypada dobre, byla ohrata na pokojovou teplotu (24°C) a plne nabita. Dva dny pak stala. Dnes sem na ni pripojil zatez v podobe 50W zarovky (vybijeci proud necela 1/10 kapacity) a ted po 5h uz je napeti jenom na 10,68V. Pujdu na 10,50V a pak se kouknu na logger jakou kapacitu sem vysal. Nak
EDIT. takze do 10,5V je vycucana kapacita 21,4Ah prumernym proudem 4,58A za 280minut. Tak to bych asi rekl ze je zrala na vyhozeni. V provozu byla od 29.6.2013, denne. V obou autech byla dobijeci soustava v poradku a rekl bych ze tak 4x za jeji zivot sem ji pichnul na nabijecku a dobil externe.
Pak máš ještě možnost http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... highlight= ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!