Stránka 3 z 8

Napsal: 25 led 2016, 20:31
od TAKJAN
Další citace: Před týdnem TK a ME na 330d 135kW r.v. 2002 a v cajku. Legálně bez poplatku. A bavil jsem se s technikem a řikal, že se toho nemám bát, že se to bude dát pokud bude člověk chtít a nebude to fatální chyba obejít vždycky. Pokud to nebude auto s vykuchanym filtrem DPF, očouzenou prdelí a rourou od svodů až po konec, tak to nějak vždycky projde... Jen někomu levněji a někomu dráž :D

Jinak moje 330d - hodnota kouřivosti 0,08 z max. povolený 2,00 (1/m) a rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření - naměřeno 0,05 z dovolených max. 0,25... 350000km najeto, Turbo původní, 4 vstřiky původní. EGR nezaslepeno, výfuk origo bez úprav se všema katama a tlumičema.



Ja byl na ME a stk minuly tyden. Mam e46 2001 330ci. Inpa ukazuje poruchu vyhrivani lamb, pod kapotou rozpera a kn filtr. Na ME neco 15min kutili, byl jsem poslan do vedlejsi budovi. Pak me technik me venku velmi diskretne zdelil, je je novy zakon a nacitaji "redines kody" a ze sw moje auto nepripojilo. Dopredu jsem si samozrejmne nic nezjistil, takze jsem cumel jak pero. Nedokazal mi rict, co mam s autem delat, jen ze by me mel poslat dom. Nakonce si rekl o dve kila, ze mi napise vymyslenou historii a pudu na stk. Kdyz jsem videl ten jejich hardware pochopil jsem proc to nefunguje:)) jakasi ctecka stara jak strobac na predstih u zigula. Tri pospojovany kabely, pojistene izolepou, kazdy jine barvy a velikosti. Proste profi diagnostika... Rikali kazdy 5. auto se nepripoji, tak bud jede na jinou ME stanici nebo vysoli 200, natukaj falesny protokol kodu a hura na stk. Sam jsem za to rad, ale super vylepseni systemu, kdyz kdejakej vrak muze prolizt za dve kila:) Samotne emise jsme ani nemerili, prislibil jsem, ze i za studena jdou z vyfuku jen fialky a na protokolu se objevilo "vyhovuje":))

Na samotne stk probehlo foceni ze vsech stran a uhlu, skoro jak na inzerat. Byl jsem pokaran na sloupanou oranzadu na zarovce v zadnim blinkru. Angeleyes z ciny taky nemaji na aute co delat. Levy kolo asi neni napojene na rucni brzdu:)) Pak uvidel rozperu vpredu, zabrblal cosi o prdeli a vyfotil vinka tam aby nebyla na fotce. Mel jsem stesti ze technik stk byl milovnikem bmw a e46 extra. Takze jsem byl ve finale pochvalen za pekny kousek v jinak dobrem stavu. Ukazal mi jak se ma do tech sportsitze spravne naskakovat a prosel jsem s jednou drobnou zavadou: "opotrebeni sedadla ridice" :)) bocnici mam osoupanou...

Na dva roky mam zas klid, az se bude delat stk priste, mozna bude uz kupecko rikat pane nekomu jinemu.

Napsal: 04 úno 2016, 21:38
od JanikPetr
Mám Škoda Felicia s jednobodovým vstřikováním BMM motor 781.136B 50kW -
Katalizátor rok výroby 1995.V březnu musím na STK a tak se ptám zda pro tento vůz platí nový způsob měření emisí dle " Readiness kodů " ? Nevím ani
zda tento vůz má OBD konektor pro napojení diagnostiky

Napsal: 05 úno 2016, 11:01
od cputakt
Mám diagnostiku a škoda felicia tam je uvedená takže asi má zásuvku.
Měla by být někde u pojistek u spolujezdce http://forum.skodahome.cz/uploads/post- ... 041311.jpg

Napsal: 05 úno 2016, 12:13
od rnbw
To ale nebude OBD-II. Predtym mal kazdy vyrobca vlastny system a dost silne pochybujem, ze budu mat na kazdej STK diagostiku napriklad na Mazdu z 90. rokov. Tie nemaju ani vo vsetkych znackovych servisoch.

Napsal: 05 úno 2016, 12:34
od Standa99
Na Favorit/Felicii byla nějaká redukce na OBD-II.
Stejně jsem myslel, že budou napichovat auta až od roku 2000 viz. https://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II , kdy mělo být OBD-II závazné, ale kamarád byl na emisích s Octavií r.v. 1998 a tu mu také napíchli.

Napsal: 05 úno 2016, 12:51
od cputakt
Cituji: Od modelu Felicia >95 už se používá standardní 16ti pinový OBD II konektor J196

Napsal: 06 úno 2016, 03:47
od kewin
Osobně mně to letos v březnu take čeká tak jse zvedav...... jak si poradi z mou filomenou škoda felicie combi 2000....... :? myslite budou ji take zkoušet dělat diagnostiku ? :/

Napsal: 25 úno 2016, 21:33
od TAKJAN

Napsal: 14 bře 2016, 23:05
od vasedl
Ahoj, má Renaulta Lagunu 1 (r.v. 1998), 1.6 16v a do všech lagun se dával ještě ten starý renault diagnostický konektor, jen do mé verze už se dával obd2 (funguje i s BT diagnostikou ELM z aukra - ale jen do verze 1.4)...

Myslíte že mě taky napíchnou na diagnostiku? Vím že tam mám chybu vyhřívání lambd sondy (i když je nová). Auto elektrikář mi říkal, že už se s tím setkal a je to těsněním u sání a to pak blbe řj...


PDF s metodikou jsem četl, ale pořád mi není jasné, zda se to týká i auta z roku 98 nebo jen po roce 2000...


Díky

Napsal: 15 bře 2016, 13:38
od TAKJAN
Co jsem sháněl info, tak auto s kat a vstřikováním se snaží napojit vždy, bez rozlišení roku výroby. Ale že budou mít redukce na všechny auta? Když tak tě vyhodí, nelze napojit.

Napsal: 15 bře 2016, 14:00
od cputakt
Mě to čeká zítra tak jsem teď byl mrknout na chyby a vše je bez závad.Ale dival jsem na readiness motoru a nevím co si o tom mám myslet.
Auto Seat Leon 1P 2006 1.6 75kW motor BSE je to stejné co Octavia II,motor měl teplotu cca 60° tak možná proto ten problém nebo některé věci na autě nemám?
Sekundární přívod vzduchu v autě mám (pokud to je ten elektrický ventilátor)ale ten e spíná jen po nastartování a běží jen nějakou dobu já měl motor na volnoběh.Katalizátor v autě taky mám a lambda sondu taky tak tomu nerozumím.
Auto má najeté poctivých 80 000Km každý rok na servisní prohlídky do auto Heller.
Můžete někdo napsat jestli to bude zítra problém?

Napsal: 15 bře 2016, 20:14
od p32
No a čím ses na to díval? S tímhle bys projít na emisích neměl.
Napiš jak jsi dopadl.

Napsal: 15 bře 2016, 20:26
od cputakt
Na obrázku je vidět jaká verze VCDS to je.Potom jsem to prohnal asi 30Km a opravil se problém se spalováním par.Zítra ráno tam jedu tak jsem zvědavý.
Díval jsem se na lambda sondu v základním nastavením a obě ukazují asi kolem 0,8-0,9v jen v poslední kolonce bylo něco jako test vypnuto.
EGR ventil je taky v pořádku taky zkoušeno přes diagnostiku ale může být problém že autem jezdím jen 2x denně asi 8km do práce žádné delší trasy.

Napsal: 15 bře 2016, 21:05
od petrfilipi
Já jsem pochopil, že když se v nové metodice píše "...V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy NA LIBOVOLNÉ POZICI, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce.", tak že když je někde "1", tak že to už teď nevadí, že se udělá normální měření emisí. Ale nevím, STK mě čeká až v květnu.

PF

Napsal: 02 čer 2016, 10:56
od TAKJAN
Tak dnes jsem byl na STK. 11 let starý stroj 0 závad. Ale čtyřkolka:-)))
Kecal jsem s kámošem co dělá i emise. Ačkoliv mu STK končí někdy v září, se svými auty pojede do konce června. Protože jak prohlásil, pak teprve bude děs. A není to žádný vyplašenec a zná dost. Nenačtené kódy-odchod. Nemáme redukci na tvoji OBD zásuvku-smůla, jeď kde ji mají. Měřit se budou všechna auta s řízeným systémem spalování, i kdyby měli OBD 2 piny. Na roku výroby vůbec nezáleží. Takže asi takhle