Stránka 3 z 3

Napsal: 09 říj 2018, 18:52
od p32
EKKAR píše:Co vokýnko to hodina práce ...
Teď je všem jasné, že jsi se další hodinu a půl někde vlákal, když jsi doma vykládal, že to trvalo dvě a půl hodiny. :lol:

Napsal: 09 říj 2018, 19:13
od EKKAR
Asi jsi to vokýnko nikdy pořádně neviděl. Pokud jsem ho chtěl zachovat nepoškozený včetně továrního podtisku černou barvou u krajů a nachtěl to řešit metodou "kladivo + nový sklo" za dlouhej peníz na každý straně, nic jinýho než to škrábat cenťák po cenťáku nezbejvalo. Zadní okno bylo bez polepu, tam se naopak fólie s propustností -50% dodělávala - dneska proklínám 🤐, co ho už z výroby nenavrhli zatmavený ve hmotě, protože pod tou fólií mám právě přerušený ty topný dráhy - a pokud bych tu fólii kvůli snaze něco opravit rval dolů, ty dráhy pudou včetně těch ještě funkčních taky...

Napsal: 09 říj 2018, 19:19
od rnbw
Neda sa v mieste prerusenia folia narezat?

Napsal: 09 říj 2018, 19:53
od EKKAR
To by nejdřív to přerušení muselo bejt vidět. Že ta která dráha netopí je vidět jen když je to wokno zamrzlý a pustí se vohřev - pak samozřejmě někde námraza taje a někde ne, KDE PŘESNĚ NA DÝLCE METR A PŮL je ale ta která netopící dráha přerušená - sorry jako, to vidět není.

Napsal: 09 říj 2018, 20:09
od p32
EKKAR píše:Asi jsi to vokýnko nikdy pořádně neviděl.
Ale viděl a mám dost zkušeností podobného typu. Byl to jen hec, jak vyskočíš. :lol:
Něco je vidět, že to je aspoň na 3 hodiny a za půl hodiny nemáš co dělat a něco je se souhlasem celé obce na 20 minut a sereš se s tím celý den. A hlavně, doprasit za 10 minut to umí každý ňouma.

Napsal: 09 říj 2018, 20:18
od EKKAR
Hlavně je zevnitř utopený ve světlým plastovým "tapecu" a není k němu žádnej pořádnej přístup, šmrdláš to tam i při vyndanejch zadních sedačkách jak skrčenec ...

Napsal: 09 říj 2018, 21:02
od p32
Měl sis koupit druhé auto. :lol:

Napsal: 10 říj 2018, 01:15
od jogo9
EKKAR píše:.....KDE PŘESNĚ NA DÝLCE METR A PŮL je ta která netopící dráha přerušená....
tak jeden ostrý špendlík na kraj, merací prístroj a druhým to postupne prepichať? A potom zlepšovák od rnbw..

Napsal: 10 říj 2018, 02:34
od EKKAR
Dělals to někdy? Já jo, na starý šáde. Bez nalepený fólie se to najít dalo, oprava lakem s práškovým stříbrem vydržela půl roku až rok, pak se lak vystavenej vlhkosti a mrazům s následným ohřevem zase sloupnul a "mřížka" netopila zas. Tady je přes to nalepená fólie - takže najít by se to nejspíš i dalo, jenže jak tam necháš díry po píchání jehlou nebo řezy čímkoliv ostrým po pokusu fólii odchlípnout a topnou dráhu opravit, nasákne tam voda z orosení - a pokud opravíš vodivost těch topnejch drah a tu fólii nalepíš zpátky, udělá ta voda po zapnutí ohřevu bubliny páry. To všecko v tom ideálním případě, že fólii se ti povede naříznout a odtrhnout od skla bez toho, aby vzala s sebou kus toho topnýho materiálu. Jenže já mám právě ze sundavání těch černejch fólií z těch bočních vokýnek tu zkušenost, že fólie se už po pár letech změní natolik, že se trhá nekontrolovatelným způsobem - to byla cca 2,5 roku po nalepení. Na tom zadním skle je ta fólie už 8 let - a já si nedělám vůbec žádný iluze vo tom, že bych ji dokázal odlepit a zas přilepit po opravě zpátky - a to i na malým místě, natož na celým vokně. To už je jistější výsledek mimo výměnu celýho skla za nový servat fólii, seškrábat ty topný pásky (s výsledkem těžce nejistým a skoro určitě s poškozením povrchu skla, protože ta topná hmota se do skla ve výrobě zapeče teplem) a zkusit vytvořit novou topnou mřížku z nějaký sady nalepovacích pásků, který se občas dají na internetu objednat - zas s výsledkem nejistým, protože komplet mřížka na celý sklo určitýho typu auta se nevyrábí a pokud se ji pokusíš poslepovat z páskovýho "vedení", vždycky tam budeš mít nějaký spoje = místa hrozící možností vzniku špatnýho kontaktu a tím i závady. Prostě jediná jistá cesta je výměna komplet vokna za nový - s cenou kterou jsem napsal vejš.