"Vyroba" dieselagregatu - vyriesene

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
milous2
Příspěvky: 791
Registrován: 29 čer 2011, 02:00
Bydliště: u Kolína

#31 Příspěvek od milous2 »

Kdysi mi tady v nějaké diskusi někdo nasadil brouka s otázkou kolik si veme sp.motor os.auta na volnoběh za hodinu provozu. Padlo tam,že něco kolem 0,9l V tu chvíli sem se začal zabývat myšlenkou jak využít stávající invertorový agregát z el. centrály zn. Scheppach DG30 kde je motor obsahu 196ccm a spotřeba mnohem vyšší při plném zatížení (kolem 3.kW).Čtyřválcový motor přes reduktor by musel s agregátem cvičit i na ten volnoběh (otáčky by dohnal ten reduktor?)výkon by dodaly 4.válce a o malonko zvýšená spotřeba by se jistě(?) nerovnala tomu jednoválci. Navíc to teplo z motoru. Sice už by to nebylo přenosné,ale něco za něco.No je to jen úvaha,ale co kdyby? Nesmějte se mi :oops:

Uživatelský avatar
Olchor
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2009, 01:00
Bydliště: Blansko

#32 Příspěvek od Olchor »

Jeden litr benzínu obsahuje cca 8kWh energie. Při reálném odhadu 20% účinnosti motoru+generátoru vychází spotřeba cca 2l/hod/3kW + volnoběžná spotřeba motoru, počítej tedy se 3l/hod provozu.

Uživatelský avatar
milous2
Příspěvky: 791
Registrován: 29 čer 2011, 02:00
Bydliště: u Kolína

#33 Příspěvek od milous2 »

To tedy znamená,že se to nevyplatí.Ta spotřeba je totožná s tou stávající :lol:

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#34 Příspěvek od keemo »

Tak sa to vyriesilo samo- sefik objednaval u nejakeho cz vyrobcu svareci agregat a vyrábajú aj elektro centrály tak dodajú 3faz generator s potrebnym vykonom a tym co k tomu treba. Dik za vas cas. :)

Odpovědět

Zpět na „Poradna“