Stránka 3 z 14

Napsal: 08 pro 2016, 11:02
od starecd
Když už jsme u toho, přišlo mě upozornění, že nemám doplněnou záložku informace od prodejce. To je mimo jiné ičo, adresu a sídlo společnosti, kontakt atd. Kolik jste toho uvedli o sobě vtéto "nové" záložce?
Bohužel prodej na Aukru není mojí hlavní podnikatelskou činností(přdpokládám, že většina je na tom stejně), pokud použiju dotaz prodejci(na to tam je), tak mi málokdo odpoví, při přihazování jsou jména skryta kvůli ovlivňování, ale co takoví "konůpci" viz příspěvek výše?
Co vy na to?

Napsal: 08 pro 2016, 18:01
od starecd
Client:44483176 (1)
LUYEN Dang Thi
Số 010 phố Hoà An,Cốc Lếu, thành phố Lào Cai
330000 Lào Cai

Tak to má trochu pokračování, borec mi napsal, že je smutný z toho, že koupil 3přehrávače, kde prodejci tvrdili, že jsou funkční a prý nejedou. To je tak, když "nerozumět česky" a taky si nezjistí nic o přístroji, co kupuje.
Můj odhad, nezajištěné lasery......

Napsal: 13 pro 2016, 17:10
od starecd
Když jsem podal žádost na Aukro o vrácení provize, odpověděli, že se musí vyjádřit kupující, ale to by musel komunikoval. Na můj dotaz proč má u přezdívky českou vlaječku mi bylo odpovězeno, že je přihlášen na českou doménu. Pokud vím tak Aukro už mají Poláci.

Napsal: 14 pro 2016, 17:09
od Mysteri
Nepoznám to, ale nebude spojitosť vlajky v tom, z akého štátu je jeho IP adresa ? Podobne, ako generovanie krajiny napr. na čínskom Aliexpresse, kde hneď po kliknutí na tovar mi nabieha poštovné do ,,Slovakia", aj keď iba prezerám, ako anonym, stránku ?

Napsal: 14 pro 2016, 17:28
od starecd
Ne, na Aukru to tak není, mě štve to, že po mně chtějí abych si do části informace od prodejce pomalu dal i číslo bot. Ťaman přihazuje a pak nekomunikuje a kazí ostatním dražbu. Mně blokli prodej do doby než se kupující vyjádří a ještě si nemůžu přihazujícího prověřit, protože jména jsou skrytá.

Napsal: 21 pro 2016, 16:34
od Celeron
Lidi zkoušel jste někdo tohodle prodejce ? Vypadá, že se tím živí, hodnocení skoro výborný, tvrdí, že má vše k odeslání ihned ale bohužel na dotaz prodejci ani na opakovaný dotaz a urgenci nereaguje. Přitom je v záznamu, že každý den na Aukru byl. Co si o tom myslet? Buď je to jen přenašeč krabic, co neumí odpovědět a nebo nechce mý peníze...

Napsal: 21 pro 2016, 23:31
od kejki
V aukcích má telefon, není to jednodušší?

Napsal: 22 pro 2016, 00:20
od Celeron
Jé, díky, nevšiml jsem si.

Napsal: 22 pro 2016, 08:51
od monterjirka
Tak kdo ho vyzkouší jako první?
Také jsem si chtěl od něj něco objednat a ještě jsem to neudělal, protože jsem nedostal odpověď na jeden technický dotaz.

Napsal: 22 pro 2016, 10:20
od Cowley
Ja jsem takove veci, jak pise Celeron, kdysi odebiral od p. Svobody z Brna.

Napsal: 22 pro 2016, 14:17
od Celeron
monterjirka píše:Tak kdo ho vyzkouší jako první?
Také jsem si chtěl od něj něco objednat a ještě jsem to neudělal, protože jsem nedostal odpověď na jeden technický dotaz.
Tak jsem mu cinknul, hrozně se omlouvá, dělá to po práci kde je před svátky od nevidím do nevidím. Na Eshopu taky blázinec, nestíhá. Na hromady emailu odpoví až nyní, když mu začala v práci vánoční dovolená. Odesílat bude asi až po Novým roce.
Ještě jestli to je pravda...

Napsal: 22 pro 2016, 14:19
od Celeron
Cowley píše:Ja jsem takove veci, jak pise Celeron, kdysi odebiral od p. Svobody z Brna.
A je někde k mání?
Díky

Napsal: 22 pro 2016, 15:13
od Cowley

Napsal: 22 pro 2016, 16:01
od almas
Co se týče prodejce : Lysonro - nakupoval jse 2x a bez sebemenších problémů,dodáno max 3.den po objednání.

Napsal: 24 pro 2016, 22:07
od elektrosvit
Staré...ale co? :D

EDIT: Doplněny fotky. Jde o RFT Bernau/Nauen s méně obvyklou zelenou stupnicí.