Koktavá mašina

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#31 Příspěvek od kejki »

Tak vztahovat nádrž na postřik k spalovacímu motoru mi nenapadlo. O tom, že je to čínská imitace, není sporu.

Uživatelský avatar
Hape
Příspěvky: 353
Registrován: 08 úno 2010, 01:00
Bydliště: Dolní Cerekev, Česko (Czechia)
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Hape »

Artaban001 píše:Ahoj. V karbecu jsou dvě membrány...
Člověče Artabane, podle obrázku to vypadá, že to má klasický plovákový karburátor, v některém z příspěvků to píše i kutilmil, takže membrány atd. v tomhle případě asi nee.

Uživatelský avatar
kbulda
Příspěvky: 1487
Registrován: 23 říj 2007, 02:00
Bydliště: u Mělníku

#33 Příspěvek od kbulda »

Artaban001 píše:Ahoj. V karbecu jsou dvě membrány. .
Asi jsi špatně četl.
Psal " Benzínu tam ide dosť. priškrtenie nepomôže. Žiadne čerpadlo to nemá. Palivo sa do karborátora dopravuje samospádom. odstredivý ani žiadny regulátor to nemá. Nikde to nedrhne."
Tak je asi v karburátoru jen plovák.

Oba jsme v jednu chvíli napsali totéž.

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#34 Příspěvek od fredis »

To bude ten pertinaxové karborátor... :lol: :lol: :lol:
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#35 Příspěvek od kutilmil »

Tak indučku som vymenil a mašina koktá ďalej. Správa sa to ale zaujímavo. Keď dám plný plyn tak sa po chvílke rozkoktá. Keď dám tak 3/4 plynu tak nekoktá. Máte niekto nejaký nápad?

Uživatelský avatar
JiriTom
Příspěvky: 1199
Registrován: 26 dub 2017, 02:00

#36 Příspěvek od JiriTom »

Používat to na méně než 3/4 plynu. 🙂

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#37 Příspěvek od kutilmil »

Neviete niekto ako je to tam vlastne spravené? Tá indučka má len jeden vstup, kostru a VN výstup. Väčšinou tam býva ešte snímač na určenie okamžiku odpálenia iskry. Tu to nieje. Indučka je umiestnená mimo motor.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od workhard »

Někde tam budeš mít ještě přerušovač.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#39 Příspěvek od kutilmil »

workhard píše:Někde tam budeš mít ještě přerušovač.
Myslíš? to sa mi teda moc nezdá. Musím to rozobrať. Mňa teoreticky napadlo či to nemôže byť dvojólový generátor a že by pri zmene polarity vypálil iskru. Moc sa mi to na klasické kladivko nezdá......

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#40 Příspěvek od kutilmil »

Tak som to rozhodil. funguje to na princípe otáčania fáze....

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#41 Příspěvek od kutilmil »

Tak je tam takato zostava. Na lavo stator generátora na pravo kondučka. zohnať to neviem tak objednávam novú mašinu. je na tom označenie 40-3Z 17 W. Ak by ste náhodou niekto vedeli kde sa to dá kúpit dajte vedieť. Zajtra okolo 10 objednam novu mašinu
Přílohy
demon.JPG

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#42 Příspěvek od kutilmil »

Tak ta mašina zasa kokta. ja som už bezradny. Ja som kupil novu mašinu ale toto ma proste štve. Prečo to koktá?

Odpovědět

Zpět na „Poradna“