Stránka 26 z 38

Napsal: 27 zář 2012, 15:29
od EKKAR
Zvuk vejfuku záleží na použitým materiálu minimálně. Daleko důležitější jsou volba délek svodů, jejich průřez, počet přepážek, plocha otvorů v nich, délka a objem všech částí a všech vložených tlumičů zvuku.

Kupodivu, pouze holá roura bez dalších prvků jen tak jednoduše "hozená" pod autem není nejideálnějším vejfukem, i když to dělá rambajz jak když šu*á regiment kostlivců na plechový střeše. Naštuduj si něco o ladění vejfuků, o rezonančních jevech v pulsně proudícím plynu a potom budeš možná i vědět PROČ...

Napsal: 27 zář 2012, 20:00
od TAKJAN
Lepší výfuky mívají přívěru, která přepíná část tlumiče a tím v podstatě hlasitost. Do tří tisíc ot komfort, nad sport..

Napsal: 28 zář 2012, 13:40
od Crifodo
když už tu je tohle vlákno, nemáte někdo zkušenost, jestli se stříbřenka Hammerite dá použít na ocelové disky opatřené syntetickou základovkou?

Napsal: 28 zář 2012, 15:20
od Eleman
Nevidím v tom problém (ikdyž je to barva určená na rezavý povrch). Několikrát jsem Hammerite použil na syntetiku a drží, neloupe se. Sice ne na discích, ale na okapech, rourách a vratech.

Napsal: 28 zář 2012, 15:47
od EKKAR
"HEMEROID" stejně jako třeba Alkyton je reagenční barva, která obsahuje látky reagující s kysličníky železa ve rzi a tím se váže k podkladu. Pokud se nanese na základovku, je tím vlastně nahrazena její "přirozená" přilnavost k podkladu, takže by to mělo být minimálně vyrovnaný...

Napsal: 28 zář 2012, 16:24
od Crifodo
takže to základ nerozleptá?
a co stříkání. Na plechovce píšou, že se neředí.

Napsal: 28 zář 2012, 16:31
od Eleman
Pokud ten základ bude dobře vytvrdlý, tak se nerozleptá. Na stříkání se ředí 2 díly Hammerite : 1 díl ředidla. Má se ředit originálním ředidlem Hammerite, ale mám vyzkoušeno i C6000, vlastně jsem ho originálem nikdy neředil.

Napsal: 28 zář 2012, 19:50
od Atlan
Naposledy som neuvazee nariedil a lepilo sa to este tyzden.

Napsal: 28 zář 2012, 20:31
od EKKAR
Nejlepší na ředění těchhle barev býval lakařskej toluen. Bohužel, už několik let se spíš nedá než dá sehnat. Já si ho poslední dobou z nouze připravuju z nitroředidla...

Napsal: 28 zář 2012, 23:26
od Duvsan
Prezradím, prečo som začal s tými špekulatívnymi otázkami. V práci sa mi medzi robotou myseľ zatúľala k môjmu autu a k hnilobe na dverách. Napadlo ma to po obrúsení na čistý plech potrieť kolofóniou rozpustenou v liehu alebo v Izopropile alebo čo to je a pomocou spájkovačky na spájanie okapávacích rýn pocínovať. Len čo by na to povedala okolitá farba. No a v rámci "psiny" som utrúsil i to ďalšie.
Niečo podniknúť musím. Asi zájdem do "drogérky" a nakúpim chémiu. Lepšie bude Odrezol a syntetickú základovku, alebo poslúži spomínaný Hammerite či Alkyton (menej roboty)? Dík

Napsal: 29 zář 2012, 18:11
od sqad
Cínovaním sa bežne vyrovnávajú nerovnosti automobilových plechov všade tam, kde sa nedajú vyrovnať mechanicky a kde by bolo hlúpe použiť tmel.

Na youtube je veľa zaujímavých videí ako sa to robí, v rýchlosti som našiel len toto reklamné:
http://www.youtube.com/watch?v=CCrlLyXp ... re=related

Napsal: 29 zář 2012, 19:14
od Atlan
Spominam na prihodu ako klampiar vyvaroval spodok dveri na škodu100 a pri konci stiekol cin zo stredu dvveri vyrovnali tak 0,5cm preliacenie.

Napsal: 29 zář 2012, 22:46
od Crifodo
Nahřál jsem disky horkovzdušnou pistulkou asi na 50 a stříkl jsem na to tu stříbřenku ředěnou čistým acetonem. Drží to a jakou to bude mít výdrž ukáže čas.

Napsal: 30 zář 2012, 01:26
od Duvsan
On to pajdal autogenom? 8O
Som prekvapený, myslel som si, že je to hlúposť. Teraz čo vybrať. Obávam sa, že klampiarska pištolka to neprehreje.
Ak sa rozhodnem pre chémiu, čo by ste poradili? Už som sa na to pýtal, bol mi poradený Odrezol a základovku syntetickú. Možno niekto poradí viac. Ď

Napsal: 02 říj 2012, 22:49
od Jirka
To máme Renault převlečený za Mercedes, haťapka BMW, ... ??? kam kráčí evropské automobilky??