Stránka 3 z 9

Napsal: 09 srp 2016, 17:16
od PixelOrgy
jo, to by byla parada ze? :-) :-) Maji zrovna nekde slevu? :-D

Napsal: 09 srp 2016, 17:37
od EKKAR
PeteBurns píše:Daj tam LiFePO-lku a mas po starostiach ;)
Jo - a cena auta vzroste na 3-násobek ...

Napsal: 09 srp 2016, 17:41
od PeteBurns
Hm, Phaetonu asi nie :twisted: Kto chce spolahlivost a kvalitu, musi ju aj zaplatit, no a clovek, pracujuci vo Svajci, s tym predsa nemoze mat problem ;)

Napsal: 09 srp 2016, 17:58
od PixelOrgy
No tady se taky prachy nevali po zemi. Ono sice vydelat se tu da slusne, ale zase platim za malej bytecek v prepoctu skoro 50k :-D

Jinak jedu domu, po 8h v praci zase vybito, 9V a bitte motor bestarten.
Budto je fakt ta baterka po smrti, nebo za chvilku vyhorim :-D

Napsal: 10 srp 2016, 08:57
od TAKJAN
Dobíjí to OK, předpokládám.
STARLINE mně vydržela 6 let. Tím nikoho nenavádím. Prostě kus od kusu.

Napsal: 10 srp 2016, 10:16
od PixelOrgy
Jojo, dobiji v pohode, napeti je kolem 14V.
Divny je, ze pokud je fakt problem ta baterka, ze ma jen neco lehce pres rok.
Jeste zkusim po praci jet cca 50km po dalnici tam a zpatky jestli to bude rano zase vybity.
Jdu mrknou jakym proudem to nabiji, abych vedel jak dlouho cca mam jet...

Napsal: 10 srp 2016, 11:05
od ok1hga
už se mi taky stalo, že vyplivla baterka, ale trochu jinak . . .
. . . takže od začátku
na podzim jednoho roku jsem si koupil novou vychvalovanou baterku BANNER.
Na podzim roku následujícího, někdy na konci listopadu přišly mrazy a já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.
Nijak jsem to dál nemusel řešit a na vyměněnou baterku jezdím do dnes.
Tento příběh se stal asi před 5ti léty v jednom nejmenovaném servisu v nejmenovaném okresním městě . . .

Napsal: 10 srp 2016, 11:22
od PixelOrgy
ok1hga píše:už se mi taky stalo, že vyplivla baterka, ale trochu jinak . . .
. . . takže od začátku
na podzim jednoho roku jsem si koupil novou vychvalovanou baterku BANNER.
Na podzim roku následujícího, někdy na konci listopadu přišly mrazy a já auto ráno nenastartoval . . . zhruba po roce provozu
Zajel jsem do servisu kde jsem tu baterku koupil,
tam mi změřili dobíjení a po kontrole, že má v záručáku napsané dva roky, mi ji vyměnili za novou.
Nijak jsem to dál nemusel řešit a na vyměněnou baterku jezdím do dnes.
Tento příběh se stal asi před 5ti léty v jednom nejmenovaném servisu v nejmenovaném okresním městě . . .
No to je veselej pribeh se stastnym koncem. Nicmene ja tu baterku muzu vratit tak leda v ekodvore a novou me tam za ni nedaji.:-)

Spis tipuju, ze to auto proste stalo buhvijak dlouho (u audiny me stacilo cca 5-6 tydnu na totalni vybiti bat.) a baterka se vybila "do dna".

Uz jen cekam, kdy to zabali i ta druha. Na druhou stranu, vlaky tu maji pekny

Napsal: 10 srp 2016, 12:53
od TAKJAN
To mne zajímá, dvě baterky jsi psal?

Napsal: 10 srp 2016, 13:52
od PixelOrgy
TAKJAN píše:To mne zajímá, dvě baterky jsi psal?
Jojo, v kufru, na kazde strane jedna. Jedna je "hlavni" a druha jen na startovani. Podle manualu to ma pri nizke teplote (myslim ze uz od 0) pripojit obe paralelne behem startu.

Vypada to, ze chcipa ta hlavni, vetsinou prijdu k autu, neblika alarm, a nejde ani odemknout dalkou, musi se klicem - Keyless taky nefunguje, a je videt, ze sotva sviti podsviceni palubku. Minule to spustilo i alarm (ma svou bat.).

Takze klic do spinacky, zapnout a najede displej v palubce s hlaskou "bitte motor bestarten". Po startu vsechno funguje, akorat je zresetovany vsechno nastaveni...

Napsal: 10 srp 2016, 15:27
od TAKJAN
Takže se dobíjení obě a při vypnutí motoru se rozdělí, jo. To je dobrý, ale nic se na druhou stranu nemá přehánět. Mně tam tu druhou nejde prostě nacpat, třeba bych to měl taky:-) Brácha má natvrdo dvě 80Ah pararelně.

Napsal: 10 srp 2016, 15:41
od PixelOrgy
Jo, asi to chteli mit vyvazeny, tak pridali tezitko i na druhou stranu :-)

Tady je to nakresleny a popsany, od strany 14:

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_272_d1.pdf


btw jsou to fakt uchylaci - kdyz jsem ty SSP dokumenty prochazel, zjistil jsem, ze tam dali 2 motorky na sterace, kazdej sterac ma svuj ... proboha proc...
Ze by prebyvaly skladovy zasoby motorku? :-D

Napsal: 10 srp 2016, 17:09
od PixelOrgy
Tak to pak ledasco vysvetluje :-D

Napsal: 10 srp 2016, 18:03
od EKKAR
Luxus si žádá spolehlivost. Někdo ji řeší předimenzováním příslušný části, jinej jejím zdvojením = REDUNDANCÍ. Sice nechápu, jak může zvednout spolehlivost stírání levý poloviny skla extra motorek pro levou a pro pravou půlku skla, ale možná to tak ve Vlkohradě vymyslely mozky s větší inteligencí než ta moje ...

Napsal: 10 srp 2016, 18:12
od PeteBurns
2x viac suciastok = 2x vacsia pravdepodobnost poruchy = 2x vacsia sanca skasnut prachateho zakaznika = velmi dobre to maju vymyslene :twisted: