Stránka 3 z 4

Napsal: 15 říj 2013, 10:26
od PixelOrgy
zapalovani neni jisteny pojistkou, ze to je schopny udelat takovy peklo?

Napsal: 15 říj 2013, 10:39
od Michal22
PixelOrgy- to mě ani nenapadlo, přitom schemata od všech Feld doma mám. Zkusím mrknout. Ale nikdy mě žádná pojistka neshořela.

Napsal: 15 říj 2013, 10:42
od helios
Ja používam vo dvoch autách Banner, jedna v benziňáku ťahá už šiesty rok, druhá v dehťáku piaty. Zatiaľ bez problémov.
Predtým som skúšal aj Akumy, ale dvakrát sa tesne po záruke prerušil článok, takže by som ju už nechcel.

Napsal: 15 říj 2013, 10:43
od PixelOrgy
helios píše:Ja používam vo dvoch autách Banner, jedna v benziňáku ťahá už šiesty rok, druhá v dehťáku piaty. Zatiaľ bez problémov.
Predtým som skúšal aj Akumy, ale dvakrát sa tesne po záruke prerušil článok, takže by som ju už nechcel.
To rad slysim :-)

Napsal: 15 říj 2013, 10:45
od Nagant
forbidden píše:má někdo zkušenosti s Motorcraftem?
Originál Motorcraft dodaný s autem obvykle vydržel, co si tak vybavuju info od lidí na Fordfans.cz, 9-10 let.
Můžeš tam mrknout.
Osobní zkušenost nemám, v autě jsem měl při koupi už něco jiného.
Otázka samozřejmě taky je, jak poctivě se to dělá dnes.

Napsal: 15 říj 2013, 10:49
od forbidden
9-10 let, tomu se málem nedá uvěřit. :) No uvidíme, díky za info.

Napsal: 15 říj 2013, 14:21
od Charos
Otec má Perion (=Akuma) asi 7 let bez problému (garáž, občasné jízdy, 2xročně nabije).
Kamarád i já máme ve svých Japoncích Panasoniky (prvovýroba), jemu vydržela přes 9 let, já zatím přes 6 bez problému (stojíme venku, denně krátké jízdy kolem 20km, nabíjím preventivně tak max jednou ročně před zimou). Bohužel nemohu najít u nás prodejce AUTOaku Panasonic - nemáte někdo info, jestli je tu někdo prodává?

Napsal: 15 říj 2013, 18:58
od xmurgi
Myslim, ze akuma je rozumny kompromis.
V principe baterku vyberat s co najvacsou kapacitou podla moznosti zastavby.
Cim menej high tech tym lepsie.
Najlepsie s moznostou otvorit aby bolo mozne urobit reviziu.
Hlavne pozerat po datume vyroby/ozivenia => nekupovat v tesco, kaufland, baumax ..... .

Napsal: 15 říj 2013, 20:26
od Milan_F
Nagant píše:Originál Motorcraft dodaný s autem obvykle vydržel, co si tak vybavuju info od lidí na Fordfans.cz, 9-10 let.
Můžu potvrdit. Dále můžu potvdit zhoršení aku zn. Banner. S 62Ah jsem v pohodě startoval RS 09 čtyřválec cca 6let. Po koupi nové Aku Banner tato už padá na držku a evidentně nemůže. Ještě přidám zkušenost s aku Greenline. Kdoví jak dlouho stála v autě vycucaná na úplný dno (asi 2V). Nějakou dobu jsem jí trápil nabiječkou s neymetrickým proudem a ona to světe div se rozdejchala. Už nějaký 3 roky ji mám v Mondeu a zatím se drží. A ještě Aku Brisk - po zakoupení a namontování do feldy ani ťuk, vyměněna za jinou, která vydržela cca 2 roky.

Napsal: 16 říj 2013, 00:05
od Jimmi2
vrky píše:Jimmi2: No když parkuješ venku před barákem a od půlky ledna do půlky března není problém při vyjasnění -25C a jezdíš denně do práce a máš v noci ještě hotovost. Tak je dobrá baterka nutností. Před mototechnou jsem nechal stát itala a s metrem jsem běhal po krámě abych do toho nacpal co největší baterku. Ale -28C byla na jižana moc, ustřelilo mě to lisovanou svorku na + kabelu.
Parkuju před barákem v běžných mrazech a zdaleka nejezdím denně. Běžné víkendofky, občas krátké pojížďky po městě, v létě na dovolenou a podobně. Někdy se mi stane, že v zimě auto stojí i tři neděle venku zavalené v závěji od projíždějícího pluhu.. Většinou nedobíjím. Imobilizér s blikající LEDkou.
Intervaly výměn u svého auta jsem popsal výše (na 1. stránce) 8-)
forbidden píše:9-10 let, tomu se málem nedá uvěřit.
Originál Kobe dodávaná do Toyot měla životnost plánovanou na celou běžnou dobu používání auta, tedy až dvanáct let. Mně odešla už po devíti a kousek, asi nějaká chyba.
Ovšem nová jako náhradní díl se prodává za 25 tisíc...

Napsal: 16 říj 2013, 05:54
od BOBOBO
Já to měl , Michale , trochu jinak . Starter jen klepl do věnce a nic . Takže nejdříve prohlídka starteru , zamontováno , opět starty jak kdy . Jiné aku , problém stejný . Namontoval jsem traktorové starttlačítko a ono to tejně občas jen narazilo . Jiný starter , stejné . Obroušení pastorku na původním starteru a jede to . Mám navíc starter i aku .

Napsal: 16 říj 2013, 08:30
od Davidus
sranda jak se rozchází diskuse a hlasování :)
vatu by nikdo nechtěl a má víc hlasů jak akuma

Napsal: 16 říj 2013, 10:10
od Jimmi2
Davidus píše:sranda jak se rozchází diskuse a hlasování :)
vatu by nikdo nechtěl a má víc hlasů jak akuma
Vartu mám a hlasoval jsem až teď. Asi ne každý to musí okecávat 8-)

Nejvíc námitek proti Vartě tady zaznělo z důvodu, že nesnáší hluboké vybití. Tedy ta sofistikovaná verze s legovanými články. Mně osobně by zajímalo, jak k takovému jevu vlastně může dojít, bez nějaké poruchy v autě.
A jsme zase zpátky u kvalita baterie x kvalita auta :wink:

Napsal: 16 říj 2013, 11:04
od Davidus
já problémy s autobateriemi řeším velice sofistikovaně, existují technologické postupy kterým se říká autobus :lol:

Napsal: 16 říj 2013, 11:11
od rnbw
Autobus ma tiez bateriu a navyse naftu, takze pri -15 stupnoch nie je iste, ci pride :)