Stránka 3 z 4

Napsal: 16 kvě 2013, 20:28
od frantajetel11
Tomu bych se asi vyhnul, má to max. 50W a na takovýhle věci bych radši počítal s dostatečnou rezervou :wink:

Napsal: 16 kvě 2013, 20:40
od petr1991
no nenašiel som iný v tejto cenovej relácii, pozdáva sa mi že má nejakú malú korekciu výstupného napatie a vyzerá to byt určené pre priemysel cize by to nemal byt nejaký shit :? ale pokial nahodou niekto najdete nieco ine, vhodné, budem rád ked sa podelíte...

Napsal: 16 kvě 2013, 22:33
od Milan_F
Hoši, vymejšlíte chujoviny! Čeho tím dosáhnete? V jednoduchosti je síla. Nějakej pátek mám namontovaný automatický zapínání světel toho nejjednoduššího provedení. Spínám kompletní osvětlení vozu (Mondeo MKII, 4x H7) a jsou zachovány veškeré ostatní funkce (světelná houkačka, přepínání dálk./ tlum.). Takže na spínač světel hrabu pouze za mlhy. Žárovku měním max. jednou ročně. Kecy o vyšší spotřebě benzínu a žárovek jsou mi víte kde. Hlavní je, že jsem pořádně vidět. A ty, kteří mají jako DLR namontovány bludičky co nejsou vidět a nebo ve světlech HID, bych nakopal ze předu do prdele!

Napsal: 16 kvě 2013, 23:38
od frantacech
frantajetel11 píše:Já se teda spíš zeptám jinak: Co brání tomu, dát tenhle "ztlumovač" do POTKÁVAČEK a používat jako DRL? Samozřejmě s mírnou úpravou...
Jestli to dobře chápu, tak tahle regulace halogenkám nevadí a zároveň budou předžhavený v případě přepnutí žárovek na plno?
DRL se hlavně dávaj proto, že při nich nesvítěj všechny chujoviny jako podsvícení apod. A ty chujoviny jsou všechny napájený v podstatě z parkovaček...
Vlákna H4 neřeším, páč mám 2x H7 :lol: teda vlastně 4x
Zasadni duvod je, ze nechci jezdit zbytecne na xenony. D2S porad stoji docela dost a starter taky neni nesmrtelny.

Napsal: 18 kvě 2013, 09:00
od monterjirka
Milan_F píše:Hoši, vymejšlíte chujoviny! .... Hlavní je, že jsem pořádně vidět. A ty, kteří mají jako DLR namontovány bludičky co nejsou vidět a nebo ve světlech HID, bych nakopal ze předu do prdele!
Nejhorší je, když už není moc světla a někdo si jede, protože si myslí, že vidí dost, ale "zezadu" je neviditelnej!
To je podle mě docela kopanec, že se světla pro denní svícení spínají nezávisle na zadním osvětlení!

Napsal: 18 kvě 2013, 09:53
od tomasjedno
monterjirka píše:To je podle mě docela kopanec, že se světla pro denní svícení spínají nezávisle na zadním osvětlení!
Denní svícení nemá nahrazovat osvětlení vozidla za snížené viditelnosti. Proto tam nesvítí zadek.

Vůbec nejlepší by bylo, kdyby každé vozidlo mělo povinně na střeše blikající maják ve výšce alespoň 3 m, rozsvěcený automaticky při odemčení dveří, a zhasínající až poté, co vozidlo stojí 5 minut zamčené a se zhasnutým motorem :lol:
Kde zůstala zásada, že jedu jen tak, abych byl schopen zastavit na vzdálenost, na kterou vidím? Třeba i za zhasnutým černým autem?
Je zajímavé, že u našich německy mluvících sousedů denní svícení povinné není, v Rakousku dokonce bylo a zrušili ho.

Napsal: 18 kvě 2013, 13:30
od Kvicala_r
To nebude o nasypání výrobci žárovek. Ctím sice bezpečnost, ale tady to spíš zavání spotřební daní z PHM, protože to "zadarmo" taky svítit nebude a v takovém množství už to nějaký ten drobák hodí :evil:

Napsal: 18 kvě 2013, 13:56
od helios
To nebude o nasypaní výrobcovi žiaroviek ale o pokusoch na ľuďoch. V civilizovaných krajinách už zistili, že to neprináša až takú zvýšenú bezpečnosť na cestách, preto to zrušili. Pri zavádzaní u nás argumentovali súdruhovia z vlády tým, že v Rakúsku a Nemecku vedia že je to dobré. Teraz, keď to zrušili je im blbé priznať, že sú len tupé ovce, čo len nasledujú €U stádo. Nezabudnime ešte na fakt, že PACHovia u nás dávajú s obľubou pokuty za nezapnuté denné svietenie. Bolo by zaujímavé dopátrať sa štatistiky, koľko im tieto pokuty už nasypali do bezodnej štátnej kasy. :?

Napsal: 18 kvě 2013, 17:19
od petr1991
tomasjedno píše:...Kde zůstala zásada, že jedu jen tak, abych byl schopen zastavit na vzdálenost, na kterou vidím? Třeba i za zhasnutým černým autem?
Správne! :pray:

Napsal: 18 kvě 2013, 20:50
od rnbw
Auto mam od roku 2007 a od zaciatku som si zvykol zapinat svetla hned po nastartovani. Nestane sa mi potom, ze by som nesvietil, ked sa pocas jazdy zotmie alebo vojdem do tunela.

Napsal: 21 kvě 2013, 11:07
od ZanerZula
Já mám postaveno toto v oktávce a je to funkční. Svit mám potenciometrem zregulovanej na 50 procent.

Napsal: 21 kvě 2013, 16:10
od petr1991
Cau a mas to na dalkove? Neoslnuje to? Nejsu s tym nejake ine problemy? Co zivotnost zarovek?

Napsal: 23 kvě 2013, 19:04
od txx
kdo na takhle upravený "denní světlo" dá homologaci :?:

To se zase policie pořádně napakuje :D

Napsal: 23 kvě 2013, 22:57
od drabek06
Aha, tak už mě je jasný proč potkávám tolik aut co maj ve dne dálkový a oslňujou mě :lol:

Napsal: 24 kvě 2013, 07:50
od Duvsan
Keby som to chcel do svojho Favorita, asi by to chcelo povybavovať nejaké papiere, nie? Inak myšlienka dať diaľkáče do série a doplniť jednoduchú reléovú logiku sa mi celkom páči. Ale pokuta za to nestojí.