Napsal: 25 led 2016, 20:31
Další citace: Před týdnem TK a ME na 330d 135kW r.v. 2002 a v cajku. Legálně bez poplatku. A bavil jsem se s technikem a řikal, že se toho nemám bát, že se to bude dát pokud bude člověk chtít a nebude to fatální chyba obejít vždycky. Pokud to nebude auto s vykuchanym filtrem DPF, očouzenou prdelí a rourou od svodů až po konec, tak to nějak vždycky projde... Jen někomu levněji a někomu dráž :D
Jinak moje 330d - hodnota kouřivosti 0,08 z max. povolený 2,00 (1/m) a rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření - naměřeno 0,05 z dovolených max. 0,25... 350000km najeto, Turbo původní, 4 vstřiky původní. EGR nezaslepeno, výfuk origo bez úprav se všema katama a tlumičema.
Ja byl na ME a stk minuly tyden. Mam e46 2001 330ci. Inpa ukazuje poruchu vyhrivani lamb, pod kapotou rozpera a kn filtr. Na ME neco 15min kutili, byl jsem poslan do vedlejsi budovi. Pak me technik me venku velmi diskretne zdelil, je je novy zakon a nacitaji "redines kody" a ze sw moje auto nepripojilo. Dopredu jsem si samozrejmne nic nezjistil, takze jsem cumel jak pero. Nedokazal mi rict, co mam s autem delat, jen ze by me mel poslat dom. Nakonce si rekl o dve kila, ze mi napise vymyslenou historii a pudu na stk. Kdyz jsem videl ten jejich hardware pochopil jsem proc to nefunguje:)) jakasi ctecka stara jak strobac na predstih u zigula. Tri pospojovany kabely, pojistene izolepou, kazdy jine barvy a velikosti. Proste profi diagnostika... Rikali kazdy 5. auto se nepripoji, tak bud jede na jinou ME stanici nebo vysoli 200, natukaj falesny protokol kodu a hura na stk. Sam jsem za to rad, ale super vylepseni systemu, kdyz kdejakej vrak muze prolizt za dve kila:) Samotne emise jsme ani nemerili, prislibil jsem, ze i za studena jdou z vyfuku jen fialky a na protokolu se objevilo "vyhovuje":))
Na samotne stk probehlo foceni ze vsech stran a uhlu, skoro jak na inzerat. Byl jsem pokaran na sloupanou oranzadu na zarovce v zadnim blinkru. Angeleyes z ciny taky nemaji na aute co delat. Levy kolo asi neni napojene na rucni brzdu:)) Pak uvidel rozperu vpredu, zabrblal cosi o prdeli a vyfotil vinka tam aby nebyla na fotce. Mel jsem stesti ze technik stk byl milovnikem bmw a e46 extra. Takze jsem byl ve finale pochvalen za pekny kousek v jinak dobrem stavu. Ukazal mi jak se ma do tech sportsitze spravne naskakovat a prosel jsem s jednou drobnou zavadou: "opotrebeni sedadla ridice" :)) bocnici mam osoupanou...
Na dva roky mam zas klid, az se bude delat stk priste, mozna bude uz kupecko rikat pane nekomu jinemu.
Jinak moje 330d - hodnota kouřivosti 0,08 z max. povolený 2,00 (1/m) a rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření - naměřeno 0,05 z dovolených max. 0,25... 350000km najeto, Turbo původní, 4 vstřiky původní. EGR nezaslepeno, výfuk origo bez úprav se všema katama a tlumičema.
Ja byl na ME a stk minuly tyden. Mam e46 2001 330ci. Inpa ukazuje poruchu vyhrivani lamb, pod kapotou rozpera a kn filtr. Na ME neco 15min kutili, byl jsem poslan do vedlejsi budovi. Pak me technik me venku velmi diskretne zdelil, je je novy zakon a nacitaji "redines kody" a ze sw moje auto nepripojilo. Dopredu jsem si samozrejmne nic nezjistil, takze jsem cumel jak pero. Nedokazal mi rict, co mam s autem delat, jen ze by me mel poslat dom. Nakonce si rekl o dve kila, ze mi napise vymyslenou historii a pudu na stk. Kdyz jsem videl ten jejich hardware pochopil jsem proc to nefunguje:)) jakasi ctecka stara jak strobac na predstih u zigula. Tri pospojovany kabely, pojistene izolepou, kazdy jine barvy a velikosti. Proste profi diagnostika... Rikali kazdy 5. auto se nepripoji, tak bud jede na jinou ME stanici nebo vysoli 200, natukaj falesny protokol kodu a hura na stk. Sam jsem za to rad, ale super vylepseni systemu, kdyz kdejakej vrak muze prolizt za dve kila:) Samotne emise jsme ani nemerili, prislibil jsem, ze i za studena jdou z vyfuku jen fialky a na protokolu se objevilo "vyhovuje":))
Na samotne stk probehlo foceni ze vsech stran a uhlu, skoro jak na inzerat. Byl jsem pokaran na sloupanou oranzadu na zarovce v zadnim blinkru. Angeleyes z ciny taky nemaji na aute co delat. Levy kolo asi neni napojene na rucni brzdu:)) Pak uvidel rozperu vpredu, zabrblal cosi o prdeli a vyfotil vinka tam aby nebyla na fotce. Mel jsem stesti ze technik stk byl milovnikem bmw a e46 extra. Takze jsem byl ve finale pochvalen za pekny kousek v jinak dobrem stavu. Ukazal mi jak se ma do tech sportsitze spravne naskakovat a prosel jsem s jednou drobnou zavadou: "opotrebeni sedadla ridice" :)) bocnici mam osoupanou...
Na dva roky mam zas klid, az se bude delat stk priste, mozna bude uz kupecko rikat pane nekomu jinemu.