Stránka 3 z 11

Napsal: 26 lis 2020, 18:25
od petrfilipi
Jo, zásilkovna. Objednával jsem a zvoli Z-box. Nevědomky jsem předpokládal, že to bude něco jako Alza-Box - mám kód, zadám ho do boxu a otevřou se správná dvířka. Jenže jaké bylo moje překvapení když jsem zjistil, že musím mít nainstalovanou nějakou trapnou appku. Oni ve své velkodušnosti předpokládají, že všichni mají telefon s Adroidem nebo od Applu. Pak ještě přišel email s žádostí o hodnocení obsluhy výdejního místa, takže Z-Box už nikdy.

PF

Napsal: 26 lis 2020, 19:17
od milosak
Česká pošta byli a jsou hov-da, naposledy dnes jsem stál v zimě frontu
u nás na návsi pro synův dárek k vánocům.

Nejdříve mě přechca-- firma co jsem objednával ten mobil, že změnili
zásilkovnu na českou poštu (asi covid) , potom automaticky balík do ruky
hodili k nám na smradlavou poštu !

Proč smradlavou ? Pani za přepážkou , tak smrdí, že když jdete v létě na
obecní úřad, který sídlí s poštou v jedné budově a ne malé, cejtíte tu voňavku
úplně všude :D

Nějak si na to ani po 20 letech co zde bydlim nemohu zvyknout ...

Napsal: 26 lis 2020, 19:57
od Soemtron
Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit.

Napsal: 26 lis 2020, 22:03
od Sandal
Ty jsi zaujatej, protože tokáš s doručovatelkou :lol:

Napsal: 27 lis 2020, 07:56
od zdenoeddie
Soemtron píše:Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit.
Chodi aj na kavu? :D

Co sa tyka zasielkovne, za mna plna spokojnost, obcas je to jedina cesta ako rozumne poslat zasielku do CR pripadne spat. Posta za to pyta ovela viac, zasielkovna myslim ze okolo 3 Eur, poslednykrat ked som posielal...

Napsal: 27 lis 2020, 07:57
od houmr
Zásilkovnu používám z nouze poté co skončila Uloženka. Připadá mi taková dost arogatní a "non-user-friendly".
Chtěl jsem používat službu Mezi námi, ale skončil jsem hned u prvního kroku "do telefonu si stáhněte aplikaci". Nemám chytrý telefon. Tak jsem si zřídil účet normálně přes www stránky jako u Uloženky. Ale běžným lidem bez IČO nepochopitelně neumožňují posílat bez dobírky, minimální částka dobírky je 75 korun. Výsledná částka za zaslání je kolikrát jako věštění z křišťálové koule, zejména když pak na účet posílají částky z dobírek různě hromadně, pokrácené o náklady na zaslání.
Jejich "operativnost" se plně projevila u zásilky, kterou jsem špatně zvážil a měla 21,2 kg. Přestože všechny zásilky podávám přímo na depu, a ještě ten den mi případně přijde email příplatku za "nadrozměr" tak u této zásilky mi cca po 4 dnech přišla informace že zásilka má "nadváhu" 1,2kg a bude se vracet do depa. Ihned jsem zavolal na uvedené číslo a požadoval informaci, kde ta momentálně zásilka je a že bych já nebo adresát v tom místě vyzvednul. Na to mi bylo odpovězeno že to nejde a po více než týdnu byla zásilka k vyzvednutí zpět v depu U Aborky. Celá ta sranda stála 320 korun...
Z trasování nic poznat nebylo a tak jsem podal požadavek na prošetření kde byla nadváha zjištěna a proč ji v tom místě nebylo možné vyzvednout. Ani po dvou týdnech nepřišla žádná odpověď. Že tho maj plný brejle asi ukazuje i tento jejich email:



Jaká je aktuální situace?
PPL a GLS s námi odmítli v roce 2020 spolupracovat. Kurýrní společnosti DPD, Geis a WeDo (dříve Intime) nás již v první pandemické vlně omezili maximálním počtem zásilek, které jim můžeme denně předat. Proto jsme byli nuceni zavést Vámi nepopulární kroky, kdy jsme museli zrušit přímé podání na konkrétní kurýry. S těmito limity pracujeme celý rok 2020 a bohužel jsme aktuálně od DPD a Geis (stejný majitel) opět obdrželi limitaci, a to o další 50% snížení stávajících limitů s okamžitou platností. Tento postoj zdůvodňují situací na logistickém trhu a náročnou vánoční sezónou.

Zásilkovna v přípravách pro letošní sezónu nic nepodcenila. Žel naši partneři z řad kurýrů se nás jako velkého zákazníka rozhodli omezit v počtu zásilek, které od nás přezmou. Ujišťujeme Vás, že se budeme maximálně snažit předat těmto dopravcům Vaše zásilky. Na druhé straně, denní limit, který můžeme těmto kurýrům předat, je jasně stanovený a nejsme schopni jej navýšit. Rozhodnutí kurýrních společností nejsme schopni jakkoli ovlivnit, je pro nás velmi nepříjemné, o to více, že se nacházíme v náročné vánoční sezóně.

Dočasné automatické přesměrování zásilek na nejbližší výdejní místa
Z výše uvedených důvodů jsme museli přistoupit k procesu automatického přesměrovávání některých zásilek, které budou nad limity kurýrů, na nejbližší vhodná výdejní místa Zásilkovny. Předpokládáme, že se bude jednat o nižší jednotky % všech zásilek k Doručení na adresu. Vaši zákazníci o tom budou řádně informováni pomocí e-mailů, SMS a push notifikací v mobilní aplikaci Zásilkovna. Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování. Následně pak standardně obdrží hesla k výdeji zásilek.

Vážení eshopaři, žádáme Vás o dvě věci:
v případě, že se rozhodnete službu Doručení na adresu dále využívat, prosíme vás o komunikaci na Vaše klienty, že zásilka může být, v případě vyčerpání maximálního denního limitu kurýrů a nemožnosti předání zásilky k Doručení na adresu, doručena na nejbližší výdejní místo.
pokud by Vám výše popsaný postup měl způsobovat komplikace a nevyhovoval Vám, tak prosím službu Doručení na adresu ve svém e-shopu dočasně vypněte.
Snažíme se v Zásilkovně udělat maximum pro to, abychom všechny Vaše zásilky a vánoční dárky doručili včas. Na standardní službu Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.

Napsal: 27 lis 2020, 08:15
od Crifodo
Zkušenosti za pár let jako příjemce jen pozitivní, přijde SMS, vyzvednu, trvá to na rozdíl od pošty dvacet sekund.
Zkušenost s odesíláním zatím 1x, nemám šmatlafonní "aplikaci" takže kód přes mládež, poté taky bez problémů.
To, že Pošta následně po Zásilkovně přijde s foneticky podobnou "Balíkovnou", nic na osudu tlející, plesnivé a byrokratické Pošty nezmění. Ještě se prý zbaví asi 2500 lidí, to bude pak už vůbec loterie.

Napsal: 27 lis 2020, 11:21
od jjilek
houmr:
Dozví se tedy konkrétní informace k cílové adrese výdejního místa i důvody přesměrování.
Doručení na výdejní místa nebude mít tato změna žádný vliv.
To je možné ale Zásilkovna ani odesílatele ani příjemce neupozornila. Navíc výdejní místo je pro příjemce nedostupné časově i místem.
Na maily Zásilkovna nereaguje, telefon je pro daný účel nepoužitelný. Jen strojově opakuje místo uložení.
Pokud se Zásilkovnou spolupracuješ, tak si na tyhle postupy dej pozor.

Napsal: 27 lis 2020, 11:25
od jjilek
zdenoeddie píše:
Soemtron píše:Pro mne jedině česká pošta. Naše slečna pošťačka 95 - 65 - 89, navíc příjemná, takže není co řešit.
Chodi aj na kavu? :D

Co sa tyka zasielkovne, za mna plna spokojnost, obcas je to jedina cesta ako rozumne poslat zasielku do CR pripadne spat. Posta za to pyta ovela viac, zasielkovna myslim ze okolo 3 Eur, poslednykrat ked som posielal...
Se zásilkovnou na Slovensko jsem zatím neměl problémy, vše rychle do dalšího dne.

Napsal: 30 lis 2020, 20:22
od Rellik
Takže po dnešku musím odesílání balíčků přes zásilkovnu přehodnotit. Je sice rychlá, to je fakt, že nejde poslat obyčejný balíček bez dobírky za míň jak 75,-kč, které zaplatí příjemce budiž - je to lepší než kdyby mi měl to "poštovné" přeposílat. Ale že mi zásilkovna naúčtuje další poplatek za službu, je už moc... To už je opravdu levnější pošta (i když o hóóóódně pomalejší)... Myslím, že tímhle pomalu začíná Zásilkovna sama sebe pohřbívat... Bohužel... :(

Napsal: 30 lis 2020, 21:24
od Kvicala_r
Zajímavé, nikdy sem neměl problém (v Aplikaci) že bych měl cokoliv doplácet atd.
Dnes zabaleny tři věci k odeslání. Někdy jen musím mrknout na volné kapacity pobočky, ale těch je dnes tolik že není většinou problém najít v blízkém okolí další...

Napsal: 30 lis 2020, 22:14
od tomasjedno
Rellik píše:že nejde poslat obyčejný balíček bez dobírky za míň jak 75,-kč, které zaplatí příjemce budiž - je to lepší než kdyby mi měl to "poštovné" přeposílat. Ale že mi zásilkovna naúčtuje další poplatek za službu, je už moc... To už je opravdu levnější pošta
Nevím, co tě překvapuje na tom, že když poštovné + doběrečné dělá víc, než vybraná dobírka, tak po tobě chce rozdíl doplatit. Už jsi někdy zkusil něco poslat na dobírku Českou poštou? To teprv budeš koukat, na kolik to přijde.

Napsal: 01 pro 2020, 00:16
od PotPalo
Mňa tiež takto napálili. Z tých ich faktúr sa nedá nič moc vyčítať, ale v histórie zásielok som našiel, že sa pripláca poplatok za platbu kartou na pobočke. A to zrejme podľa dobierkovej sumy, raz to bolo pár centov, raz až cez 80. Skrátka plus 80 centov za to že dotyčný platil kartou. Keby platil hotovosťou, tých 80 centov doplácať nemusím. Že by som sa nabudúce spýtal dopredu že či mieni platiť kartou, že mu pripočítam 80 centov? :D

S tou minimálnou cenou dobierky je to fakt blbosť, to asi majú aby nejaké percento išlo cez poplatky platby kartou spoločnosti VISA. Ochrana proti nezaplateniu poštovného to asi nebude, lebo najprv mi CELÚ sumu dobierky pripísali na účet, a následne chceli zaplatiť poštovné na ich účet. To si nemohli rovno odpočítať ich poplatky a zaplatiť mi iba zvyšok? Predtým to tak robili, až v posledom čase sa im to nejako pokašlalo.

Napsal: 01 pro 2020, 06:42
od termit256
S kartou maji skvelou akci u skreta. Kdyz zaplatis kartou mastercard, mas postovne pri zasilce nad 500,- zdarma. A pri platbe kartou ti nenapadne strhnou 2,5% celkove castky...

Napsal: 01 pro 2020, 06:52
od Rellik
tomasjedno: To byla zásilka bez dobírky - dobírka jen jejich minimálních 75,-kč - platí příjemce za to že mu to dovezli. Já z toho nemám ani korunu. Tu platbu kartou si ověřím u příjemce... To jediné by asi nějak sedělo...

EDIT: takže dotyčný platil hotově... Tak nevím, kde přišli na těch dalších 5kč...

EDIT EDIT: podle tohoto by byl příplatek za platbu kartou, ta ovšem neproběhla...