Stránka 3 z 3

Napsal: 16 bře 2014, 15:09
od milous2
Kdysi mi tady v nějaké diskusi někdo nasadil brouka s otázkou kolik si veme sp.motor os.auta na volnoběh za hodinu provozu. Padlo tam,že něco kolem 0,9l V tu chvíli sem se začal zabývat myšlenkou jak využít stávající invertorový agregát z el. centrály zn. Scheppach DG30 kde je motor obsahu 196ccm a spotřeba mnohem vyšší při plném zatížení (kolem 3.kW).Čtyřválcový motor přes reduktor by musel s agregátem cvičit i na ten volnoběh (otáčky by dohnal ten reduktor?)výkon by dodaly 4.válce a o malonko zvýšená spotřeba by se jistě(?) nerovnala tomu jednoválci. Navíc to teplo z motoru. Sice už by to nebylo přenosné,ale něco za něco.No je to jen úvaha,ale co kdyby? Nesmějte se mi :oops:

Napsal: 16 bře 2014, 17:40
od Olchor
Jeden litr benzínu obsahuje cca 8kWh energie. Při reálném odhadu 20% účinnosti motoru+generátoru vychází spotřeba cca 2l/hod/3kW + volnoběžná spotřeba motoru, počítej tedy se 3l/hod provozu.

Napsal: 16 bře 2014, 18:26
od milous2
To tedy znamená,že se to nevyplatí.Ta spotřeba je totožná s tou stávající :lol:

Napsal: 21 bře 2014, 13:07
od keemo
Tak sa to vyriesilo samo- sefik objednaval u nejakeho cz vyrobcu svareci agregat a vyrábajú aj elektro centrály tak dodajú 3faz generator s potrebnym vykonom a tym co k tomu treba. Dik za vas cas. :)