Pravda, tam co se zjeví, brzo následuje LOCK a směr KOŠ... Asi na tom něco bude.p32 píše:Ty jsi fordaku novej zámečník ?
Octavia 1,9TDi nestartuje- problém žhavení
Moderátor: Moderátoři
Breta: podívám se až večer do schematu jestli něco vyčtu. Pro ostatní: octavia je přímý vstřik tudíš se používají vyšší vstřikovací tlaky a žhaví jen chvilku. Měl jsem fiata cromu 2,5TDs a to byl nepřímý vstřik žhavila vždy při otočeníklíčkem. Tam stačilo aby jedna žhavička byla v háji a už to nenaskočilo. Žhavení nákladních aut je už úplně něco jiného. Odkaz pro nastudování motoru tdi http://ulozto.cz/xAmQ9N2G/tdi-motor-rar heslo: vrkytom
Nemám problém se žhavením, akorát jsem se prohrabával ve schematech a hledal to relé 109, o kterém se tu psalo.
Ale něco bych se rád zeptal - chci dělat komplexnější zabezpečení, jedna z funkcí by byla vypnout napájení naftového čerpadla.
1. zkoušel někdo, jak dlouho jede motor např. na volnoběh, když vypnu napájení čerpadla?
2. ve kterém místě je vhodné řerpadlo odpojit (u kontaktů relé nebo přívod k čerpadlu nebo jinde) tak, aby se nezapisovala chyba do ŘJ při pokusu o start?
Připomínám že jde o motor 1,9TDI PD 74kW (ATD).
Ale něco bych se rád zeptal - chci dělat komplexnější zabezpečení, jedna z funkcí by byla vypnout napájení naftového čerpadla.
1. zkoušel někdo, jak dlouho jede motor např. na volnoběh, když vypnu napájení čerpadla?
2. ve kterém místě je vhodné řerpadlo odpojit (u kontaktů relé nebo přívod k čerpadlu nebo jinde) tak, aby se nezapisovala chyba do ŘJ při pokusu o start?
Připomínám že jde o motor 1,9TDI PD 74kW (ATD).
Spinac na napajeni cerpadla je u diesla k nicemu,na naftu v trubkach a palivovem fitru se da jet par kilometru,prvni pd motor cerpadlo v nadrzi vubec nema a jezdi.Nejucinejsi je preruseni napajeni ridici jednotky,co nejblize k jednotce,pres rele a zakamuflovat to do original el.svazku.
Sikovne jsou magneticke spinace,ukryte nekde pod plastem,treba u radici paky,plus jeste jeden napojeny do stejneho obvodu,mechanicky,ukryty nekde v kufru.Moznosti je mnoho.
Sikovne jsou magneticke spinace,ukryte nekde pod plastem,treba u radici paky,plus jeste jeden napojeny do stejneho obvodu,mechanicky,ukryty nekde v kufru.Moznosti je mnoho.
již léta dělám tajné vypinače do aut nasledujícím způsobem :
natočim auto sdělám dekl od pojistek a ty jednu podruhé vytahuji tak dlouho až auto chcípne po té tuto pojistku na výstupu z ní přerušim a to tak že rozpletu kabelovej svazek přestřihnu a nastavim oba konce příslušného drátu a vypinač schovám kam jen si majitel vozu přeje
spolehlivé funkční žádná stížnost![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
natočim auto sdělám dekl od pojistek a ty jednu podruhé vytahuji tak dlouho až auto chcípne po té tuto pojistku na výstupu z ní přerušim a to tak že rozpletu kabelovej svazek přestřihnu a nastavim oba konce příslušného drátu a vypinač schovám kam jen si majitel vozu přeje
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
spolehlivé funkční žádná stížnost
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Diesel musí mít nějakej elektrickej/elektronickej spínač, kterým se OKAMŽITĚ přeruší dodávka paliva do všech válců najednou. Je to mezinárodní předpis, provedení záleží na výrobci auta/vstřikovací sady, ale prostě ten požadavek nadřazenej všem konstruktérům je. U koncernu se to děje vypnutím napájení řídicí jednotky - na tom bych postavil celej ten skrytej vypínač. Prostě se podívat, kudy vede "drát od klíčku k ŘJ" a ten přerušovat. Nejlepší je to udělt těsně u samotný ŘJ, kam není vidět, takže případnej zloděj není varovanej zjevně nepatřičným odbočením nějakýho drátu - a je to lepší udělat až za odbočením napájení pro palubku, která se tak při pokusu o neoprávněný startování chová víceméně normálně = rozsvítí se kontrolky atd. = zloděj opět nemá varovnou informaci, že auto obsahuje nějakou na něj zaměřenou křivárnu.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Většinou jde od toho, jenže když je to čorka na objednávku, tak se nikdo s lezením dovnitř nezdržuje - auto pověsí na popruhy, zvednou na podval a odvezou kus za město, někam do klidný ulice nebo prostě do zastrčenýho dvora - a tam ho pár dní nechají stát, jestli se k němu neseběhne zásahovka navedená sledovací firmou. Když je klid a o auto nikdo nejeví zájem, auto otevře a nastartuje pečlivě vyškolenej a dobře hlídanej odborník, kterýho nenechávají dělat "špinavou práci" se samotným prvotním odcizením... Ten pak auto otevře a zprovozní tak, že na to 90% alarmů nemá šanci zareagovat - načež nastupuje další "pěšák", kterej auto buď odveze do skrytý a dobře zabezpečený dílny na rozebrání, nebo i s připravenýma falešnýma papírama i značkama odveze mimo republiku. Jediná šance jak si ohlídat auto je asi v něm spát - protože pokud na jedno konkrétní auto "někdo dá objednávku", před ukradením ho neochrání ani zděná garáž...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)