Stránka 3 z 7

Napsal: 16 črc 2021, 19:00
od termit256
Prijde mi, ze z EU se pod vlivem ekojehovistu stava prebornik ve strelbe do vlasni nohy.

Napsal: 16 črc 2021, 19:45
od bdn
No a mezi tím, než se vyjasní elektromobilita, můžou šikovní investoři vydělat např. na přimíchávání bio-složky (řepka) do paliv nebo na stavbách nabíjecí infrastruktury. Zdroje na to jsou ...

Napsal: 16 črc 2021, 19:50
od konosuke
Zbytečné starosti. v roce 2035 bude auta mít leda armáda a represivní složky
tedy zcela okrajový segment trhu. otrocká holota z montoven a skladů ne.

Napsal: 16 črc 2021, 20:19
od radioelectrum
Už dmeska odmítají pojišťovny pojistit podzemní garáže kde budou elektromobily, stejně jako tomu je u LPG a CNG. Akorát nevím jak vypadá značka zákazu vjezdu elektromobilů.

Napsal: 16 črc 2021, 20:20
od rezis
radioelectrum: cena baterek není zas takové terno. Tedy jak u kterého modelu. A životnost bych taky neviděl tragicky. Rozhodně tomu věřím víc než slavným motorům Tsi od VW

Napsal: 16 črc 2021, 20:51
od pepik9
Napsat, že za zákazem spalovacích motorů stojí volkswagen je na první pohled nesmysl, ale vzhledem ke zvrácenému německému myšlení se to vyloučit nedá.

Napsal: 16 črc 2021, 21:16
od rezis
Tomu nevěřím. To by si VW slušně nasral do vlastního hnízda. Zrovna jemu totiž EV moc nejdou.

Napsal: 16 črc 2021, 21:41
od jardafiala
Magoři zelený blbý, do zadele i s celou evropskou mumijí. A jejich přisluhovači, viz níže....

Napsal: 16 črc 2021, 23:11
od Monogatari
Magoři fosilní blbí, vztekají se jak malý děti, kterým chce vzít rodič špinavou hračku.. Vlastnictví auta není povinný, takže kdo elektromobil kupovat nechce, nemusí.

Napsal: 16 črc 2021, 23:19
od vladodyno

Napsal: 17 črc 2021, 18:15
od kevin_mitnick
Jen by jeste mohli popremyslet, cim ty elektromobily chteji nabijet:

Podle magazínu Focus vládnou v sousedním Německu nyní obavy, zda se totéž nebude týkat i jejich země. Výstavba a rozšiřování elektrické sítě tu totiž nyní probíhá masivním tempem, problém však může nastat v souvislosti s tím, jak německá vláda tlačí na přechod k solární a větrné energii, která není k dispozici vždy, když je potřeba. A elektromobily se většinou nabíjejí právě v noci, kdy tato „zelená“ energie není k dispozici.

Spolková vláda k tomu proto připravuje zákon. „Nejen u elektromobilů, ale i u tepelných čerpadel a topení na noční proud, má být dálkově řízeno dodávání elektrického proudu. Nucená pauza má být pod názvem ‚vyhlazení špičky‘ zakotvena v paragrafu 14a pozměněného zákona o energetickém hospodářství,“ informoval před několika měsíci časopis die Welt.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

Napsal: 17 črc 2021, 18:27
od Nakadah
Lidi se vrátí k chůzi pěšky a nebo šlapadlům. Protože na nic jiného jim nezbyde, jak se radostně přes další daně složí dotačně těm bohatším na EV.

IAD je v současné verzi tak jak ji známe dost podstatný příjem do státních rozpočtů. Spotřební daně z paliv, DPH z paliva co si musíš koupit, poplatky za použití parkovací ééé dálniční sítě, atd.

Když tohle všechno vypadne, prostě se to nahradí jinými daněmi a cena elektřiny vzroste, to je doufám každému jasné. Zvláštní že majitele EV nijak nesere, že musí platit i tu spotřebovanou energii která se při nabíjení EV zmaří jako teplo a ztráty. Nabíječka nemá 100% účinnost. Je to jak tankovat benál děravou hadicí.

Myslím si, že v příští dekádě budeme svědky zajímavých změn v Evropské společnosti. Nakolik se nám ty změny budou líbit to je otázka.

Napsal: 17 črc 2021, 22:20
od rezis
Nakadah: On to, že elektřina zdraží je prostě dáno, a EV je myslím malá kapka v tom moři. Důvod se vždy najde jen teď to jde snadno hodit na EV.

Že by mě sraly ztráty při nabíjení to se říct nedá. Je to asi jako stejné říct... že tě nesere že v tom fosilu polovinu paliva proměníš na teplo...
Jinak co jsem zkoušel v zimě mohou být ztráty při nabíjení klidně i 50%. Což je mazec.
EV evidentně není pro každého a tak jak je prosazována je to zhovadilost. Hodně lidí se hodně spálí. A budou nadávat.

K zamyšlení: Všichni platíme nemalou částku za jistič... tedy pardon po novém za rezervovaný příkon tak proč nevyužívat něco co platíme ? Nebo, že by nám to všem povolili jen aby měli velké peníze a reálně ten výkon nejsou schopni dodat?

Řešení je jednoduché. Nabíječky v práci. Tedy tak kde EV stojí v dobu kdy jedou soláry na plné kule. Nabíječky jsou i vzdáleně plynule regulovatelné. Tedy tají se řídit krásně s nárůstem výkonu FV. Takže by šla odregulovat slušně síť. (dám si podmínku ve 14:00 potřebuji min 60%kapacity) Toto nabíjení by bylo např. za nějakou dobrou cenu. Nabíjení mimo tuto dobu nebo rychlonabíjení za nějakou vyšší sumičku.

Napsal: 17 črc 2021, 22:44
od tomasjedno
rezis píše:tedy pardon po novém za rezervovaný příkon tak proč nevyužívat něco co platíme ? Nebo, že by nám to všem povolili jen aby měli velké peníze a reálně ten výkon nejsou schopni dodat?
Samozřejmě že nejsou schopni dodat všem současně plný výkon, počítá se s nějakým koeficientem současnosti. Kdyby byla síť dimenzovaná na koeficient současnosti 1, tak by byla dražší a platba za rezervovaný příkon by byla vyšší. Stanovuje ji ERÚ a to tak, aby pokryla náklady distributora + přiměřený zisk.

Napsal: 17 črc 2021, 23:05
od samec
Keď zrátaš, koľko ton palív sa denne vytankuje, tak v prepočte na energiu ľahko zistíš, koľko elektrárni musíš dobudovať..

Len pozor! Mínus les = plus CO2.

Nakoniec, Soroš má asi pravdu. Ľudstvo treba predeliť desiatimi a zas bude na pár desaťročí kľud.