Stránka 3 z 5

Napsal: 18 pro 2021, 20:30
od pepik9
Zajímavé je hlavně to video

Napsal: 18 pro 2021, 22:03
od Hubert_79
dvorak píše:No nevím, ale ty hrůzy, co zde popisujete, svědčí spíš o nešetrném zacházení s vozidlem
Myslíš ty ruplý péra? Ty péra ruply v místě, kde se vlivem bordelu lítacího od kol narušil takový ten plastový povlak.
Se zacházením s autem to nemá co do činění.
EKKAR píše:Poloosy Š130/Rapid
Ty klouby byla (zpočátku) "západní výroba", Löbrö. Poté už J. Andrt v bibli škodivkářů nepíše, kde se to pak vyrábělo.

Napsal: 18 pro 2021, 22:10
od TomasX
Pánové podělím se o své zkušenosti a názory. Osobně mám nejlepší zkušenosti se značkou FIAT a Fšema Francouzskými auty. Začínal jsem na "bratranci" FIATu - LADA 1500 po 18 letech jsem ho jako "dospělého" poslal zpět do Ruska. Fiatů jsem vystřídal od FIATU UNO až po FIAT TIPO, po FIATech jsem přesedlal na FRANCOUZE kvůli pohodlí a pérování. Už mám pátého CITROENa a nikdy mě nenechalo ani jedno auto někde stát. Problém byl v tom, že FIATy zrezivěli a CITROEN uvedl po čase na trh něco nového pohodlnějšího, tak šel starý do světa.

P.S. Nutno ještě poznamenat, že jsem měl i ŠKODIVKY - Š100 šla do světa už po roce používání a řekl jsem , že mě nesmí nikdy tahle značka na dvůr.

Napsal: 18 pro 2021, 23:27
od workhard
Jó Škoda 100, tam jsi musel řídit, i když jsi chtěl jet rovně.

Napsal: 18 pro 2021, 23:38
od ok1hga
pepik9 píše:Zajímavé je hlavně to video
a tohle video taky . . .

Napsal: 19 pro 2021, 01:43
od Michal22
Borci, kurňa, jako na pobavení dobrý, ale co to vlastně vypovídá - nikdy se nedělá Crash Test s otevřenýni dveřmi, anžto i ty jsou součástí deformačních zón.
A ten skok s tysícdvestotrojkou - to je vlastně dobrá reklama, ale kdo s tím nejel, neví.

Napsal: 19 pro 2021, 12:59
od Sandal
Mám jednoho TAZe na dvoře. ale už jsem s ním nejel asi 5let. Jet s ním, je zážitek na celej život. Mám vyčvachtaný řazení, takže trojka a zpátečka tam fakt nejdou, ostatně jako u každý "trosky" :lol:

Napsal: 19 pro 2021, 13:07
od rnbw
Š120 - deformacna zona je rovnaka ako u modernych aut - od predneho naraznika az po motor :D

Napsal: 19 pro 2021, 13:22
od Pikofarad
Nazývat škodovku autem je možno až od Feldy,před tím to byly jen samohyby DoDo

Napsal: 19 pro 2021, 14:44
od dvorak
Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.

Napsal: 19 pro 2021, 15:53
od passion
Tak znova pre EKKARA. Zadné poloosi praskali rovnako na úzkych aj širokých nápravách. Videl som za svoj život 4 prasknuté, z toho 3 úzke. A všetky 4 praskli v mieste, kde je osadený vymedzovací krúžok, nie ako tvrdíš ty že kde začína závit. Vždy odišlo koleso komplet s bubnom osadeným na kuželi poloosi. Vzdialenosť od ložiska po koniec závitu je rovnaký pri úzkej aj pri širokej poloosi, namáhanie tam nie je iné.

Napsal: 19 pro 2021, 17:26
od BOBOBO
Inu jelikož jsem starší , tak jsem stihl nalítat se škodou 105-130 skoro půl milionu km a bez problému . No a ještě jsem vozil několik let ředitelku na porady do Svitav (50km) Š1203 každý týden a nikdy mne na cestě nenechala . Mimoto jsme ji pěkně vytěžovali , když jsme s ní jezdili na podnikové hasičské závody . Všechno vydržela , až shnila . V té době tato vozítka splnila co měla . Odvezla nás tam i zpět , kam měla .

Napsal: 21 pro 2021, 20:35
od Mysteri
dvorak píše:Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.
Mne sa presne to isté stalo na Oltcite. Po cigaretpauze opäť cca 10 km jazdy atď.. Na šťastie to bolo iba 40km od domova. Rozdiel je, že môj osobný ,,Oltcitový doktor" na to prišiel hneď a za hoďku a 300Sk (r.2002) som bol ,,opravený".
Horšie je, keď na semafóre pre chodcov skočí červená, v dobrej viere zabrzdím, chodci vchádzajú na prechod a auto ide ďalej..... Našťastie chodci šli z ľava a zostali stáť... Hneď za semafórom som zastavil na ručnej, dupal na ,,brzdu pedálovu" a zo zadu počul iba ,,cikanie". Potom v malej rýchlosti, s rukou na ručnej, cca 30km k ,,Oltcitdoktorovi".... Hadička však môže prdnúť na hocijakej značke.... :|

Napsal: 21 pro 2021, 21:17
od Hubert_79
Oltcit... Co tě vedlo k tomu si tento krám pořídit?

Napsal: 21 pro 2021, 21:29
od p32
Mysteri píše:Hadička však môže prdnúť na hocijakej značke.... :|
Ne, nemůže. Jenom na té, kde se na to prdí, dokud to nepraskne.