![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Regulace k SV18 RD
Moderátor: Moderátoři
- vyrobadilu
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12 úno 2016, 01:00
Koupili jsme RDčko. Dovezli, zapojili a nic. Jsou slušně zdevastované ty 25ti pólové konektory a z kontaktů odpadávají pájené vodiče. Už se v tom někdo "angažoval". Konektory a patice jsem koupil nové ale chci si zkontrolovat zapojení. Měl by někdo schéma? Mám jen na RB a tam jsou ty patice 3. Alespoň mi to tak přijde. Soustruh byl každopádně funkční. To jsem viděl. Nebo kdyby byl někdo znalý blíže České Lípě, tak ho rád za zprovoznění odměním
[/b]
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Přílohy
-
- konektor RD.JPG
- (289.89 KiB) Staženo 468 x
- vyrobadilu
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12 úno 2016, 01:00
Hele chvíli jsem to hledal.
Tady je odkaz
https://www.elektro-svestka.cz/Skupiny. ... t_dw=page4
Jeden komplet vidlice+konektor vyšel asi na tisícovku. Poptej a za chvíli posílají nabídku.
Tady je odkaz
https://www.elektro-svestka.cz/Skupiny. ... t_dw=page4
Jeden komplet vidlice+konektor vyšel asi na tisícovku. Poptej a za chvíli posílají nabídku.
Zdravím. Pánové byl by někdo ochoten zaslat nějakou dokumentaci a zapojení k tomuto soustruhu? Jedná se o SV18RD. Pokud se někdo podělí tak prosím na zbynek.pipal@seznam.cz Díky předem.
Mám prosbu, potřeboval bych poradit od někoho kdo je v této regulaci trochu zběhlý. Problém je ten, že mi soustruh při nabíhaní do otáček strašně kope do sítě. Postupně jsem prošel celou regulaci a zjistil jsem že to asi bude někde kolem brzdy. Nejdříve jsem odpojil brzdový odpor co je v mašině...při rozběhu to kopalo pořád jen s tím rozdílem, že se déle dotáčelo vřeteno. Poté jsem ještě odpojil přívod k relé k1 a regulace otáček šla najednou zcela plynule bez proudových nárazů. Následně jsem opět brzdu i relé připojil. Toto relé má na starosti dva tyristory, jeden(V9) je na spojení rotoru motoru paralelně s brzdovým odporem. V tom bych problém neviděl, ale je tam ještě jeden(V8 ), který je otevřený když vřeteno běží... Tuto V8 jsem zkoušel odpojit, soustruh mi fungoval pěkně, brzdil, ale pokud se zaplo vřeteno znova ještě než uplně zastavilo, tak se to sice roztočilo ale se zapnutým brzdovým odporem což není dobré. Neví někdo jaký má tyristor V8 význam?
- Přílohy
-
- schema 11.jpg
- (236.09 KiB) Staženo 594 x
Tachodynamo je O.K.? Skontroluješ to oscíkom, odpoj ho zo svoriek, pripoj na kábliky sondu a zatoč ním. Nárast signálu musí byť plynulý, bez prerušenia. Tiež skontroluj sled fáz na vstupe, často sa stávalo, že sa v dielni opravovala inštalácia a sa prehodili fázy (i keď si už nepamätám, čo to vtedy robilo...). Šklbanie tiež robieva vadný poťák (ktorý ,,chrastí"). K sústruhom sme dodávali komplet výrobnú dokumentáciu pohonu, ak ju máš, tak tam bude funkcia V8 isto spomenutá. Prípadne zavolaj Igorovi Šulekovi, jeho www tu je už upnuté v staršom príspevku. Ja som robieval striedave pohony (Minireg a RLLx), ale často som chodil na služobky so ,,sústruhármi" a toto boli typické ,,sekavé" závady.