Autobaterie, jakou koupit
Moderátor: Moderátoři
PixelOrgy- to mě ani nenapadlo, přitom schemata od všech Feld doma mám. Zkusím mrknout. Ale nikdy mě žádná pojistka neshořela.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Originál Motorcraft dodaný s autem obvykle vydržel, co si tak vybavuju info od lidí na Fordfans.cz, 9-10 let.forbidden píše:má někdo zkušenosti s Motorcraftem?
Můžeš tam mrknout.
Osobní zkušenost nemám, v autě jsem měl při koupi už něco jiného.
Otázka samozřejmě taky je, jak poctivě se to dělá dnes.
Otec má Perion (=Akuma) asi 7 let bez problému (garáž, občasné jízdy, 2xročně nabije).
Kamarád i já máme ve svých Japoncích Panasoniky (prvovýroba), jemu vydržela přes 9 let, já zatím přes 6 bez problému (stojíme venku, denně krátké jízdy kolem 20km, nabíjím preventivně tak max jednou ročně před zimou). Bohužel nemohu najít u nás prodejce AUTOaku Panasonic - nemáte někdo info, jestli je tu někdo prodává?
Kamarád i já máme ve svých Japoncích Panasoniky (prvovýroba), jemu vydržela přes 9 let, já zatím přes 6 bez problému (stojíme venku, denně krátké jízdy kolem 20km, nabíjím preventivně tak max jednou ročně před zimou). Bohužel nemohu najít u nás prodejce AUTOaku Panasonic - nemáte někdo info, jestli je tu někdo prodává?
Můžu potvrdit. Dále můžu potvdit zhoršení aku zn. Banner. S 62Ah jsem v pohodě startoval RS 09 čtyřválec cca 6let. Po koupi nové Aku Banner tato už padá na držku a evidentně nemůže. Ještě přidám zkušenost s aku Greenline. Kdoví jak dlouho stála v autě vycucaná na úplný dno (asi 2V). Nějakou dobu jsem jí trápil nabiječkou s neymetrickým proudem a ona to světe div se rozdejchala. Už nějaký 3 roky ji mám v Mondeu a zatím se drží. A ještě Aku Brisk - po zakoupení a namontování do feldy ani ťuk, vyměněna za jinou, která vydržela cca 2 roky.Nagant píše:Originál Motorcraft dodaný s autem obvykle vydržel, co si tak vybavuju info od lidí na Fordfans.cz, 9-10 let.
Parkuju před barákem v běžných mrazech a zdaleka nejezdím denně. Běžné víkendofky, občas krátké pojížďky po městě, v létě na dovolenou a podobně. Někdy se mi stane, že v zimě auto stojí i tři neděle venku zavalené v závěji od projíždějícího pluhu.. Většinou nedobíjím. Imobilizér s blikající LEDkou.vrky píše:Jimmi2: No když parkuješ venku před barákem a od půlky ledna do půlky března není problém při vyjasnění -25C a jezdíš denně do práce a máš v noci ještě hotovost. Tak je dobrá baterka nutností. Před mototechnou jsem nechal stát itala a s metrem jsem běhal po krámě abych do toho nacpal co největší baterku. Ale -28C byla na jižana moc, ustřelilo mě to lisovanou svorku na + kabelu.
Intervaly výměn u svého auta jsem popsal výše (na 1. stránce)
Originál Kobe dodávaná do Toyot měla životnost plánovanou na celou běžnou dobu používání auta, tedy až dvanáct let. Mně odešla už po devíti a kousek, asi nějaká chyba.forbidden píše:9-10 let, tomu se málem nedá uvěřit.
Ovšem nová jako náhradní díl se prodává za 25 tisíc...
Naposledy upravil(a) Jimmi2 dne 16 říj 2013, 10:06, celkem upraveno 1 x.
Já to měl , Michale , trochu jinak . Starter jen klepl do věnce a nic . Takže nejdříve prohlídka starteru , zamontováno , opět starty jak kdy . Jiné aku , problém stejný . Namontoval jsem traktorové starttlačítko a ono to tejně občas jen narazilo . Jiný starter , stejné . Obroušení pastorku na původním starteru a jede to . Mám navíc starter i aku .
Vartu mám a hlasoval jsem až teď. Asi ne každý to musí okecávatDavidus píše:sranda jak se rozchází diskuse a hlasování
vatu by nikdo nechtěl a má víc hlasů jak akuma
Nejvíc námitek proti Vartě tady zaznělo z důvodu, že nesnáší hluboké vybití. Tedy ta sofistikovaná verze s legovanými články. Mně osobně by zajímalo, jak k takovému jevu vlastně může dojít, bez nějaké poruchy v autě.
A jsme zase zpátky u kvalita baterie x kvalita auta