Stránka 3 z 5

Napsal: 27 kvě 2020, 18:39
od p32
Policie se na to rovnou vysere.

Napsal: 27 kvě 2020, 19:25
od kutilmil
Tak neviem aké máte zákony v ČR, ale pokial v SR podáš trestné oznámenie pre podvod tak sa ním súd musí zaoberať. Pokial by si mu vrátil tovar a on by nevrátil peniaze tak by to bolo trestné oznámenie pre bezdôvodné obohatenie. V SR je ale poplatok za podanie návrhu na súdne konanie 60Eur pokial mám dobré info a trovi konania sa rozúčtovávajú percentuálne podľa úspešnosti strán. Ono sa to neoplatí ale myslím si že s princípu by sa tým súd musel zaoberať. Predchádzať by samozrejme mala mimosúdna dohoda.

Napsal: 27 kvě 2020, 21:03
od sinclair
Jak se k tomu postavilo Aukro? Pozastavili mu účet, dokud se to nevyřeší, nebo to mají tradičně v prdeli?

Napsal: 27 kvě 2020, 21:09
od martin-f
Tesne pred tým ako som sa chystal napísať sťažnosť na Aukro som si našiel mail, tak som tú sťažnosť nakoniec neodoslal. Chlap vypadá že začal celkom spolupracovať, tak som mu ešte dal šancu. Ešte som mu poslal ďalšiu fotku na porovnanie. Aby si ju poriadne prehliadol, či si svojho Condora poznáva. Jedna fotka je z aukra a druhá moja. Aby nepovedal za pár dní, že to určite neni jeho Condor.

Obrázek

Napsal: 27 kvě 2020, 21:10
od tomasjedno
Vznesl jsem na Aukro žádost o vrácení provize s odůvodněním, že kupující nezaplatil a dělá mrtvého brouka.
Žádost zamítli s tím, že jim kupující nepotvrdil nerealizaci obchodu.
Následovala moje stížnost doložená maily a výpisem hovorů. Až pak, když se jim nepodařilo vylámat z kupujícího žádnou reakci, to uznali a provizi vrátili.

Napsal: 09 čer 2020, 17:17
od martin-f
Tak nakoniec chlap súhlasil, aby som mu Condora poslal späť. Condor už je u neho a dnes prišli prachy.

Pochopiteľne nezabudol na výhražky typu ešte jeden mail, prípadne reakcia v hodnotení na aukre a začne to riešiť on.

Napsal: 09 čer 2020, 18:44
od Balt76
Hodnocení bych mu dal v klidu odpovídající. Nakonec sám uznal, že ti poslal něco jinýho, než co inzeroval. Nevidím důvod, proč systémem hodnocení na to neupozornit případné další kupující. Od toho to hodnocení snad je.

Napsal: 09 čer 2020, 19:05
od EKKAR
martin-f píše:Tak nakoniec chlap súhlasil, aby som mu Condora poslal späť. Condor už je u neho a dnes prišli prachy.

Pochopiteľne nezabudol na výhražky typu ešte jeden mail, prípadne reakcia v hodnotení na aukre a začne to riešiť on.
V hodnocení bych popsal i ty jeho výhrůžky za odhalení jeho podvodnýho jednání. Musel s tím počítat, obzvlášť když se takhle začal stavět na zadní.

Napsal: 09 čer 2020, 21:21
od Hubert_79
Dal bych mu neutrální komentář (on pravděpodobně odpoví negativním) kde bych popsal, že bylo zasláno něco jiného a že nakonec tedy vráceny prachy, nikoli však bez průtahů.
Potom si myslím, že si dá sakra bacha na to, něco takového opakovat.

Napsal: 09 čer 2020, 21:51
od martin-f
Ja sa s ním viacmenej nechcem ťahať za prsty. Medzi jeho 1300 pozitívnymi komentármi sa 2 negatívne komentáre stratia (jeden už má od niekoho, ale nie za podvod). A keď je 1300 ľudí spokojných, tak tí dvaja čo sa sťažovali sa určite sťažovali neprávom.

Zatiaľ čo medzi mojimi cca 12-15 pozitívnymi komentármi bude jeden negatívny hodne kričať. To radšej oželiem, nech mám "čistý štít".

Beztak mi neni jasné, čo ho to napadlo, urobiť 1300 transakcií v poriadku (dačo predával, dačo kupoval), každý ho chváli a potom pri jednej trasakcii urobí obyčajný blbý podvod a ešte sa bude chovať ako arogantný blb, ktorý sa "neurčito" vyhráža (ako že ešte dačo napíšem a vyrieši to svojim spôsobom).

Aj keď teoreticky, takýchto odrbov môže mať na konte viac, ale ak zakaždým spraví bububu a dotyčný si to s negatívnym komentárom rozmyslí aby nemal problémy, tak je to pochopiteľné.

Napsal: 09 čer 2020, 22:15
od PavelFF
To je přesně ten důvod. Slušný člověk si rozmyslí, jestli si má nechat nadělit negativ od oprsklého jedince. Zejména když nakonec dosáhnul jakžtakž odškodnění. Pozice velkoprodejce je lepší. Napíše, že prodal stovky věcí bez negativního hodnocení a zrovna vy si stěžujete a vymýšlíte. Když máte jen pár transakcí. Komu asi tak bude většina lidí věřit?

Je to sice zbabělost, nedat negativ, ale kdo by chtěl obdržet mstivý negativ od zdánlivě bezúhonného prodejce. Je to začarovaný kruh. Prodejci rostou počty transakcí a kredit. Ono se dá dost často poznat už podle vyjadřování, kdo je hajzlík. Jenže to na skóre to nemá vliv.

Takový EKKAR by určitě neměl problém negativ udělit.😀 Naopak. Libuje si v konfliktech. Ale většina lidí konflikty nesnáší.

Napsal: 09 čer 2020, 23:30
od Kvicala_r
Tak kluci, nemá tam něco od korunky? že bysme Martinovi trochu pomohli v napravení statistiky...:)
Je to hajzlovina, jenže tady asi jeden komentář fakt nic nezmůže i když já se dívám u nákupů právě hlavně na ty negativní.

Napsal: 10 čer 2020, 03:17
od PeteBurns
Sice som na Aukre nikdy nic nekupoval, ale ak moze kupujuci dostat negativne hodnotenie od predajcu, pokial zaplatil, tak je to este 🤐 ako eBay - o dovod viac, preco tam ani nekupovat :lol: Vdaka poserom je samozrejme cely system spatnej vazby uplne nanic - prave naopak, aj malo negativnych hodnoteni ma zmysel, aspon sa ludia rychlo dozvedia, co je zac - narozdiel od napriklad Aliexpressu, kde je kvantum negativnych hodnoteni len preto, ze nieco prislo neskoro alebo vobec - tam potom najst relevantne hodnotenie tykajuce sa kvality je problem...

Napsal: 10 čer 2020, 08:13
od PavelFF
Aukro už před mnoha lety znemožnilo ukázat na evidentní podvodníky. Zakázali vyhledávání kdo co prodává(prodal) a kupuje. Taky zatrhli diskusní fórum, kde si lidi mohli navzájem sdělovat zkušenosti a varovat před šmejdy. Samozřejmě to zakázali pro dobro uživatelů, jak nàm vysvětlili.

Aukro bylo původně takové pěkné vetešnictví, kde se daly koupit/prodat staré věci. Postupně z toho udělali hlavně e-shop jako jsou jich mraky. Z jejich obchodního hlediska je to pochopitelné. Ale stále je tam možno koupit staré kousky, které na Aliexpress nekoupíš. Je to však s rizikem minimální ochrany před podvodníky.

Napsal: 10 čer 2020, 22:41
od Habesan
Kupujícímu může být putna jaké má (on kupující) hodnocení, zaplatí a má koupeno.
Před časem jsem byl nucen udělit negativní hodnocení.
Po pravdě jsem sepsal všechny indicie, které by mohly vést k domněce, že mě prodávající podvedl.
Vůbec se nenamáhal mi udělit negativní hodnocení nebo jakkoliv regovat.

Ebay se snaží, aby kupující a prodávající nemohli být v kontaktu jinak, než přes Ebay. Navzájem mezi nimi skrývají jejich e-mailové adresy.

Aukro to dělá přesně naopak. Když někomu napíšu vzkaz přes Aukro, přijde mu e-mail a v něm je jako jediná adresa pro odpověď můj e-mail, nikoliv Aukro.