Ještě jsou v záloze Blahutovice u Nového Jičína.Celeron píše: neoprášili projekt bolševika na JET (Tetov) kousek nad Chvaleticema
Dobití elektromobilu za deset minut
Moderátor: Moderátoři
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Ono je to složitější. Dnes nedojíždí půl města či vesnice někam do fabriky na šestou a ve dvě zpátky - to fakt stačily dva autobusy plus nějaké školní; lidi dnes dělají jinde, mají různou pracovní dobu.Protože jimi nikdo nejezdil tak je zrušili.
Taky by bylo spravedlivé říci, že například nejvíc lokálek (případně osobní doprava na nich) bylo zrušeno v sedmdesátých a osmdesátých letech - prioritu měla nákladní doprava.
Na železnici dnes jezdí to, co si kraj (vlaky Os a Sp) resp. ministerstvo dopravy (rychlíky; vlaky EC a IC většinou nejsou na veřejnou objednávku, ale dopravci je provozují na své triko) objedná. Doporučuji k porovnání jízdní řád např. z osmdesátých let a nyní. Nebe a dudy, nyní většina železniční dopravy jezdí v tzv. taktu a mnohem více než tehdy.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
No tak v těch letech se dostat do školy vlakem z Bydžova do Jičína a zpět, to byly 2-3 spoje denně. Když se nestihl zpáteční vlak v 14:10, tak jsem tam čekal až do 18:40. Nyní to jezdí každou hodinu. Takže právě naopak.Hubert_79 píše: Taky by bylo spravedlivé říci, že například nejvíc lokálek (případně osobní doprava na nich) bylo zrušeno v sedmdesátých a osmdesátých letech - prioritu měla nákladní doprava.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Celer: No a to právě říkám. Lidi kolikrát pláčí, jak toho dřív jezdilo víc a kdesi cosi a ono kolikrát naopak. Třeba trať přes Vysočinu? To byla pro osobní dopravu tragédie a kdo bydlel třeba ve Světlé, tak mu tam stavěly čtyři rychlíky a pět osobáků za den. Dnes? Co hodinu něco. A takových příkladů je víc.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
No, já nevím, ale pracoval jsem jako ajtík ve vzdáleném městě v soukromé firmě. Takže domů, až je splněno, jednou dříve, jednou později. Autem 30 minut, veřejnou dopravou, když náhodou vyšla, hodinu a třicet minut jedna cesta, takže denně minimálnhě 3 hodiny na cestě.
Je mi stydno vzpomínat na staré časy. Přísné dodržování pracovní doby, odjezd autobusu po ukončení práce od fabriky, taktéž příjezd autobusu k fabrice 10 minut před zahájením práce, a to dokonce z některých vesnic posilovali linky, mizerové. Třeba MEZ Mohelnice byl tak nestydatý, že na bývalém autobusovém stanovišti u hlavního závodu dnes stojí supermarket s velkým parkovištěm. A to se tam cpe ještě další.
Učím, škola začíná v 7:10 hod., první žáci jezdící veřejnou dopravou už posedávají na lavičce po šesté hodině. Minimálně půl hodiny na cestu, takže vstávají kolem páté hodiny.
Víte, ona by také neměla působit tzv. optimalizace, kdy časově vyhovující spoje rázem časově vyhovující nejsou. Divíte se některým studentům, že sedají do stavebnic zvaných levná auta, jakmile mohou?
A jízda na kole v tomto silničním provozu - i vy darebové, vy nechcete mladou technickou generaci?
A kdo miluje naše dráhy, doporučuji v neděli jízdu morava - Praha a v pátek odpoledne zpět. Není to náhodou hlavní trasa?
PS: Dobu na cestě počítám od zavření domovních dveří po odpíchnutí v práci.
Je mi stydno vzpomínat na staré časy. Přísné dodržování pracovní doby, odjezd autobusu po ukončení práce od fabriky, taktéž příjezd autobusu k fabrice 10 minut před zahájením práce, a to dokonce z některých vesnic posilovali linky, mizerové. Třeba MEZ Mohelnice byl tak nestydatý, že na bývalém autobusovém stanovišti u hlavního závodu dnes stojí supermarket s velkým parkovištěm. A to se tam cpe ještě další.
Učím, škola začíná v 7:10 hod., první žáci jezdící veřejnou dopravou už posedávají na lavičce po šesté hodině. Minimálně půl hodiny na cestu, takže vstávají kolem páté hodiny.
Víte, ona by také neměla působit tzv. optimalizace, kdy časově vyhovující spoje rázem časově vyhovující nejsou. Divíte se některým studentům, že sedají do stavebnic zvaných levná auta, jakmile mohou?
A jízda na kole v tomto silničním provozu - i vy darebové, vy nechcete mladou technickou generaci?
A kdo miluje naše dráhy, doporučuji v neděli jízdu morava - Praha a v pátek odpoledne zpět. Není to náhodou hlavní trasa?
PS: Dobu na cestě počítám od zavření domovních dveří po odpíchnutí v práci.
K tomu nabíjení za 10 minut. Aby dostali „kultivovaný“ proud tak se nabijí 400 volty a pomalu se připravují na nabíjení 800 volty. Na domácí „rychlo“ nabíječku je potřeba hlavní jistič 3x63A/400V. a pokut se splní mokrý sen ekoteroristu a bude 50% elektromobilu a v Brně dojedou domu z rachoty a napíchnou se na rychlo nabíječky tak nebude stačit instalovaný výkon všech elektráren v ČR. Současný prodej aut je v poměru 50:1 kdy ta jednička reprezentuje elektromobil a hybridy dohromady, dnes jsou v módě SUV. Ono je zajímavé se podívat, jaké energie se skrývají ve všedních věcech, takové tankování auta, slunečný den v létě, stoletá alej lip v létě… MW sem, klimatizace jsou jen takové plivnutí, GW tam.
Ne všichni jsme měli z češtiny za jedna. Jsem dysgrafik a dyslektik.
Trochu výpočtu, stačí základní škola:
Tesla3 má baterku s energií 74kWh. Budu nabíjet na 80%, takže do ní naláduji energii asi 60kWh.
Účinnost těchto baterek je asi 90% (ať nežeru, a to je velmi optimistický odhad, zejména při tom obrovském nabíjecím proudu).
Takže celkem naláduji o 10% více, tedy cca 66kWh.
Těch zbylých 6kWh energie se musí proměnit v teplo (jinou možnost nevidím) a když se to teplo má vyzářit za 10 min, bude baterka topit těch 10 min výkonem 6x6=36kW.
To jako myslí vážně, že baterka bude topit během nabíjení výkonem 36kW???
Kam to teplo vyzáří a jak??
To budou např. hasiči stříkat vodu na baterku během nabíjení?
A to jsem ještě optimista s tou účinností.
Kde se stala chybička?
Tesla3 má baterku s energií 74kWh. Budu nabíjet na 80%, takže do ní naláduji energii asi 60kWh.
Účinnost těchto baterek je asi 90% (ať nežeru, a to je velmi optimistický odhad, zejména při tom obrovském nabíjecím proudu).
Takže celkem naláduji o 10% více, tedy cca 66kWh.
Těch zbylých 6kWh energie se musí proměnit v teplo (jinou možnost nevidím) a když se to teplo má vyzářit za 10 min, bude baterka topit těch 10 min výkonem 6x6=36kW.
To jako myslí vážně, že baterka bude topit během nabíjení výkonem 36kW???
Kam to teplo vyzáří a jak??
To budou např. hasiči stříkat vodu na baterku během nabíjení?
A to jsem ještě optimista s tou účinností.
Kde se stala chybička?
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pořád mám ještě ve sklepě nepoužitý nafťáky a možná i nějakou naftu za 60hal/litr, když mně zdraží aku-elektřinu.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]