Stránka 3 z 4

Napsal: 17 lis 2019, 15:30
od BOBOBO
Ty chceš radu , z h o v na udělat kuličky a to nefunguje . Člověk , který by chtěl něco dělat , by navrtal dírky , měřil talky , naučil se mapy řídící jednotky , teoreticky nastudoval celou soustavu a no skoro by se nemusel ptát ....

Napsal: 17 lis 2019, 21:23
od michal29
Měl jsem konkrétní dotaz, a to jestli je normální úbytek napětí, klidně si nastuduju věci které popisujete . Jen by někdo mohl napsat kde najdu potřebné materiály, jsem radši když si to opravím sám a něco se při tom naučím.
Nic, už jsem našel člověka který se zabývá hlubší diagnostikou

Napsal: 18 lis 2019, 08:58
od jurosdi
Ked potom napíšeš výsledok,tak dáš tomuto vláknu aj výpovednú hodnotu.
Fóra sú plné rozdebatovaných problémov bez rozuzlenia. Sám som zvedavý na výsledok. Nejde my do hlavy tá nízka hodnota prietoku vzduchu versus prekročený tlak....

Napsal: 18 lis 2019, 11:35
od PixelOrgy
michal29 - Psal jsi, ze jsi zkousel hybat kabelem, a pak to fungovalo? Prijde me divny, ze by diky (klidne spatnymu) udaji z vahy vzduchu mela vyskakovat chyba ohledne overboostu... To spis vypada, jako zaseklej obtok... To turbo samotny se kontrolovalo?

Napsal: 18 lis 2019, 21:02
od michal29
Obtok jsem kontroloval tak že jsem odpojil hadičku a zkoušel cucat hubou. Táhlo regulace chodí volně a bez ztráty podtlaku v baňce a hýbe se v závislosti na otáčkách. Chyba overboostu vyskočí jen při hodně prudké akceleraci ale ne vždy. Momentálně je stav takový že akcelerace je pomalá jakoby motoru chyběl vzduch a čekám až servis bude mít volno. Další věc je, že mě asi přibrzďuje jedno zadní kolo, zeptám se blbě- může díky tomu řj omezovat výkon? Mám 4x4

Napsal: 18 lis 2019, 21:07
od michal29
Jinak zkoušel jsem hýbat vším možným a auto asi dva dny jelo normálně a pak se to zas zhoršilo, teď ať hybu čímkoliv žádná změna, jen občas se to zdá živější

Napsal: 19 lis 2019, 20:23
od jurosdi
Pribrzdené koleso nemôže spôsobovat znížený výkon. To by si musel mat už zhorený kotúč a vytečené ložisko,aby si to cítil na výkone.

Ja si myslím,že 10 min. diagnostiky( nie vyčítanie a mazanie chýb) odhalí,kde je problém.
Dnes som riešil Ford Fiesta 1.5 Tdci . Majitel prišiel už z diagnózou..... "vymen my turbo.vôbec to netahá"..... Nakoniec problém triviálny. Zaseknutá regulácia. Zatuhnutá banka v zatiahnutej polohe. Auto po zvýšení otáčok automaticky padalo do núdzáku z dôvodu vysokého tlaku v saní.

Napsal: 19 lis 2019, 20:40
od michal29
U 4x4 to nějak spíná přes senzor ABS, dnes jsem si všiml že "zagumuje" jedno zadní kolo ve vyšší rychlosti, 4 kvalt. Jinak regulaci zatuhlou nemám. Diagnostika ukázala ten problém s váhou
Mechanik mě po telefonu sdělil, že buď to přes diagnostiku zjistí už za čtyři hodiny, a pokud ne tak to bude testovat týden

Napsal: 19 lis 2019, 20:55
od jurosdi
Ten problém s Fordom som písal len preto,aby si si všimol ako sa dá diametrálne odlišne určit problém. Viem ,že to nie je tvoj prípad.

Klasické 4x4 zapína zadok vtedy,ked snímače otáčok predných kolies (slúžia aj pre ABS) zaznamenajú rozdielne otáčky oproti zadným.

Napsal: 21 lis 2019, 10:40
od rezis
Omezovat výkon může, ale muselo by to být stylem že používáš brzdy - tedy ne mechanicky přímo na kole. Pokud u Fiata přišlápnu mírně brzdový pedál - spínač sepnut , ale ještě nedochází k brždění je citelně omezen výkon motoru. Nicméně na diagnostice je pak porucha brzdového spínače brzdového pedálu - sporadická.
Jinak ještě edit. Nemám ESP, ASR a mám jen předokolku. Jak se to chová s ESP a ASR netuším - to do výkonu hrabat může

Napsal: 30 lis 2019, 20:09
od rezis
Už to jede?

Napsal: 06 pro 2019, 16:44
od michal29
Zdravím, takže po několika dnech testování, simulací a studování grafů, je závěr takový že veškeré komponenty fungují jak mají, nikde není problém .Nicméně auto je pořád zdechlé, a spíš to vypadá na mechanickou závadu turba, mám čekat až se to projeví tak že to zaregistrujte řj ale preventivní výměna turba je podle něj zbytečná

Napsal: 03 bře 2023, 15:44
od sr71
Øešil jsem na autì známého (opel corsa, motor X10XE) problém s motorem, došlo i na výmìnu váhy vzduchu. Na pùvodním díle který byl v autì je na snímaèi dioda, která podle mì snímá teplotu. Jiný úplnì nový snímaè ale tuto diodu nemìl, pouze je tam nakreslena. Bez ní ukazuje diagnostika nesmyslnou teplotu nasávaného vzduchu, po doplnìní diody je hodnota teploty normální. Udivuje mì že se nový díl prodává bez té diody, proè? To je nìjaká bìžná praxe že si ji tam musí mechanik doplnit sám tu diodu? Nebo to má jiný dùvod?

Napsal: 03 bře 2023, 15:53
od davemh
A mají ty díly opravdu stejné katalogové číslo?

Napsal: 03 bře 2023, 16:34
od sr71
Já to nekupoval tak tìžko øíct a nevím jestli nìjak poznám jaké kat. èíslo má ten starý pùvodní díl. No je to divný takže to asi stejné kat. èíslo nebude, i když majitel tvrdil že to má být stejné.