Koupě ojetiny (přesunuto)

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#32 Příspěvek od PeteBurns »

robo píše:To co me zene k autum ktere se prodavali za treba 1 400 000, je prave slusnejsi kvalita, pouzite materialy a technologie...
Tiez to vidim rovnako, za tie iste peniaze je lepsie mat radsej starsie auto vyssej triedy, s vybavou a komfortom neporovnatelnymi s novsim autom nizsej triedy. Nie je jednoduche urobit rozhodnutie ani automechanikovi, nieto laikovi, ale ja osobne by som nechcel ani benzin, ani benzin/plyn, ani naftu common-rail ci pumpe-duese, problem je iba v tom, ze tychto aut ubuda a budu cim dalej, tym tazsie zohnatelne a v cim dalej, tym horsom stave...Dufam len, ze elektricke auta budu casom dostatocne rozsirene a za prijatelne ceny, aby som mohol preskocit tie spomenute mnou odmietane alternativy ;)

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#33 Příspěvek od Hydrawerk »

Nejprve bude potřeba vynalézt dostatečně výkonné akumulátory s velkým počtem cyklů nabití vybití. To hned tak nebude. :( :(

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#34 Příspěvek od PeteBurns »

Ale coze by neboli :) Dnes sa este stale pouzivaju Li-Ion akumulatory, pricom dojazd 500km je uz pouzitelny aj v praxi, pritom su k dispozicii uz LiFePO4 akumulatory, ktore maju este ovela lepsie parametre - problem je hlavne cena a dostupnost, este potrva, kym zlacneju...Napriklad 36V aku pre elBike stoji nieco cez 200€ v Li-Ion prevedeni, no rovnaka LiFePO4 vyjde na 400€, to je na taku malu kapacitu ozaj privelka palka...

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od ZdenekHQ »

Jedna moje kámoška se trošku rozmnožila, tak si místo "pojízdné nákupní tašky" koupila hezkýho velkýho kombíka. A její muž - jinak velmi slušný a vysokoškolsky vzdělaný člověk - tenkrát prohlásil památnou větu "Jen 🤐 si koupí auto, co se mu nakonec nevleze do garáže..."

Takže i toto je někdy potřeba zvážit. :)
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#36 Příspěvek od PeteBurns »

:lol: tak to pobavi :lol: Ale moze mu byt utechou, ze lepsie je auto parkovat vonku, ako vo vlhkej garazi :)

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#37 Příspěvek od TAKJAN »

PETE BURNS Mně je úplně u prdele, co jde z výfuku. Ale motor musí mít výkon, zvuk, nízké provozní náklady a musí být jednoduchý. Proto jezdím se starým benzínovým autem s velkým motorem na plyn a na zádi mám hrdý nápis 300g/1km navzdory bruselu

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#38 Příspěvek od rnbw »

A pravdepodobne ti z vyfuku ide menej svinstva ako z noveho moderneho "ekologickeho" diesla...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#39 Příspěvek od TAKJAN »

No šak

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od ZdenekHQ »

PeteBurns píše::lol: tak to pobavi :lol: Ale moze mu byt utechou, ze lepsie je auto parkovat vonku, ako vo vlhkej garazi :)
Jenže oni mají 3 auta (2 firemní) a plochu dvorku přibližně stejnou, jako já plochu obývák+ložnice... :)
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#41 Příspěvek od PeteBurns »

TAKJAN píše:PETE BURNS Mně je úplně u prdele, co jde z výfuku...
TAKJANe, to si nepovedal zrovna tomu spravnemu :lol: Zadarmo ako ja ale jazdit nemozes, vsak? ;) Velka vyhoda dieslu je, ze v nadrzi ziadny diesel byt nemusi :lol: Nastastie si toto moze dovolit iba malokto, ale mozes mi verit, ak by si vtedy isiel za mnou, nebolo by ti ani nahodou viac u prdele, co komu ide z vyfuku :twisted: Vtedy ma rnbw samozrejme pravdu :)

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#42 Příspěvek od TAKJAN »

Máš snad starý dýzl :-))

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#43 Příspěvek od PeteBurns »

Veru tak, sice obidva co mam su priamy vstrek, ale rotacne cerpadlo a mechanicky vstrek, takze co hori, na to mozu jazdit :)

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#44 Příspěvek od TAKJAN »

Kdysi jsme jezdili do práce takovou věcí, první WW kombi, jelo to na všechno, nejradši na trafoolej.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#45 Příspěvek od BOBOBO »

Prostě to ber tak , že auto co maká a nezlobí se neprodává . A nejvíce si dej pozor právě na skoro nový naleštěnky . Pokud jde , tak ojetinu z rodiny nebo od kamaráda spolupracovníka , který ti o svém autě povídá . Koupil jsem vlastně už 7 ojetin . Až na poslední to byly šroty , které jsem i půl roku opravoval , než se staly spolehlivými . No poslední byla moje nynější šáde 120 za 2000,- , kde jsem měnil jen těsnění pod hlavou a pět let jezdím ... Nevím , co potom koupím , náhon na předek nemám rád a bavoráka nechci ni zadarmo . Potřebuju něco nízkonákladového .

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“