Jakou autobaterii
Moderátor: Moderátoři
už se mi taky stalo, že vyplivla baterka, ale trochu jinak . . .
. . . takže od začátku
na podzim jednoho roku jsem si koupil novou vychvalovanou baterku BANNER.
Na podzim roku následujícího, někdy na konci listopadu přišly mrazy a já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.
Nijak jsem to dál nemusel řešit a na vyměněnou baterku jezdím do dnes.
Tento příběh se stal asi před 5ti léty v jednom nejmenovaném servisu v nejmenovaném okresním městě . . .
. . . takže od začátku
na podzim jednoho roku jsem si koupil novou vychvalovanou baterku BANNER.
Na podzim roku následujícího, někdy na konci listopadu přišly mrazy a já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.
Nijak jsem to dál nemusel řešit a na vyměněnou baterku jezdím do dnes.
Tento příběh se stal asi před 5ti léty v jednom nejmenovaném servisu v nejmenovaném okresním městě . . .
No to je veselej pribeh se stastnym koncem. Nicmene ja tu baterku muzu vratit tak leda v ekodvore a novou me tam za ni nedaji.ok1hga píše:už se mi taky stalo, že vyplivla baterka, ale trochu jinak . . .
. . . takže od začátku
na podzim jednoho roku jsem si koupil novou vychvalovanou baterku BANNER.
Na podzim roku následujícího, někdy na konci listopadu přišly mrazy a já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.
Nijak jsem to dál nemusel řešit a na vyměněnou baterku jezdím do dnes.
Tento příběh se stal asi před 5ti léty v jednom nejmenovaném servisu v nejmenovaném okresním městě . . .
Spis tipuju, ze to auto proste stalo buhvijak dlouho (u audiny me stacilo cca 5-6 tydnu na totalni vybiti bat.) a baterka se vybila "do dna".
Uz jen cekam, kdy to zabali i ta druha. Na druhou stranu, vlaky tu maji pekny
Jojo, v kufru, na kazde strane jedna. Jedna je "hlavni" a druha jen na startovani. Podle manualu to ma pri nizke teplote (myslim ze uz od 0) pripojit obe paralelne behem startu.TAKJAN píše:To mne zajímá, dvě baterky jsi psal?
Vypada to, ze chcipa ta hlavni, vetsinou prijdu k autu, neblika alarm, a nejde ani odemknout dalkou, musi se klicem - Keyless taky nefunguje, a je videt, ze sotva sviti podsviceni palubku. Minule to spustilo i alarm (ma svou bat.).
Takze klic do spinacky, zapnout a najede displej v palubce s hlaskou "bitte motor bestarten". Po startu vsechno funguje, akorat je zresetovany vsechno nastaveni...
Jo, asi to chteli mit vyvazeny, tak pridali tezitko i na druhou stranu
Tady je to nakresleny a popsany, od strany 14:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_272_d1.pdf
btw jsou to fakt uchylaci - kdyz jsem ty SSP dokumenty prochazel, zjistil jsem, ze tam dali 2 motorky na sterace, kazdej sterac ma svuj ... proboha proc...
Ze by prebyvaly skladovy zasoby motorku?
Tady je to nakresleny a popsany, od strany 14:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_272_d1.pdf
btw jsou to fakt uchylaci - kdyz jsem ty SSP dokumenty prochazel, zjistil jsem, ze tam dali 2 motorky na sterace, kazdej sterac ma svuj ... proboha proc...
Ze by prebyvaly skladovy zasoby motorku?
Luxus si žádá spolehlivost. Někdo ji řeší předimenzováním příslušný části, jinej jejím zdvojením = REDUNDANCÍ. Sice nechápu, jak může zvednout spolehlivost stírání levý poloviny skla extra motorek pro levou a pro pravou půlku skla, ale možná to tak ve Vlkohradě vymyslely mozky s větší inteligencí než ta moje ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!