Nejde prodat auto za polovinu -proč?
Moderátor: Moderátoři
Dcera kupovala to Mitsubishi AX předloni v Mototechně (AAA), na protiúčet jim dala Nissana Juke za 220.000 Kč, který byl 5 let starý s nájezdem asi 50.000 km a byl z jejich strany dost zájem, předtím to také inzerovala a zájemců bylo dost. Takže to spíš vypadá na krizi v tomto oboru.
Jinak fandím všem, co nejezdí ve škodovkách ! Těch jsme si užili dost za sociku !
Jinak fandím všem, co nejezdí ve škodovkách ! Těch jsme si užili dost za sociku !
ano? robim pre automobilky, PSA ide do roboty medzi sviatkami a my sme dostali extra odmeny za hospodarsky vysledok (boli sme cca 2 mesiace doma koli korone).rnbw píše:Teraz sa auta velmi nepredavaju. Mnoho ludi nema peniaze.
ale tiez by ma zaujimalo ci tych 800 aut denne , jedneho typu , sypu do mora alebo kde to davaju
odhadom sa na SK vyrobi 3 000 (asi ovela viac) aut denne, myslis ze to stoji na parkoviskach?
a na škodovky a VW mi nesahajte , len sa sadnite do ostanych aut , vsetko v podobnej cenovej kategorii je vnutri na omak uplny odpad, hlavne ovladatelnost (gombiky, prepinace, menu) , obcas sa citim ako v traktore ked nieco vyfasnem na sluzobku a nieje to z koncernu
Keď som zháňal auto, tak v inzerátoch ma odrádzali slová: ,,stav - super, perfektný, eňo-ňuňo a pod, Tak isto, ak inzerát začínal: Predám svojho miláčika (svuju mucku, svojho mazlíčka....) ... Zareagoval som na inzerát, kde bol jeden z mojich sledovaných typov vozidiel. Fotka bola síce iba jedna, ale KVALITNÁ, boli stručne udané kilometre, platnosť STK/EK do kedy, kúpené ako nové v SR, a info:,, predávame, lebo sme si kúpili väčšie kvôli prírastkom v rodine"... A tú Fiestu 1,3 som vtedy kúpil za cenu 2.200€, 138tkm. Dnes, po 4 rokoch je zhruba za tú cenu a vtom stave (ako nová, až na tú miernu preliačinu nad predným kolesom, ktorú spôsobil už mne neznámy dement na SUV na parkovisku Tesca...) predávaná v inzerátoch na tom istom Bazoši. Čiže: chceli to predať rýchlo, dali tomu zaujímavú cenu (vtedy sa pohybovali takéto jej kolegyne v priemere okolo 3.000 a viac €), stručné informácie o tech. stave a bez žiadnych ,,SUPER". Mal som šťastie, že som ten inzerát videl asi 10minút od uverejnenia, behom hodiny mali vraj 15 telefonátov + dva bazáre. To mi povedal majiteľ až po prepise a zaplatení, čiže to asi neboli od neho keci.
Naposledy upravil(a) Mysteri dne 20 lis 2020, 22:38, celkem upraveno 1 x.
MetalGod:
1. je vidiet ze sa mam este vela co ucit. automobilka posle ludi do roboty , cez sviatky, len aby vyrobili auta ktore zaplnia letiskove plochy - nerozumiem ľuďom , je to možne
2. prevazne dostavam auta v cenovej relacii ktoru su ako tak mozem dovolit , alebo nizsej. Ked na koncernovke vpohode prelistujes menu a kadejakom inom sa ti po....te koliesko šmyka a musiš sledovať o kolko sa to uz pretocilo (a tych veci je habadej) tak potom piš
samozrejme potom porovnavat kto viac € pokur.il motor , to je uz ina debata , momentalne hodnotim posed a ovladanie - skratka pohlad mojej manzelky
1. je vidiet ze sa mam este vela co ucit. automobilka posle ludi do roboty , cez sviatky, len aby vyrobili auta ktore zaplnia letiskove plochy - nerozumiem ľuďom , je to možne
2. prevazne dostavam auta v cenovej relacii ktoru su ako tak mozem dovolit , alebo nizsej. Ked na koncernovke vpohode prelistujes menu a kadejakom inom sa ti po....te koliesko šmyka a musiš sledovať o kolko sa to uz pretocilo (a tych veci je habadej) tak potom piš
samozrejme potom porovnavat kto viac € pokur.il motor , to je uz ina debata , momentalne hodnotim posed a ovladanie - skratka pohlad mojej manzelky
Tak si raději kup Mitsubishi AXN r.v. 2015 za babkujjilek píše:... Já mám Grand Vitaru V6 r.v. 2000 na benzin a v servisu mi opakovaně říkají, že stále stojí za to ji udržovat. Ale také se mi o ni starají.
Ono to s nově vyrobenými auty bude asi jinak.MetalGod píše:1) O letištích, kde se skladujou nový, ovšem neprodejný auta, asi nevíš, co?
Výrobce má dlouhodobé smlouvy o dodávkách množství vozů prodejcům. Ty smlouvy musí plnit, jinak jsou z toho sankce. No a pokud se smlouvy dohodou nezmění, tak platí dál krize nekrize. Pak to ods€rou prodejci, nebudou mít na zaplacení (s dlouhou lhůtou splatnosti) faktur a zkrachují. Potom teprve skrachují výrobci.
Takže ekonomice podniku jako takového nerozumíš a informace zaručeně z první ruky taky nemáš. Takže by bylo vhodné nechat těch hospodských řečí o výrobě a počtu, když nevíš jaké jsou smlouvy, práva a povinnosti v podniku. Čekal bych, že se budeš vyjadřovat jen k tomu, čemu rozumíš nebo co děláš doopravdy.
(Jo, není to nic osobního)
(Jo, není to nic osobního)
Ona Škodovka je na tom právě docela dobře. Pro myslíš, že ji chce VW degradovat na úroveň Dacie? Protože Škodovky se prodávaj i v Německu víc než VW.dvorak píše:Jinak fandím všem, co nejezdí ve škodovkách ! Těch jsme si užili dost za sociku !
Je pravda že Škodovky vypadaj všechny stejně, jakoby už nebyl nápad na novou karoserii. Jestli jede Octa, Sup, Rapid nebo Fajda je na dálku, z předu nebo ze zadu problém na první pohled rozeznat.