Stránka 3 z 3

Napsal: 22 úno 2017, 14:42
od satam
2 jurawood: Jen malá připomínka: Neber to tak vědecky. Chápu, že tě to zajímá do hloubky, ale třeba já jezdím na plyn už víc než 15 let, mám dobrého (troufnu si říci perfektního) plynového mechanika a jsem na 100% spokojen. Mechanik bere všechny moje připomínky, snaží se podle nich o úpravu a ví, že si tím jen zvyšuje své znalosti o "plynu". A to je podle mě dobrý výsledek: Spokojený zákazník a čím dál tím chytřejší mechanik....

A pro TAKJAN i Jurawood: Od té doby, co jezdím na plyn, a to je víc než 15 let, mě spotřeba v podstatě nezajímá. Vím, že jezdím za málo a nepotřebuji jezdit za "ještě míň"...

Napsal: 22 úno 2017, 14:59
od Jurawood
spotřeba mě taky moc nebere :) spíš v něčem rád bádám.
Myslím, že dřív jsem psal, dělám motorky na přírodní okruhy, tak už nějaké to vybavení (dataloging, analyzátor směsy, teploty plynů, tlaku, dyno) a znalosti snad mám a jednoduší cesta mě přijde prostě amatérská
:lol: i když se to tak dělá na profi úrovni.

Napsal: 22 úno 2017, 15:05
od hakamusai
Jurawood> Myslel jsem BRC.Aha,takže nenajíždíš protože to nepotřebuješ.Ono záleží co máš za jednotku.Já mám mezityp (mezi MY07),kterej se provozuje bez MAP,ale seřizuje se s MAPem.U týhle jednotky se to tak řeší (pro přesnější nastavení).ty novější verze soft P&D jsou tak propracovaný,že to umí naladit na místě za 5min(pokud není rozhozená benzínová mapa).Hodně záleží na funkčnosti komponent lambdy,kat a další.

Napsal: 22 úno 2017, 15:16
od TAKJAN
Mně taky spotřeba nebere. Jezdí to, nevím o tom, OK. A dávám nejlevnější svíčky Brisk na plyn. Pár korun stojí.

Napsal: 23 úno 2017, 23:05
od EKKAR
Myslím že se všichni zas hezky pokorně vrátíme k BRC a kabelům OBDE, protože štěpit vlákno by znamenalo urvat z něj i spoustu dalších námětů, který sice nesouvisejí přímo s BRC jako výrobcem a diagnostikou, ale dost hodně i podmínkama souvisí s LPG jako alternativním palivem.