Stránka 3 z 8

Napsal: 26 pro 2018, 10:49
od lesana87
danhard píše:Ano, takhle by jsi využila 80% energie kondu.
Zeptám jinak, jak to uděláš, aby jsi získala 80% energie kondu na straně těch 7,2V :D

A nebuď sprostá, krávo !
Zeptej se Břéti a už mi polib kocoure.

Napsal: 26 pro 2018, 10:56
od danhard
Chybí Ti tam , :)

Napsal: 26 pro 2018, 10:57
od breta1
Břéťa by zase přehlídl tři desetinná místa a celé to zase zprasil

Napsal: 26 pro 2018, 11:13
od danhard
Bohužel to tu nespěje k nějaké konkrétní výchovné radě Farrellovi, jen nějaké trapné exhibice.

Kdyby Farrell uměl porovnat energetickou výtěžnost, tak by sem asi ani takovej dotaz nedával.

Takže mu mohu poradit jediné, nedělej to, nefungovalo by to.
Dej si tam lepší Li-Ion baterku, parametry té co uvádíš jsou dost mizerný.

Napsal: 26 pro 2018, 11:21
od lesana87
Chybí ti tam 2 ,.

Napsal: 26 pro 2018, 11:25
od danhard
Já vím, ale v nepodstatných pasážích to vynechávám, bylo by to moc přečárkovaný.
Aspoň si máš do čeho rejpnout, když už Ti energetický srovnání zdrojů nejde :D

Napsal: 26 pro 2018, 18:31
od vlastoTN
V Toyota hybrid TS030 tiež použili kondenzátor aj jej nasledovníku TS040 ešte použili kondenzátor ale TS050 už má batérie..

Napsal: 26 pro 2018, 21:27
od tomasjedno
Volba kondenzátorového řešení nejspíš vyplývala z omezení daných technickými předpisy.

Napsal: 26 pro 2018, 21:44
od vlastoTN
V Audi použili hneď akumulátor,riešenie z akumulátorom je asi preto fektívnejšie..

Napsal: 27 pro 2018, 00:10
od tomasjedno
Příčinná souvislost je opačná - je to efektivnější, a proto to použili.
Kde se mně použití superkondů v autě líbí je podpora startovací baterky.

Napsal: 27 pro 2018, 08:07
od p32
Ani tam nejsou potřebné. Pokud je baterie v pořádku, tak se nastartuje vždycky a pokud ne, tak se bude muset vždycky vyměnit. :lol:

Na prvotní rozdíl v dotazu nakonec už odpověděl (částečně) frpr666, ale zapoměl dodat, že v dronu při stejné váze ten kondík prostě nestíhá už z podstaty své funkce při stejné váze. Jinak by už výrobci prodávali i kombinace s kondíkem, ale o tu ostudu zatím nikdo nestojí. :wink:

Napsal: 27 pro 2018, 10:20
od tomasjedno
p32 píše:Ani tam nejsou potřebné. Pokud je baterie v pořádku, tak se nastartuje vždycky a pokud ne, tak se bude muset vždycky vyměnit. :lol:
Potřebné či nezbytné jistě ne, ale užitečné ano. Prodlouží to životnost baterky, umožní to start i s velmi zasulfatovanou baterkou, usnadní start v mrazech, uleví jí to při start-stop systému atd. atd.

Napsal: 27 pro 2018, 15:19
od danhard
breta1 píše:C=Q/U=I*t/U=0,65*3600/7,2=325F
Řekl bych, že je to zase zavádějící použití kupeckých počtů.
Akumulátor se jako lineární kapacita nechová.

Napsal: 27 pro 2018, 15:27
od lesana87
Když se na to jde přes energie (0,65*7,2*3600=0,5*7,2*7,2*C), vychází dvojnásobek 650F. Ale to je taky jen tupé použití kupeckých počtů.
Někdo osvícenej by na to měl vrhnout světlo.

Napsal: 27 pro 2018, 15:51
od tomasjedno
danhard píše:
breta1 píše:C=Q/U=I*t/U=0,65*3600/7,2=325F
Řekl bych, že je to zase zavádějící použití kupeckých počtů.
Akumulátor se jako lineární kapacita nechová.
To jenom Břéťa odpovídal na termitův OT, do souvislosti s akumulátorem to nikdo nedával.