![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
"Vyroba" dieselagregatu - vyriesene
Moderátor: Moderátoři
Kdysi mi tady v nějaké diskusi někdo nasadil brouka s otázkou kolik si veme sp.motor os.auta na volnoběh za hodinu provozu. Padlo tam,že něco kolem 0,9l V tu chvíli sem se začal zabývat myšlenkou jak využít stávající invertorový agregát z el. centrály zn. Scheppach DG30 kde je motor obsahu 196ccm a spotřeba mnohem vyšší při plném zatížení (kolem 3.kW).Čtyřválcový motor přes reduktor by musel s agregátem cvičit i na ten volnoběh (otáčky by dohnal ten reduktor?)výkon by dodaly 4.válce a o malonko zvýšená spotřeba by se jistě(?) nerovnala tomu jednoválci. Navíc to teplo z motoru. Sice už by to nebylo přenosné,ale něco za něco.No je to jen úvaha,ale co kdyby? Nesmějte se mi ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)