Tomu bych se asi vyhnul, má to max. 50W a na takovýhle věci bych radši počítal s dostatečnou rezervoupetr1991 píše: http://www.napajaciezdroje.sk/spd/926199/SD50A5
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátor: Moderátoři
Tomu bych se asi vyhnul, má to max. 50W a na takovýhle věci bych radši počítal s dostatečnou rezervoupetr1991 píše: http://www.napajaciezdroje.sk/spd/926199/SD50A5
Zasadni duvod je, ze nechci jezdit zbytecne na xenony. D2S porad stoji docela dost a starter taky neni nesmrtelny.frantajetel11 píše:Já se teda spíš zeptám jinak: Co brání tomu, dát tenhle "ztlumovač" do POTKÁVAČEK a používat jako DRL? Samozřejmě s mírnou úpravou...
Jestli to dobře chápu, tak tahle regulace halogenkám nevadí a zároveň budou předžhavený v případě přepnutí žárovek na plno?
DRL se hlavně dávaj proto, že při nich nesvítěj všechny chujoviny jako podsvícení apod. A ty chujoviny jsou všechny napájený v podstatě z parkovaček...
Vlákna H4 neřeším, páč mám 2x H7teda vlastně 4x
Nejhorší je, když už není moc světla a někdo si jede, protože si myslí, že vidí dost, ale "zezadu" je neviditelnej!Milan_F píše:Hoši, vymejšlíte chujoviny! .... Hlavní je, že jsem pořádně vidět. A ty, kteří mají jako DLR namontovány bludičky co nejsou vidět a nebo ve světlech HID, bych nakopal ze předu do prdele!
Denní svícení nemá nahrazovat osvětlení vozidla za snížené viditelnosti. Proto tam nesvítí zadek.monterjirka píše:To je podle mě docela kopanec, že se světla pro denní svícení spínají nezávisle na zadním osvětlení!