Stránka 3 z 3

Napsal: 19 led 2013, 20:48
od teo
palmalsport: v případě potřeby se motor zapne sepnutím stykače. Ještě před stykačem je jistič. Když není požadavek na chod motoru je vypnutý. Požadovaný výkon všech součástek v této větvi se reguluje frekvencí střídače. Při jakékoli frekvenci střídače vždy po sepnutí stykače okamžitě vybaví jistič. Odpojil jsem tedy výstup ze stykače a měřil odpor kombinací vinutí - všechny rozdílné(1Ω-2,5 Ω ). Ještě mě to nedalo a změřil jsem totožný obvod v jiném zařízení - všechny kombinace 4,5 Ω

Napsal: 19 led 2013, 21:27
od Lukar
,,změřil jsem totožný obvod v jiném zařízení ,, - podle štítku přesně stejné parametry motoru? - Nestačí pouze stejný typ. Proti kostře nekonečno?

Napsal: 20 led 2013, 16:39
od belkvl
Prome je oprava vymena motoru..

Ekkar: pohon valcovaci stolice je vyrobe na zakazku nejde jen tak vytahnout ze skladu motoru.. Musise nechat vyrobit novy...

Navic je pro firmu levnejsi si drzet Nahradni motory nez aby technologie stala den.

Trefny merit motor vyssi frekvenci jak to asi do tahnu najerab???

Napsal: 20 led 2013, 20:51
od BOBOBO
Kurňa šopa , přijdete mi jak z jiného světa . Kdybych nechal tkadlenu stát 2 hodiny kvůli motoru , tak mne ukřižuje . Na měnič se vykašlu , zapojím přímo na síť a nezatížený změřím klešťákem za 3stovky a je jasno . Ostatní jsou zde jen plky . Nemá cenu se zaobírat motórky a motory nad 10kW . To jsou jiné záležitosti a ceny . Jo tedy jako pokec a legrace dobrý .

Napsal: 20 led 2013, 22:56
od helios
Nie som síce špecialista cez 3f motory, ale doteraz som pri diagnostike motorov, vyrážajúcich istič vystačil s meračom indukčností a ohmmetrom. Zmeriam najprv odpor vinutí proti kostre, ak je v poriadku, meriam indukčnosti jednotlivých vinutí. Ak má niektoré vinutie výrazne nižšiu indukčnosť, bude v ňom medzizávitový skrat. S rozbitou klietkou na kotve som sa ešte nestretol, tá by sa diagnostikovala asi horšie.

Napsal: 20 led 2013, 23:08
od belkvl
lepsim pripade te ukrizuje vedouci vyroby v horsim pripade mas na dilne navsteve reditele vyroby a udrzby :twisted:

Napsal: 20 led 2013, 23:26
od workhard
Tuhle jsme měli ve fabrice vadný 45kW motor na odsávání odpadu. Projevilo se to tím, že shazoval jistič. Oprava byla provedena jeho výměnou :wink:

Napsal: 20 led 2013, 23:49
od Hiawata
Stačí obyčejný klešťák, třeba i z hypermarketu a megmet 500V, pokud se tedy jedná o motory NN, s tím si vystačíš, kdo dělá ve výrobním provozu, tak má zkušenost s tím, že vadný motor je dennodenní záležitostí.

Napsal: 23 led 2013, 20:42
od palmalsport
palmalsport: v případě potřeby se motor zapne sepnutím stykače. Ještě před stykačem je jistič. Když není požadavek na chod motoru je vypnutý. Požadovaný výkon všech součástek v této větvi se reguluje frekvencí střídače. Při jakékoli frekvenci střídače vždy po sepnutí stykače okamžitě vybaví jistič. Odpojil jsem tedy výstup ze stykače a měřil odpor kombinací vinutí - všechny rozdílné(1Ω-2,5 Ω ). Ještě mě to nedalo a změřil jsem totožný obvod v jiném zařízení - všechny kombinace 4,5 Ω

Čemu říkáte strídač?